Strona 1 z 1

Audi S6 C5 ANK V8 4.2L 340KM tiptronic quattro '02

PostNapisane: 15 sie 2016, 13:09
przez lukaszsliwa
Po 2 latach użytkowania Mazdy 6 GG zapadła decyzja o zmianie na coś mocniejszego i z napędem na obie osie.
Początkowo miało być Audi A6 C5 2.7 Biturbo ale po krótkim namyśle padło na S6 :D obowiązkowo w sedanie ;)

Udało mi się dosyć szybko sprzedać moją "szósteczkę" i tak oto w moje ręce wpadł taki oto potworek :)

Audi S6 C5 V8 4.2L 340KM tiptronic quattro
Rocznik: 2002
Przebieg: ok 248 tys. km
Kraj pochodzenia: Szwajcaria

Wyposażenie:
Fotele sportowe Recaro, tapicerka skórzana
Podsufitka Alcantara
Szyberdach z solarem
Nagłośnienie BOSE
Audi Navigation Plus
Klimatyzacja automatyczna
Czujniki parkowania przód i tył
Elektryczna roleta na tylną szybę oraz rolety na szyby boczne tylne
Wielofunkcyjna kierownica z funkcją zmiany przełożeń
Felgi 17" Avus
Ogrzewanie postojowe z funkcją wentylacji
Tempomat

Pewnie by się coś jeszcze znalazło, tyle sobie przypomniałem na szybko ;)

Wgrałem najnowsze dostępne mapy Polski 2013-2014, ustawiłem język angielski na komputerze pokładowym (oryginalnie niemiecki) oraz zainstalowałem soft z językiem polskim w nawigacji.

Na razie tylko kilka fotek, większą fotorelację zrobię jak doprowadzę do porządku wnętrze i pewnie przy okazji lakier :)

WP_20160813_18_55_47_Pro.jpg

WP_20160813_18_56_05_Pro.jpg

WP_20160813_18_56_19_Pro.jpg


Plany na przyszłość:

– W najbliższym czasie auto przejdzie kompletną wymianę rozrządu a następnie zostanie zamontowana instalacja LPG.
– kompletne czyszczenie i detailing wnętrza
– korekta i detailing lakieru
– zakup felg 18" lub 19"

PostNapisane: 16 sie 2016, 18:39
przez chmielu_KL
Mało fotek :D wygląda nieźle :D

lukaszsliwa napisał(a):a następnie zostanie zamontowana instalacja LPG.
– zakup felg 18" lub 19"


:| :|
koło i niżej :D

Re: Audi S6 C5 ANK V8 4.2L 340KM tiptronic quattro '02

PostNapisane: 17 sie 2016, 10:57
przez Dymian
Za chwilę masz zlot w toruniu AKP- kilka sztuk podobnych wozów tam zobaczysz i pogadasz z chłopakami.
Wóz bardzo fajny- polowałem chwilę na takowego- jedynie w kombi.

PostNapisane: 20 sie 2016, 09:02
przez zelka
lukaszsliwa napisał(a):W najbliższym czasie auto przejdzie kompletną wymianę rozrządu

W C5 wymiana rozrządu nie było chyba jeszcze chyba tak kosztowna jak w C6 (już na łańcuchu)?
lukaszsliwa napisał(a):następnie zostanie zamontowana instalacja LPG.

Nie ma w tym nic złego, dobrze wystrojona i może latać bez problemu. ;) Są projekty co latają 500KM+ na podletnku lpg i jest dobrze.

Re: Audi S6 C5 ANK V8 4.2L 340KM tiptronic quattro '02

PostNapisane: 21 sie 2016, 23:27
przez lukaszsliwa
zelka napisał(a):
lukaszsliwa napisał(a):W najbliższym czasie auto przejdzie kompletną wymianę rozrządu

W C5 wymiana rozrządu nie było chyba jeszcze chyba tak kosztowna jak w C6 (już na łańcuchu)?
lukaszsliwa napisał(a):następnie zostanie zamontowana instalacja LPG.

Nie ma w tym nic złego, dobrze wystrojona i może latać bez problemu. ;) Są projekty co latają 500KM+ na podletnku lpg i jest dobrze.

Rozrząd jest na pasku, kompletny na oryginałach wraz z montażem w ASO to ok 5 tys. <oczko> ale na pewno tańszy i mniej awaryjny niż w C6.
Firma w której będę wstawiał instalację robiła już wiele takich silników V8 i latają elegancko :) Muszę powiedzieć, że spodziewałem się większego spalania, przy normalniej jeździe po mieście średnio 17-18L :D hehe

Re: Audi S6 C5 ANK V8 4.2L 340KM tiptronic quattro '02

PostNapisane: 22 sie 2016, 20:52
przez Dymian
Jeszcze raz- 5 kzł za co?
Chłopaki od lat wymieniają rozrządy od 900do 2200zł za części plus 300-900zł za robotę.

PostNapisane: 23 sie 2016, 02:37
przez lukaszsliwa
Dymian napisał(a):Jeszcze raz- 5 kzł za co?
Chłopaki od lat wymieniają rozrządy od 900do 2200zł za części plus 300-900zł za robotę.


Temat wymiany rozrządu a zwłaszcza kosztów takiej usługi to temat rzeka. Jedni wymieniają za 1000 zł inni za 6000 zł, kwestia czy części oryginalne czy zamienniki, robocizna w ASO czy u Miekta w garażu itp. Ja posłużyłem się bardzo ogólnym wyliczeniem kompletnego rozrządu ze wszystkimi napinaczami, rolkami, pompami i tak dalej, które wypadałoby wymienić w silniku z przebiegiem 240 tys. km. Cena w ASO za taki zestaw to grubo ponad 3 tys. + robocizna, także łącznie wyjdzie ponad 4 tys. zł. ;)