Opel Signum FL Z19DTH 2006
wilusjdm napisał(a):Pewnie pływak się wiesza.. Jaka tam turbina siedzi? To samo co w 1.9 16v JTD?
Chyba tak tylko wydaje mi się że muszla części zimnej jest inna.
Nie wiem czy poprzedniemu właścicielowi coś się niepokojącego działo ale jeśli wszystko działa sprawnie to nie ma różnicy. Inna sprawa jeśli filtr już swoje przeżył i jest uszkodzony to wtedy zamułka jest pewna. Wiem że przy modzeniu wywalenie DPF i EGR to warunek konieczny. Mnie to już nie dotyczy i dobrze bo to jeden element mniej który mógłby ulec awarii.
Dziś rano bardzo szybko uporałem się z przerejestrowaniem auta i już śmigam na NSZych tablicach . Zostało tylko usunąć starą naklejkę z szyby i przykleić nową.
Dziś rano bardzo szybko uporałem się z przerejestrowaniem auta i już śmigam na NSZych tablicach . Zostało tylko usunąć starą naklejkę z szyby i przykleić nową.
Jak myślicie czy te dwie magistrale można zakładać zamiennie? Ten pierwszy jest oryginalny od Opla, drugi jest z Fiata. Pierwsza różnica to cena bo od opla jest dwa razy droższa niż z Fiata . Kupił bym ten z Fiata ale jak się okaże że coś wadzi to będzie kibel.
za Opla od 300 do 150zł a za Fiata 70zł. Prawdopodobnie będzie problem z tą częścią gdzie przykręca się do głowicy bo wyraźni w fiacie jest ,,grubiej" i coś trzeba będzie kombinować ale ogólnie chyba średnice będą pasowały. Chyba zaryzykuje i kupię, najwyżej odeślę. Zobaczę czy u mnie w miejscowości na miejscu coś znajdę.
Znalazłem mocowanie filtra paliwa, okazało się że Croma ma takie samo i można wyrwać w dobrych pieniądzach .
Znalazłem mocowanie filtra paliwa, okazało się że Croma ma takie samo i można wyrwać w dobrych pieniądzach .
Dziś dotarły graty.
Z tego co widzę będzie trzeba załatwić dłuższe śruby ale myślę ze ogarnę temat i będzie git. Doszło też mocowanie filtra paliwa i już nie będzie latał, gratis dostałem mocowanie pokrywy silnika bo ktoś wyrwał jedno
Z tego co widzę będzie trzeba załatwić dłuższe śruby ale myślę ze ogarnę temat i będzie git. Doszło też mocowanie filtra paliwa i już nie będzie latał, gratis dostałem mocowanie pokrywy silnika bo ktoś wyrwał jedno
Dawno nie pisałem, z nowości to wpadło nowe oświetlenie tylnej rejestracji bez ledów które dziwnie wariowały (może jak dorwę dobre do założę). Jest problem z oświetleniem na tylnej kanapie, z przycisków działa ale po otwarciu drzwi tylko jedno a i to tylko czasem. Muszę poprawić zimne luty bo nie dochodzi sygnał jak tylko dorwę lutownicę. Ogólnie na blacie pękło już ponad 230tyś i nic poważnego się nie dzieje i oby tak jak najdłużej. Niedługo pierwszy serwis w moich rękach i czas trochę konkretnie wydać na auto
Z tego co pamiętam to LEDy wariują bo po wyłączeniu, auto je sprawdza wysyłając sygnał i sprawdzając, czy obwód jest zamknięty. Ten sygnał jest za mały by uruchomić zwykłą W5W, jednak wystarczający by zaświecić LED. Oczywiście jeśli mówimy o ich miganiu. Nie wiem czy montowanie tych z opornikiem do oszukania Canbusa coś pomaga.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Sygnał sprawdzający mi nie przeszkadzał po prostu migał sobie jakiś czas i tyle gorzej było z dyskoteką i losowym ich działaniem, na zwykłych żarówkach wszystko jest ok. Miałem ledy z jakimś radiatorem ale myślę że nie były najwyższej jakości. Fakt że teraz straciła Signum na wyglądzie bo jednak śnieżnobiałe ledy fajnie oświetlają rejestracje .
Jak coś to polecam LEDy Cree. Już 1/2 ledy Cree świecą porównywalnie do żarówki W5W. Są droższe, ale jakościowo bardzo dobre, no i nie wpadają w niebieski jak większość tanich, wieśniackich ledów. Kupowałem na Aliexpress gdyż nie zależało mi na czasie no i są o 60% tańsze niż na Allegro.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Mrugajace ledy w vectrach/signumach to normalna sprawa, ja znajomej wsadziłem do postojówek i tablicy ledy to mrugaja przez kilkanaście minut po zostawieniu samochodu na parkingu Lampka nad pasażerami też jakoś dziwnie działa, a właściwie to gdy wsadzam leda do obu gniazd to nie działa nigdzie podswietlenie w środku. Zostawiłem zwykłe
- Od: 11 sie 2015, 16:38
- Posty: 329 (7/4)
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 3 2.0 BK 2005
Dziś Signum otrzymała nowy olej Motul x-clean 5w40 z aprobatą Dexos2 oraz filtr powietrza i oleju firmy Knecht. Zostało jeszcze wymienić filtr paliwa w wolniejszym czasie. Przy oględzinach stwierdziliśmy że trzeba wymienić też uszczelkę bagnetu i czujnika poziomu oleju, co pewnie zrobię na początku nowego roku.
Dawno nie pisałem a parę decyzji zapadło. Ogólnie postanowiłem podnieść moc auta i znalazłem już potencjalne miejsce do tego a chciałbym zobaczyć takie kreski
http://electric-service.pl/chiptuning/3 ... 150hp.html
Oczywiście są to plany ale najpierw chciałbym ogarnąć pewne sprawy, na pierwszy rzut pójdą już zamówione podkładki pod wtryskiwacze
Na drugi ogień pójdzie połamana i zamocowana na ,,trytytkę" kostka wtryskiwacza (już zamówiona)
A jak już wszystko będzie rozebrane to chciałbym zmienić największy drut a mianowicie za długa szpilka mocowania wtryskiwacza. W serwisie kosztuje 8zł ale muszę wziąć aż 8 szukam po używkach ale nie mogę znaleźć mam nr itd a wygląda tak
Zapomniał bym o wymianie skraplacza klimatyzacji z osuszaczem i uszczelkami
Wymieniłem sam i klima tego samego dnia chłodziła aż miło oczywiście wymiana filtra kabinowego przy okazji
http://electric-service.pl/chiptuning/3 ... 150hp.html
Oczywiście są to plany ale najpierw chciałbym ogarnąć pewne sprawy, na pierwszy rzut pójdą już zamówione podkładki pod wtryskiwacze
Na drugi ogień pójdzie połamana i zamocowana na ,,trytytkę" kostka wtryskiwacza (już zamówiona)
A jak już wszystko będzie rozebrane to chciałbym zmienić największy drut a mianowicie za długa szpilka mocowania wtryskiwacza. W serwisie kosztuje 8zł ale muszę wziąć aż 8 szukam po używkach ale nie mogę znaleźć mam nr itd a wygląda tak
Zapomniał bym o wymianie skraplacza klimatyzacji z osuszaczem i uszczelkami
Wymieniłem sam i klima tego samego dnia chłodziła aż miło oczywiście wymiana filtra kabinowego przy okazji
Neonixos666 napisał(a):Ogólnie postanowiłem podnieść moc auta
Widzę, że u Ciebie również brakuje mocy Właśnie do tego trzeba się przygotować, żeby nie było niespodzianki jak u mnie..
Podkładki gdzie zamawiałeś i jak można wiedzieć jakie są koszta?
mark.87 napisał(a):Bez obrazy kolego ale
8srub x 8zl w serwisie to naprawde jest gigantyczny rachunek ktorego nie mozna przelknac
Czyli zapłacę za jedną szpilkę 64zł bo reszta będzie leżała to kiepski interes na szczęście nie pali mi się z tym i poszukam używki
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości