Renault Megane Grandtour 1,5dci 2010
1, 2
Witam
Po sprzedaży mazdy byłem napalony na auto z automatem. Oglądałem kilka aut (przede wszystkim audi) i w większości mogę je określić dwoma słowami: ulepu lub trupy. Byłem blisko kupienia a4b6 2004r ale na kanale okazało się, że cieknie z niego oliwa jak z kranu. Nie znalazłem żadnego automatu, który był sprawny w 100%. Trochę mnie to zdenerwowało, i zacząłem szukać manuala. Do poszukiwań wtrąciła się moja narzeczona i namówiła mnie na Meganke z 2010 kobmi 1,5dci 106 km. W życiu bym się nie spodziewał, że kupię Renault-a. Auto od pierwszego właściciela, kupiony w PL. W październiku `15 ostatni gwarancyjny przegląd. Wszystkie części jak to w ASO były wymieniane na oryginalne. Pełna dokumentacja. Auto ma najechane 185 tys. Bezwypadkowe, baa nawet bez parkingowej stłuczki, zadrapania. Każdy element fabryka.
Meganka nawet fajnei wyposażona:
-Zewnętrzne klamki drzwi w kolorze czarnym
-Obudowy lusterek bocznych w kolorze nadwozia
-ABS z systemem wspomagania nagłego hamowania AFU
-Czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera dostosowujące się do siły zderzenia
-Boczne poduszki powietrzne chroniące klatkę piersiową i miednicę osób siedzących na przednich miejscach
-Automatycznie włączane światła awaryjne w przypadku gwałtownego hamowania
-Sygnalizacja dźwiękowa niezapięcia pasa bezpieczeństwa kierowcy
-Elektronicznie kodowany system blokady zapłonu
-Elektryczne zmienne wspomaganie układu kierowniczego
-Komputer pokładowy
-Karta Renault ze zdalnym sterowaniem centralnego zamka drzwi
-Kierownica z regulacją wysokości i głębokości
-Kierownica multifunkcyjna
-Funkcja oświetlenia drogi do domu
-Elektrycznie sterowane, składane ręcznie i podgrzewane lusterka boczne, asferyczne po stronie kierowcy
-Elektrycznie podnoszone szyby przednie i tylne sterowane impulsowo, z zabezpieczeniem przed przycięciem palców
-Fotel kierowcy z regulacją wysokości
-Lampka sufitowa z przodu i z tyłu
-Oświetlenie schowka w desce rozdzielczej
-Oświetlenie bagażnika
-Pakiet Bezpieczeństwa: poduszki kurtynowe + sygnalizacja niezapięcia pasów bezpieczeństwa pasażerów
-Światła przeciwmgłowe
-Automatycznie włączane światła mijania
-Światła dzienne
-Zapalniczka + przenośna popielniczka
-Koło zapasowe
-Wycieraczki przedniej szyby o zmiennej częstotliwości pracy + czujnik deszczu
-Fotel kierowcy z regulacją podparcia lędźwiowego
-Środkowa konsola z podłokietnikiem
-Radioodtwarzacz 4x15W CD MP3
-Lampki oświetlające podłoże wbudowane w drzwi przednie i tylne
-System wspomagania parkowania tyłem
-Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa
-wyjście AUX, USB
-Obręcze kół ze stopu metali lekkich 16”
-Regulator-ogranicznik prędkości
-Kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów pokryte skórą
-Wyjście 12V w bagażniku i w tunelu środkowym dla pasażerów
Możliwe że o czymś zapomniałem. Demonem prędkości nie jest, ale 6 biegowa skrzynia w połączeniu z tym motorem czyni auto meeega ekonomicznym.
Przejechałem nią dopiero 150km, ale komfort jazdy jest wg mnie nieporównywalny z moją poprzednią mazda 3
Po sprzedaży mazdy byłem napalony na auto z automatem. Oglądałem kilka aut (przede wszystkim audi) i w większości mogę je określić dwoma słowami: ulepu lub trupy. Byłem blisko kupienia a4b6 2004r ale na kanale okazało się, że cieknie z niego oliwa jak z kranu. Nie znalazłem żadnego automatu, który był sprawny w 100%. Trochę mnie to zdenerwowało, i zacząłem szukać manuala. Do poszukiwań wtrąciła się moja narzeczona i namówiła mnie na Meganke z 2010 kobmi 1,5dci 106 km. W życiu bym się nie spodziewał, że kupię Renault-a. Auto od pierwszego właściciela, kupiony w PL. W październiku `15 ostatni gwarancyjny przegląd. Wszystkie części jak to w ASO były wymieniane na oryginalne. Pełna dokumentacja. Auto ma najechane 185 tys. Bezwypadkowe, baa nawet bez parkingowej stłuczki, zadrapania. Każdy element fabryka.
Meganka nawet fajnei wyposażona:
-Zewnętrzne klamki drzwi w kolorze czarnym
-Obudowy lusterek bocznych w kolorze nadwozia
-ABS z systemem wspomagania nagłego hamowania AFU
-Czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera dostosowujące się do siły zderzenia
-Boczne poduszki powietrzne chroniące klatkę piersiową i miednicę osób siedzących na przednich miejscach
-Automatycznie włączane światła awaryjne w przypadku gwałtownego hamowania
-Sygnalizacja dźwiękowa niezapięcia pasa bezpieczeństwa kierowcy
-Elektronicznie kodowany system blokady zapłonu
-Elektryczne zmienne wspomaganie układu kierowniczego
-Komputer pokładowy
-Karta Renault ze zdalnym sterowaniem centralnego zamka drzwi
-Kierownica z regulacją wysokości i głębokości
-Kierownica multifunkcyjna
-Funkcja oświetlenia drogi do domu
-Elektrycznie sterowane, składane ręcznie i podgrzewane lusterka boczne, asferyczne po stronie kierowcy
-Elektrycznie podnoszone szyby przednie i tylne sterowane impulsowo, z zabezpieczeniem przed przycięciem palców
-Fotel kierowcy z regulacją wysokości
-Lampka sufitowa z przodu i z tyłu
-Oświetlenie schowka w desce rozdzielczej
-Oświetlenie bagażnika
-Pakiet Bezpieczeństwa: poduszki kurtynowe + sygnalizacja niezapięcia pasów bezpieczeństwa pasażerów
-Światła przeciwmgłowe
-Automatycznie włączane światła mijania
-Światła dzienne
-Zapalniczka + przenośna popielniczka
-Koło zapasowe
-Wycieraczki przedniej szyby o zmiennej częstotliwości pracy + czujnik deszczu
-Fotel kierowcy z regulacją podparcia lędźwiowego
-Środkowa konsola z podłokietnikiem
-Radioodtwarzacz 4x15W CD MP3
-Lampki oświetlające podłoże wbudowane w drzwi przednie i tylne
-System wspomagania parkowania tyłem
-Klimatyzacja automatyczna, dwustrefowa
-wyjście AUX, USB
-Obręcze kół ze stopu metali lekkich 16”
-Regulator-ogranicznik prędkości
-Kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów pokryte skórą
-Wyjście 12V w bagażniku i w tunelu środkowym dla pasażerów
Możliwe że o czymś zapomniałem. Demonem prędkości nie jest, ale 6 biegowa skrzynia w połączeniu z tym motorem czyni auto meeega ekonomicznym.
Przejechałem nią dopiero 150km, ale komfort jazdy jest wg mnie nieporównywalny z moją poprzednią mazda 3
Ostatnio edytowano 23 cze 2016, 20:21 przez Szumi91, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 9 lut 2015, 18:16
- Posty: 251 (0/2)
- Skąd: Łódź
- Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF
Jest: Renault Megane Grandtour 2010 1.5 dCi
Bardzo fajny samochodzik sam niedawno nabyłem Renault i jak dla mnie jest mega wygodne i super się jeździ.
Co do silnika różne są opinie o jego trwałości Ale jak będziesz dbał nie powinno być nic złego.
Gratuluję autka i bezawaryjnosci życzę
Co do silnika różne są opinie o jego trwałości Ale jak będziesz dbał nie powinno być nic złego.
Gratuluję autka i bezawaryjnosci życzę
To fakt, jest naprawdę wygodny i ma dużo miejsca z przodu (można rozłożyć szeroko nogi) Jeździłem też focusem z 2009 r. ale tam konsola środkowa jest duża i człowiek siedzi ściśnięty jak w komunikacji miejskiej Ogólnie jesteśmy na prawdę zadowoleni z zakupu
- Od: 9 lut 2015, 18:16
- Posty: 251 (0/2)
- Skąd: Łódź
- Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF
Jest: Renault Megane Grandtour 2010 1.5 dCi
Fajna megi. Jaki wysyp ostatnio renówek na forum.
Ja w sobotę jadę oglądać 3 drzwiową coupe , tylko diesli mam już dość, z silnikiem 1,4 tb 130 koni z 2012 roku.
Jeszcze niedawno nawet bym nie spojrzał na renault
Ja w sobotę jadę oglądać 3 drzwiową coupe , tylko diesli mam już dość, z silnikiem 1,4 tb 130 koni z 2012 roku.
Jeszcze niedawno nawet bym nie spojrzał na renault
Fajna megi. Jaki wysyp ostatnio renówek na forum.
Ja w sobotę jadę oglądać 3 drzwiową coupe , tylko diesli mam już dość, z silnikiem 1,4 tb 130 koni z 2012 roku.
Jeszcze niedawno nawet bym nie spojrzał na renault
Szczerze Ci powiem też nie sądziłem, że kupię renie. Bardzo na plus był komfort jazdy, auto z PL salonu od pierwszego właściciela. Podczas poszukiwań jeździłem kilkoma modelami które diametralnie się różniły wyposażeniem fabrycznym z tym co było w aucie. Przykład: wg VIN 1.9 tdi manual – jechałem 2.5 tdi tiptronic
Kolejny VIN to już w ogóle była bajka. Jechałem Focusem kombi 2.0 tdi, po VIN 1.6 benzyna hb
Wiedziałem na pierwszy rzut oka, że te auta to ulepy, ale skoro już poszedłem zobaczyć to się przejechałem itp. Po powrocie do domu w obu przypadkach wklepałem sobie VIN w neta (czysto informacyjnie) i pewnie wiecie jaka była moja reakcja
- Od: 9 lut 2015, 18:16
- Posty: 251 (0/2)
- Skąd: Łódź
- Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF
Jest: Renault Megane Grandtour 2010 1.5 dCi
Z tyłu mi się podoba, z przodu hmmmm może być Mojej kobiecie się bardzo podoba więc coś za coś. Mi się podoba komfort jazdy, pozycja za kierownica i obszerne wnętrze. Byłem sceptyczny co do zegarów, ale na prawdę fajna opcja
- Od: 9 lut 2015, 18:16
- Posty: 251 (0/2)
- Skąd: Łódź
- Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF
Jest: Renault Megane Grandtour 2010 1.5 dCi
Gratuluję zakupu... rób 140KM będzie palić Ci 4,2 litra
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
PeKa napisał(a):Dla mnie jeden z ładniejszych kompaktów w tym przedziale czasowym, szczególnie z większym kufrem
Mam podobne zdanie, meganka ma większy o kilka litrow bagażnik od laguny grandtour. W tej klasie chyba ciężko o kompakta który ma więcej jak 510l bagażnika.
Fakt, bagażnik jest dość duży. W sumie jeszcze nie rozważałem chipowania, ale może to i dobre wyjście.
- Od: 9 lut 2015, 18:16
- Posty: 251 (0/2)
- Skąd: Łódź
- Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF
Jest: Renault Megane Grandtour 2010 1.5 dCi
buczos napisał(a):ciężko o kompakta który ma więcej jak 510l bagażnika.
E, całkiem sporo jest. 500L to ja miałem w sedanie w Toledo.
Octavia II – 580l
Octavia III – 610l
Pod tym względem bardzo często segment C wypada lepiej od D, bo w tym drugim postawiono na więcej przestrzeni we wnętrzu, kosztem bagażnika.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Daje radę, moment jest większy więc aż tak bardzo tego nie odczuwam. Spalanie pewnie będzie o połowę mniejsze niż LF, no i komfort jazdy nieporównywalny
- Od: 9 lut 2015, 18:16
- Posty: 251 (0/2)
- Skąd: Łódź
- Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF
Jest: Renault Megane Grandtour 2010 1.5 dCi
loockas napisał(a):buczos napisał(a):ciężko o kompakta który ma więcej jak 510l bagażnika.
E, całkiem sporo jest. 500L to ja miałem w sedanie w Toledo.
Moim zdaniem Toledo czy octavia to auta chyba troszkę większe niż megane, octavia to taka klasa C +
Toledo (1M) to golf "z tyłkiem", miejsca jest w nim dokładnie tyle samo co w Leonie, Golfie czy Borze. Octavia fakt, to napompowane C. Ale tam już pojemność bagażnika jest zdecydowanie największa. Toledo 1M jest krótsze od tego Megane Miejsca w kabinie było też zdecydowanie mniej (dlatego przy powiększeniu rodziny, zmieniłem auto).
Różnica między segmentem C i D jest we wnętrzu i w komforcie. Megane jest mniejsze w środku od Laguny i na dłuższych trasach imho znacznie mniej komfortowe. Bagażniki są faktycznie porównywalne, chociaż w Megane totalnie zepsuli roletę bagażnika w porównaniu ze starszą Laguną (system prowadnic). Mimo wszystko jak na kompakt, to uważam że w tej cenie jest to naprawdę fajny samochód. My kupiliśmy wersję z LPG i silnikiem 1.6 za 56k brutto i to nawet w nie najbiedniejszej wersji (drl, climatronic dwustrefowy). Za te cenę była Kia Ceed z manualną klimą i bez LPG.
Różnica między segmentem C i D jest we wnętrzu i w komforcie. Megane jest mniejsze w środku od Laguny i na dłuższych trasach imho znacznie mniej komfortowe. Bagażniki są faktycznie porównywalne, chociaż w Megane totalnie zepsuli roletę bagażnika w porównaniu ze starszą Laguną (system prowadnic). Mimo wszystko jak na kompakt, to uważam że w tej cenie jest to naprawdę fajny samochód. My kupiliśmy wersję z LPG i silnikiem 1.6 za 56k brutto i to nawet w nie najbiedniejszej wersji (drl, climatronic dwustrefowy). Za te cenę była Kia Ceed z manualną klimą i bez LPG.
Nie jeździłem laguną ale komfort w megane jest zdecydowanie większy niż w m3. Zobaczymy jak będzie się sprawować auto, na razie jestem bardzo zadowolony
- Od: 9 lut 2015, 18:16
- Posty: 251 (0/2)
- Skąd: Łódź
- Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF
Jest: Renault Megane Grandtour 2010 1.5 dCi
O, kolejne Renault na forum.
Jeździłem identyczną jako autem zastępczym przy naprawie lakierniczej mojej poprzedniej Megi i byłem bardzo zaskoczony, że 1.5 dCi 105KM sobie nawet nieźle daje radę w takiej budzie, oczywiście nie jest to demon szybkości, ale gruzem na drodze też nie jest.
Po przesiadce Mazda 3 BK LF –> Megane 3 2.0TCe 180 komfort jazdy nieporównywalny mimo twardszego zawieszenia w Megane, a niedawno przesiadka na kolejną Megi, tym razem najbardziej wściekłą... i jestem zachwycony.
Renault obecnie robi po prostu fajne auta... tylko trzeba się przełamać.
Szerokości!
Jeździłem identyczną jako autem zastępczym przy naprawie lakierniczej mojej poprzedniej Megi i byłem bardzo zaskoczony, że 1.5 dCi 105KM sobie nawet nieźle daje radę w takiej budzie, oczywiście nie jest to demon szybkości, ale gruzem na drodze też nie jest.
Po przesiadce Mazda 3 BK LF –> Megane 3 2.0TCe 180 komfort jazdy nieporównywalny mimo twardszego zawieszenia w Megane, a niedawno przesiadka na kolejną Megi, tym razem najbardziej wściekłą... i jestem zachwycony.
Renault obecnie robi po prostu fajne auta... tylko trzeba się przełamać.
Szerokości!
Dokładnie, w pełni się z Tobą zgodzę. Kiedyś już miałem renault – clio II i byłem zadowolony. Jutro test na trasie 440km w jedną stronę (4 osoby). Może uda się przejechać na jednym baku
- Od: 9 lut 2015, 18:16
- Posty: 251 (0/2)
- Skąd: Łódź
- Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF
Jest: Renault Megane Grandtour 2010 1.5 dCi
Szumi91 napisał(a):Dokładnie, w pełni się z Tobą zgodzę. Kiedyś już miałem renault – clio II i byłem zadowolony. Jutro test na trasie 440km w jedną stronę (4 osoby). Może uda się przejechać na jednym baku
ja swoja zrobilem trase 800km w 2 strony i jeszcze mialem wedlug kompa na 400km paliwa wiec na pelnym baku mozna smialo polske przejechac tym bardziej ze mamy podobne baki, 66l w L3 na 60l w megance
No to bardzo dobry wynik Mam nadzieję, że u mnie będzie podobnie
Dopisano 26 maja 2016, 17:39:
Przejechane 440km
Dane ktore pokazuje komputer:
Spalanie 4.4/100km
Pozostaly Zasieg 1180km (nie wliczajac tych 440km)
Klima przez cala droge pracowala, na pokladzie 3 osoby i bagaze. Wynik jak dla mnie suuuuuuper
Dopisano 26 maja 2016, 17:39:
Przejechane 440km
Dane ktore pokazuje komputer:
Spalanie 4.4/100km
Pozostaly Zasieg 1180km (nie wliczajac tych 440km)
Klima przez cala droge pracowala, na pokladzie 3 osoby i bagaze. Wynik jak dla mnie suuuuuuper
- Od: 9 lut 2015, 18:16
- Posty: 251 (0/2)
- Skąd: Łódź
- Auto: Była: Mazda 3 2.0 LF
Jest: Renault Megane Grandtour 2010 1.5 dCi
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości