Strona 8 z 10

PostNapisane: 25 sty 2019, 16:24
przez KMBak
Tunap na kuny. Psikasz wygłuszenie i na bank im nie posmakuje. To jak już wlezie.

Druga sprawa, żeby nie właziły – jak parkujesz gdzieś na trawie albo nawet na podjeździe – kup sobie ze 4 m2 siateczki plastikowej. W Obi, Casto, LM. Takiej, żeby miała oczka około 1,5-2cm. Gryzonie nie chcą na to włazić – boją się. I na tym parkujesz auto (przynajmniej część gdzie jest dziura pod silnikiem).

Futerko z psa/kota pomaga, ale podobnie jak kostkę domestosa – trzeba regularnie zmieniać.

Wszelkie pikacze, pierdacze i inne cud ultradźwięki można sobie wsadzić w <dupa> ...

PostNapisane: 25 sty 2019, 16:45
przez adam_we
mysiak napisał(a):pod maskę wróciła kuna albo inny gryzoń, pewnie przez mrozy. Tym razem na szczęście zasmakowała wwygłuszeniu maski. Muszepoprosić żonę o przyspieszenie prac nad tofoworkiem (workiem z sierścią kundelteriera).
Nie chcę narzekac,ale..... z Mazdą takich przygód nie było


Podobno uwielbiają auta z grupy VW. Zjadają przewody podciśnienia <rotfl>

Re: Honda Civic FK2 1.8 '15 Elegance – czerwona kosmitka

PostNapisane: 7 lut 2019, 20:17
przez mysiak
Taki mały skuces. Tak,to mój tekst i foto

PostNapisane: 15 lut 2019, 22:23
przez mysiak
Nowy wosk zakupiony. Tym razem wybór padł na Soft99 Kiwami. Dziś auto na szybkoprzejechane QD. No i trzeba zacząć powoli szukać nowych opon na lato, bo OEMowe już sprzedane. Jak na razie faworyte jest Yokohama Advan Sport V103 lub V105.

PostNapisane: 26 mar 2019, 16:38
przez mysiak
Civic jest z jakichś dziwnych materiałów – mieszek zmiany biegów zaczyna pękać! Jednak Mazda BL miała lepsze jakościowo wnętrze chyba

PostNapisane: 9 kwi 2019, 21:05
przez mysiak
Letnie opony na aucie – Yokohama AE50
https://yokohama-online.pl/opony/bluearth-a-ae-50/

PostNapisane: 18 maja 2019, 21:34
przez mysiak
kolejny serwis. Tym razem regulacja luzu zaworowego (swoją drogą aż dziw że taka marka jak Honda jeszcze to stosuje, a raczej stosowała do niedawna) i ...... manszeta lewa do wymiany.

PostNapisane: 18 maja 2019, 23:47
przez Dymian
mysiak napisał(a):kolejny serwis. Tym razem regulacja luzu zaworowego (swoją drogą aż dziw że taka marka jak Honda jeszcze to stosuje, a raczej stosowała do niedawna) i ...... manszeta lewa do wymiany.


przy jakim przebiegu owa regulacja?

PostNapisane: 18 maja 2019, 23:51
przez Neonixos666
mysiak napisał(a):(swoją drogą aż dziw że taka marka jak Honda jeszcze to stosuje, a raczej stosowała do niedawna)


ale dzięki temu możesz kręcić motor pod 9 tyś <lol>

Re: Honda Civic FK2 1.8 '15 Elegance – czerwona kosmitka

PostNapisane: 19 maja 2019, 08:30
przez Dominator
Ten silnik niestety nie kręci się tak wysoko ale tak czy owak lubi górny zakres obrotomierza i to bardzo fajna konstrukcja. Mój ma 205kkm przebiegu, zrobiłem ponad 20. Nie zaglądałem pod pokrywę bo jeździ dobrze.

PostNapisane: 19 maja 2019, 08:35
przez mysiak
Regulacja po 100 tys. km. Do 9 tys rpm nie idzie, ale zobaczenie prawie 7 tys rpm jest nporzadku dziennym u mnie. W najnowszym genie zabawa z kręceniem kończy się szybciej.

PostNapisane: 23 lip 2019, 22:25
przez mysiak
wakacyjny wyjazd zaliczony. Niestety są dwie wiadomości: dobra i zła. Dobra jest taka, że auto przy spokojnej jeżdzie spaliło w drodze na południe 7,8 litra na setkę po autostradach. Wracając ekspresówkami i krajówkami spadło do niecałych 7,2. Biorąc pod uwagę 5 osoób na pokładzie i wypakowany bagaznik nieźle.
Zła jest taka, że..... znów jest uszkodzony bok z winy ciężarówki tym razem. <płacze>
Pechowa ta Honda chyba....... :|

PostNapisane: 29 paź 2019, 17:03
przez mysiak
Autko naprawione już niezłą chwilę temu, jeździ dalej. Już prawie 100 tys kilometrów pod moją nogą. Ostatnio doszedł jakiś dziwny dźwięk z prwego głośnika. No i o wymianie mieszka zmiany biegów trzeba pomysleć. Chyba stanie na jakimś porządnym aftermarkecie, bo jak oemowy ma być identyczny to po prostu szkoda kasy

PostNapisane: 30 paź 2019, 01:46
przez zadra
Zainwestuj w prawdziwą skórkę u jakiegoś kaletnika i będziesz miał spokojny sen..

PostNapisane: 3 lis 2019, 19:11
przez mysiak
myslę, ze to jedyny słuszny kierunek. Nie będzie za miliony monet, a jakość z pewnośćią lepsza niż w ASO. Może przy okazji gałkę by zmienić?

PostNapisane: 15 lut 2020, 23:17
przez mysiak
wymiana żarówek w tym aucie to dramat. BL była pod tym względem bajecznie prosta i funkcjonalna.
Na pokładzie zagościły Philips Racing Vision.

Re: Honda Civic FK2 1.8 '15 Elegance – czerwona kosmitka

PostNapisane: 16 lut 2020, 01:09
przez Dominator
W 8gen bylo do pupy, co doprowadziło do tego że żarówka wpadła do lampy zablokowała obniżanie klosza i potem silniczek regulacji krecil cały czas. Naprawilem, sprzedałem a żarówka dalej w lampie <oczy>

Re: Honda Civic FK2 1.8 '15 Elegance – czerwona kosmitka

PostNapisane: 16 lut 2020, 12:27
przez oblivion
Ja tam nie mam problemu, ręce chirurga :D

Re: Honda Civic FK2 1.8 '15 Elegance – czerwona kosmitka

PostNapisane: 9 mar 2020, 20:48
przez mysiak
Po ostatnim weekendzie z Mazdą CX-30 jednego jestem pewien: gdybym miał wrócić do Mazdy, to testowa specyfikacja Enso to mój faworyt

Re: Honda Civic FK2 1.8 '15 Elegance – czerwona kosmitka

PostNapisane: 9 mar 2020, 22:46
przez Dominator
Ale rozmiar chyba za maly ;)