Mercedes W124 E280 93r.

Witam z racji iż sprzedałem już dawno swojego Xedosa chciałbym zaprezentować moją nową zabawkę i plany jakie z nią wiąże a, że są nie mniej ambitne to będzie ciekawie
DANE TECHNICZNE
Mercedes w124 E280
SILNIK M104 2.8 24v Moc fabryczna 197km
SKRZYNIA AUTOMAT 722.3
ROK PRODUKCJI 1993
PRZEBIEG 299 000km
WYPOSAŻENIE:
-el. szyby
-el.lusterka
-skrzynia automatyczna
-klimatyzacja
-alufeldi mercedes 16"
-instalacja sekwencyjna gazu stag nowa założona przezemnie
-pneumatyczna regulacja świateł
-pneumatyczny centralny zamek
-wspomaganie
NAPRAWY:
-nowe gniazda sprężyn
-nowe sprężyny przód Lesjofors
-pospawana podłoga
-nowe amortyzatory sachs
-nowe świece ngk filtry olej liqui moly mso2 10w40
-nowe gumy belki tylnej lemforder
-nowy akumulator
PLANY:
-turbo (znowu
) tym razem robiony na zamówienie holset hx40w małe żeliwo na ts wirnik ssący kuty 64mm
-Ecumaster EMU + nowa wiązka+ sonda szerokopasmowa bosch + ebc mac
-intercooler iveco eurocargo dolot alu 3"
-zawór bov 50mm wg 60mm
-wydech kolektor z nierdzewki twinscroll spawany przezemnie dp 3.5" dalej 3" tłumik wejście 3" 2 wyjścia 2.5" i na koniec 4 rurki amg
-odprężenie silnika przekładką
-skrzynia 722.6 + off gear
-pakiet stylistyczny e500 + lepsze fele
-cewki z audi s8 czerwone
-pompa replika bosch 044
i wiele innych będe dodawał jak graty dojdą
DANE TECHNICZNE
Mercedes w124 E280
SILNIK M104 2.8 24v Moc fabryczna 197km
SKRZYNIA AUTOMAT 722.3
ROK PRODUKCJI 1993
PRZEBIEG 299 000km
WYPOSAŻENIE:
-el. szyby
-el.lusterka
-skrzynia automatyczna
-klimatyzacja
-alufeldi mercedes 16"
-instalacja sekwencyjna gazu stag nowa założona przezemnie
-pneumatyczna regulacja świateł
-pneumatyczny centralny zamek
-wspomaganie
NAPRAWY:
-nowe gniazda sprężyn
-nowe sprężyny przód Lesjofors
-pospawana podłoga
-nowe amortyzatory sachs
-nowe świece ngk filtry olej liqui moly mso2 10w40
-nowe gumy belki tylnej lemforder
-nowy akumulator
PLANY:
-turbo (znowu
-Ecumaster EMU + nowa wiązka+ sonda szerokopasmowa bosch + ebc mac
-intercooler iveco eurocargo dolot alu 3"
-zawór bov 50mm wg 60mm
-wydech kolektor z nierdzewki twinscroll spawany przezemnie dp 3.5" dalej 3" tłumik wejście 3" 2 wyjścia 2.5" i na koniec 4 rurki amg
-odprężenie silnika przekładką
-skrzynia 722.6 + off gear
-pakiet stylistyczny e500 + lepsze fele
-cewki z audi s8 czerwone
-pompa replika bosch 044
i wiele innych będe dodawał jak graty dojdą