Witam,
nadszedł czas popularnego Mietka z znanym silnikem 2,0 D (55kW/75KM). Pod względem mechanicznym wszystko jest ok, ale nadwozie i wyposażenie wymaga trochę serca. Dlatego trafił w moje ręce.
Dane:
MARKA: Mercedes-Benz
MODEL: C-klasa
ROK PRODUKCJI: 1994r.
PRZEBIEG: 282 159 km ( podobno prawdziwy, okaże się po sprawdzeniu VIN)
VIN: WDB2021201A079710
Wyposażenie:
Alarm
Centralny zamek
Elektryczne lusterka
Elektryczny szyberdach
Ogrzewanie tylnej szyby jak i lusterek bocznych
Klimatyzacja
Do zrobienia z tego co zauważyłem:
Brak 1 nadkola wewn. z tyłu
Blacharka do ogarnięcia
wnętrze(pomieszane wersje)
Kierunkowskazy przednie się różnia
Ostatnio co prawda mam dość mało czasu, ale w miarę możliwości będę powolutku działał.
O większych zmianach póki co jeszcze nie myślałem. Najpierw chce doprpwadzić Mietka do normalnego stanu i potem się zobaczy co i jak.
Pozdrawiam
Mercedes C200 W202 2.0D 1994.
Strona 1 z 1
Niestety tak, ale myśle że wyjdzie mi to na zdrowie
Również mam W202 tylko, że 1.8 PB
Jak tam z rdzą? Zapraszam na w202.pl
Jak tam z rdzą? Zapraszam na w202.pl
- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
Tragedii nie ma 2 lata temu poprzedni właściciel ogarniał. Niestety nie do końca profesjonalnie i coś się już pojawia.
A to normalne 2 lata to tak standardowo wytrzymało
Brak 1 nadkola wewn. z tyłu – z której strony? Przy tłumiku standardowo nie było
Blacharka do ogarnięcia – standard
wnętrze(pomieszane wersje) – tzn.?
Kierunkowskazy przednie się różnia – mają być pomarańczowe
Tutaj jeszcze VIN z kodami wyposażenia:
Paint code 1: 904
Lamps: VALEO
027 – IMMOBILIZER SERIES BR 202, 140 (129 CODE 041)
412 – ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
537 – MANL. ANTENNA AND SPEAKER, FRONT – WITHOUT RADIO
598 – WD-GREEN GLASS FOR SIDE AND REAR WINDOWS, ESG
904 – EQUIPMENT PACKAGE BASIC
Brak 1 nadkola wewn. z tyłu – z której strony? Przy tłumiku standardowo nie było
Blacharka do ogarnięcia – standard
wnętrze(pomieszane wersje) – tzn.?
Kierunkowskazy przednie się różnia – mają być pomarańczowe
Tutaj jeszcze VIN z kodami wyposażenia:
Paint code 1: 904
Lamps: VALEO
027 – IMMOBILIZER SERIES BR 202, 140 (129 CODE 041)
412 – ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE
537 – MANL. ANTENNA AND SPEAKER, FRONT – WITHOUT RADIO
598 – WD-GREEN GLASS FOR SIDE AND REAR WINDOWS, ESG
904 – EQUIPMENT PACKAGE BASIC
- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
Nadkole od tłumika, uznałem skoro z drugiej strony jest to z tej te z powinno:) ( allegro znalazłem za 50 zł nowe)
We wnętrzu całą konsole środkową mam czarną oprócz schowka w konsoli środkowej, przed skrzynią biegów, który jest drewnopodobny. Oparcia foteli przednich jakby były skrzywione.
Lewy kierunkowskaz jest czarny w środku a prawy biały ?!
VIn WDB2021201A079710
Dzięki za info
Pozdrawiam
We wnętrzu całą konsole środkową mam czarną oprócz schowka w konsoli środkowej, przed skrzynią biegów, który jest drewnopodobny. Oparcia foteli przednich jakby były skrzywione.
Lewy kierunkowskaz jest czarny w środku a prawy biały ?!
VIn WDB2021201A079710
Dzięki za info
Pozdrawiam
wojciechBYDGOSZCZ to wyjaśnię troszkę
A jednak, inżynierowie zrobili psikus i tam nie ma nadkola
Bo podłokietnik jest dołożony:) Nie masz w VIN kodu, że podłokietnik wyjechał z fabryki, dlatego ten dekor się różni Do kupienia za 20 zł na allegro
Możliwe, że jest już tak wysiedziane W tej tapicerce nie trudno dorwać nowy fotel
To na 100% zamienniki, bo wg tego co kojarzę, powinieneś mieć pomarańczowe z przodu
VIN masz rozkodowany powyżej Raczej nie widzę tam klimy o której pisałeś wyżej
skoro z drugiej strony jest to z tej te z powinno:)
A jednak, inżynierowie zrobili psikus i tam nie ma nadkola
We wnętrzu całą konsole środkową mam czarną oprócz schowka w konsoli środkowej, przed skrzynią biegów, który jest drewnopodobny.
Bo podłokietnik jest dołożony:) Nie masz w VIN kodu, że podłokietnik wyjechał z fabryki, dlatego ten dekor się różni Do kupienia za 20 zł na allegro
Oparcia foteli przednich jakby były skrzywione.
Możliwe, że jest już tak wysiedziane W tej tapicerce nie trudno dorwać nowy fotel
Lewy kierunkowskaz jest czarny w środku a prawy biały ?!
To na 100% zamienniki, bo wg tego co kojarzę, powinieneś mieć pomarańczowe z przodu
VIN masz rozkodowany powyżej Raczej nie widzę tam klimy o której pisałeś wyżej
- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
Trochę roboty jest, ale się ogarnie na spokojnie. W niemieckich papierach znajde chyba czy z Niemiec wyjechał z klimą. Chyba, że w Polsce był składany z 2.
Dzisiaj jakiś dziwny schemat zaczął się dziać, mianowicie po nocy przekręcam kluczyk i nie świeci się kontrolka świec, jakby nie musiał nagrzewać, potem czekam mimo wszystko odpala i dopiero wtedy nagrzewa świece przez jakieś 2 minuty.
Może świece do wymiany??
W przyszłym tygodniu zafunduję Mietkowi kompleksowy przegląd to dowiem się co i jak.
Pozdrawiam.
Dzisiaj jakiś dziwny schemat zaczął się dziać, mianowicie po nocy przekręcam kluczyk i nie świeci się kontrolka świec, jakby nie musiał nagrzewać, potem czekam mimo wszystko odpala i dopiero wtedy nagrzewa świece przez jakieś 2 minuty.
Może świece do wymiany??
W przyszłym tygodniu zafunduję Mietkowi kompleksowy przegląd to dowiem się co i jak.
Pozdrawiam.
może tylko przekaźnik świec do sprawdzenia?wojciechBYDGOSZCZ
Trochę roboty jest, ale się ogarnie na spokojnie. W niemieckich papierach znajde chyba czy z Niemiec wyjechał z klimą.
Hmm, to jest możliwe Wrzuć fotki panelu i tego co pod maską
- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
Postaram się wrzucić te fotki na dniach.
Dzięki za pomoc
Pozdawiam.
Dzięki za pomoc
Pozdawiam.
Żaden problem
widziałem, że na forum MB też wpadłeś
widziałem, że na forum MB też wpadłeś
- Od: 15 sty 2013, 21:50
- Posty: 134
- Skąd: Kraków
- Auto: Fasolka 323F BA Z5 '94
Witam ponownie i trochę odświeżę temat:)
Od czasu założenia tego tematu niewiele się zmieniało bo trochę jeżdże, dlatego diesel:)
Wymieniłem tylko:
Komplet świec na nowe BERU(ciekawe działały tylko dwie a i tak odpalał – 12, ciężko to fakt i nie nagrzewał świec po przekręceniu kluczyka tylko po odpaleniu, teraz jest ok)
Lampy kierunkowskazów na nowe białe(chciałem ory pomarańczowe ale nie mieli na stanie a ja już nie mogłem wytrzymać z tymi.).
Filtr powietrza nie pamiętam marki
2 komplety żarówek H3 na najmocniejsze PHILIPSA( zostały tylko H1 do wymiany) i jest ogromna różnica jak dla mnie.
Podkładki tablicy rejestracyjnej bo też były różne i mnie wnerwiały.
Niedługo zabiorę się za blacharkę bo jest masakryczna, myślałem że wytrzyma do co najmniej wiosny,
ale będę musiał niektóre rzeczy sam zrobić chociaż na teraz, później pojedzie na Kruczą 18 na kompleksowy remont.
Pranie tapicerki też zrobie ale na wiosnę bo póki co byłoby to bez sensu.
Silnik jest ok zabiorę się za niego na sam koniec.
W dyfrze czasami na ułamek sekundy coś jęknie przy ruszaniu, ale podobno ten typ tak ma, zrobię to razem z silnikiem.
Wnerwia mnie strasznie ta Antena el.,że się nie chowa próbowałem coś z tym zrobić.Nie wyszło:( Będę kupował nową tylko słyszałem że wychodziło kilka rodzai, szukałem w necie po grafikach i wg mnie moja jest inna.
Co do klimy to dowiedziałem się, że była dokładana ale jeszcze w niemczech. O dziwo nawet chłodzi bo sprawdzałem także jest git:)
AAA, myślałem że mam nieogrzewane lewe lusterko zewn.(tak mówił poprzedni wł., który miał go 3 lata)a okazało się że nie był kabelek podłączony:)))
Kierownica mam lekko skrzywioną w prawo przy jeździe na wprost, najpierw zrobię geometrie i zbieżność potem będę szukał dalej.
Jest dużo rzeczy do zrobienia,ma swój wiek ma prawo, a ja to lubię.
Niestety jak mam czas to nie zawsze mam gdzie. Dlatego to tak długo trwa.
Przy wymianie świec zauważyłem że w kolektorze dolotowym zamiast normalnych otworów, były takie małe szparki spowodowane nagromadzeniem się syfu. Może wiecie czy to normalne??Czy co jakiś czas muszę go zdejmować i czyścić, czy są jakieś środki zapobiegające??
Pozdrawiam i DZIĘKI ZA POMOC:)
Nowsze zdjęcia wrzucę jak coś bardziej widocznego się zmieni, czyli po blacharce,póki co lepiej się przyglądać:)
Od czasu założenia tego tematu niewiele się zmieniało bo trochę jeżdże, dlatego diesel:)
Wymieniłem tylko:
Komplet świec na nowe BERU(ciekawe działały tylko dwie a i tak odpalał – 12, ciężko to fakt i nie nagrzewał świec po przekręceniu kluczyka tylko po odpaleniu, teraz jest ok)
Lampy kierunkowskazów na nowe białe(chciałem ory pomarańczowe ale nie mieli na stanie a ja już nie mogłem wytrzymać z tymi.).
Filtr powietrza nie pamiętam marki
2 komplety żarówek H3 na najmocniejsze PHILIPSA( zostały tylko H1 do wymiany) i jest ogromna różnica jak dla mnie.
Podkładki tablicy rejestracyjnej bo też były różne i mnie wnerwiały.
Niedługo zabiorę się za blacharkę bo jest masakryczna, myślałem że wytrzyma do co najmniej wiosny,
ale będę musiał niektóre rzeczy sam zrobić chociaż na teraz, później pojedzie na Kruczą 18 na kompleksowy remont.
Pranie tapicerki też zrobie ale na wiosnę bo póki co byłoby to bez sensu.
Silnik jest ok zabiorę się za niego na sam koniec.
W dyfrze czasami na ułamek sekundy coś jęknie przy ruszaniu, ale podobno ten typ tak ma, zrobię to razem z silnikiem.
Wnerwia mnie strasznie ta Antena el.,że się nie chowa próbowałem coś z tym zrobić.Nie wyszło:( Będę kupował nową tylko słyszałem że wychodziło kilka rodzai, szukałem w necie po grafikach i wg mnie moja jest inna.
Co do klimy to dowiedziałem się, że była dokładana ale jeszcze w niemczech. O dziwo nawet chłodzi bo sprawdzałem także jest git:)
AAA, myślałem że mam nieogrzewane lewe lusterko zewn.(tak mówił poprzedni wł., który miał go 3 lata)a okazało się że nie był kabelek podłączony:)))
Kierownica mam lekko skrzywioną w prawo przy jeździe na wprost, najpierw zrobię geometrie i zbieżność potem będę szukał dalej.
Jest dużo rzeczy do zrobienia,ma swój wiek ma prawo, a ja to lubię.
Niestety jak mam czas to nie zawsze mam gdzie. Dlatego to tak długo trwa.
Przy wymianie świec zauważyłem że w kolektorze dolotowym zamiast normalnych otworów, były takie małe szparki spowodowane nagromadzeniem się syfu. Może wiecie czy to normalne??Czy co jakiś czas muszę go zdejmować i czyścić, czy są jakieś środki zapobiegające??
Pozdrawiam i DZIĘKI ZA POMOC:)
Nowsze zdjęcia wrzucę jak coś bardziej widocznego się zmieni, czyli po blacharce,póki co lepiej się przyglądać:)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości