Audi A8 D3 V8 benzyna 2003

Witam.
Alfa sprzedana w ciągu jednego dnia. A oto następca. Miało być V8 i jest, miało być japońskie, ale niestety nie jest
Audi A8 w nadwoziu D3. Sprowadzone z Niemiec. W moim posiadaniu od dwóch tygodni, ale jeszcze nie było czasu dokonać rejestracji. Po przesiadce z 1,9 JTD kultura pracy zachwyca. Nie jest to japońska wiertarka, ale jak dostanie obrotów, słychać, że pod maską pracuje V8. Zawieszenie regulowane co do twardości i wysokości. W trybie komfort płynie, a nie jedzie, niesamowita różnica po CRX-ie, w którym plomby wypadają z zębów.
To jest chyba pierwszy samochód w którym najpierw posiedziałem w środku kilka godzin z instrukcją obsługi, a następnie zdecydowałem się na jazdę. Choć nadal nie wiem jak powiązać telefon z zestawem głośnomówiącym. Na razie trzeba umyć, wysprzątać w środku itp
Silnik 3,7 V8 model BFL
280 koni
360 NM
ASB 6 biegów + quattro
2003
kolor – Z9W czarny ebony-efekt perłowy
Co do wyposażenia napiszę co mi się udało na razie znaleźć:
– 8 airbag
– ABS, ESP, EBD, ASR i coś tam jeszcze
– 4 elektryczne szyby
– tapicerka skórzana, brąz amaretto
– quattro
– automat 6 biegów
– pneumatyczne zawieszenie
– podgrzewane fotele przednie
– podgrzewana kierownica
– elektryczna regulacja przednich foteli
– wielofunkcyjna, elektrycznie regulowana skórzana kierownica
– elektryczny szyberdach
– elektryczna klapa bagażnika
– tempomat
– climatronic 2 strefowy
– elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, fotochrom, polift z kierunkami w obudowie
– składane lusterka
– lampy BI LED KOITO
– czujniki parkowanie przód + tył
– SIDE Asist ( asystent pasa ruchu, dołożony z polifta)
– Nawigacja MMI 2 Premium
-Audi fabryczne BOSE 12 głośników + sub
AMI Audi Multi interfejs(bluetooth, czytnik kart SD itp)
– centralny zamek
– Lusterko wewnętrzne, przyciemniane automatycznie
– drewniane wstawki
– 17 calowe alufelgi audi zima
– 19 cali lato
– wspomaganie kierownicy o regulowanej sile wspomagania
– Tylne lampy polift USA
– Licznik duży FIS
– Aktywny tempomat z radarem
– przycisk START/STOP
– podświetlenie wnętrza Ambiente light
– pakiet wnętrza chrom (przyciski, listwy)
– podłokietniki obite czarną skóra
– podświetlane schowki w drzwiach
– tuner TV + android box
– czujnik światło / deszcz
Tyle zauważyłem, reszta wyjdzie w praniu, jak na A8 nie za wiele. Brak fajerwerków typu domykanie drzwi, elektryczny bagażnik, czy elektryczne rolety. Ale za to mniej do psucia
U znajomego jak na myjni urwali mechanizm od domykania bagażnika to ASO wystawiło rachunek prawie na 3 tysiące.
Kilka zdjęć zrobionych dzisiaj na szybko. Lepsze jak umyję i wywoskuję nadwozie.
Kilka zdjęć na nowych felgach.
Alfa sprzedana w ciągu jednego dnia. A oto następca. Miało być V8 i jest, miało być japońskie, ale niestety nie jest
Audi A8 w nadwoziu D3. Sprowadzone z Niemiec. W moim posiadaniu od dwóch tygodni, ale jeszcze nie było czasu dokonać rejestracji. Po przesiadce z 1,9 JTD kultura pracy zachwyca. Nie jest to japońska wiertarka, ale jak dostanie obrotów, słychać, że pod maską pracuje V8. Zawieszenie regulowane co do twardości i wysokości. W trybie komfort płynie, a nie jedzie, niesamowita różnica po CRX-ie, w którym plomby wypadają z zębów.
To jest chyba pierwszy samochód w którym najpierw posiedziałem w środku kilka godzin z instrukcją obsługi, a następnie zdecydowałem się na jazdę. Choć nadal nie wiem jak powiązać telefon z zestawem głośnomówiącym. Na razie trzeba umyć, wysprzątać w środku itp
Silnik 3,7 V8 model BFL
280 koni
360 NM
ASB 6 biegów + quattro
2003
kolor – Z9W czarny ebony-efekt perłowy
Co do wyposażenia napiszę co mi się udało na razie znaleźć:
– 8 airbag
– ABS, ESP, EBD, ASR i coś tam jeszcze
– 4 elektryczne szyby
– tapicerka skórzana, brąz amaretto
– quattro
– automat 6 biegów
– pneumatyczne zawieszenie
– podgrzewane fotele przednie
– podgrzewana kierownica
– elektryczna regulacja przednich foteli
– wielofunkcyjna, elektrycznie regulowana skórzana kierownica
– elektryczny szyberdach
– elektryczna klapa bagażnika
– tempomat
– climatronic 2 strefowy
– elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, fotochrom, polift z kierunkami w obudowie
– składane lusterka
– lampy BI LED KOITO
– czujniki parkowanie przód + tył
– SIDE Asist ( asystent pasa ruchu, dołożony z polifta)
– Nawigacja MMI 2 Premium
-Audi fabryczne BOSE 12 głośników + sub
AMI Audi Multi interfejs(bluetooth, czytnik kart SD itp)
– centralny zamek
– Lusterko wewnętrzne, przyciemniane automatycznie
– drewniane wstawki
– 17 calowe alufelgi audi zima
– 19 cali lato
– wspomaganie kierownicy o regulowanej sile wspomagania
– Tylne lampy polift USA
– Licznik duży FIS
– Aktywny tempomat z radarem
– przycisk START/STOP
– podświetlenie wnętrza Ambiente light
– pakiet wnętrza chrom (przyciski, listwy)
– podłokietniki obite czarną skóra
– podświetlane schowki w drzwiach
– tuner TV + android box
– czujnik światło / deszcz
Tyle zauważyłem, reszta wyjdzie w praniu, jak na A8 nie za wiele. Brak fajerwerków typu domykanie drzwi, elektryczny bagażnik, czy elektryczne rolety. Ale za to mniej do psucia
Kilka zdjęć zrobionych dzisiaj na szybko. Lepsze jak umyję i wywoskuję nadwozie.
Kilka zdjęć na nowych felgach.