Cześć
Przez długi czas nie mogłem się zebrać do założenia tematu ale w końcu się udało. Chciałbym wam pokazać mojego Forda Probe i zarazem pierwsze spotkanie z technologią mazdy w moim motoryzacyjnym życiu. Autko było prezentem za zdanie pierwszego semestru studiów na PWR bez potknięcia i tak już jest ze mną 4 lata i nie zamierzam się go pozbywać. Jestem jego 3 właścicielem w Polsce.Probe zanim trafił do kraju kwitnącej jabłoni użytkowany był w Paryżu przez co jest w wielu miejscach poobdzierany a uszczelki wokół tylnych bocznych szyb są dość zużyte (podejrzewam że przez myjki ciśnieniowe). Głównymi bolączkami samochodu były klepiące popychacze oraz szumiące lewe drzwi no i sprzęgło też umierało ale tego wnętrza i koloru nie mogłem odpuścić.
Dane: Ford Probe
Silnik: 2.0 FS 16V
Rok produkcji: 1996
Olej: Valvoline MaxLIfe 10W40
Fotografia dzień po zakupie
Wyposażenie/Wnętrze
– Czarna wentylowana skórzana tapicerka przeszywana beżową nicią firmy Sundeck
– Gałka zmiany biegów obszyta na nowo
– Telefon
– Zewnętrzna antena GPS
– Klimatyacja
– Głośniki przód Zestaw odseparowany Alpine SXE-1750
– Głośniki tył BM Boschmann
– Radio Sony Xplod
Modyfikacje:
– Amortyzatory Tokico + sprężyny MTS Technik 35/35,
– Felgi: Borbet P2 16' z oponami Platin 225/50,
– Nowe światła dalekosiężne WESEM w miejscu fabrycznych,
– Ledy DRL
– Sleepy eye
– Tłumik sportowy Elipsa (Noname), miałem krótką przygodę z półprzelotowym tłumikiem RM MOTORS RM8XXL niestety końcówka tłumika gubiła się pod masywnym zderzakiem Forda. Tłumik czeka na silencer i większa końcówkę;)
– Białe kierunki w błotnikach z Mazdy 323F BA
– Wymienione przednie kierunkowskazy na używane w lepszym stanie
– Felgi zimowe pomalowane czarnym matem Plasti Dip
– Siatex w zderzaku przednim
Naprawy:
– Zregenerowany aparat zapłonowy
– Wymienione tarcze i klocki przód Hella Pagid i tył nie pamiętam:)
– Sprzęgło Valeo
– Wymieniony zawór oraz sprężynka ciśnienia oleju OEM Mazda
– Wymieniona półoś oraz przegub chyba prawy
– Wymieniona pompa wspomagania na używaną w lepszym stanie
Graty czekające na sezon 2016:
– Gwint Yonaka Motorsports
– Rozpórki górne przednia i tylna PGTA
– Felgi Postert Daytona 17 z Oponami Toyo Proxes T1-R
– Dokładka zderzaka...
– Lakier VHT Engine Metallic do pokryw zaworowych Burnt Copper
– Lakier do zacisków Foliatec 2165 Prestige Gold
– Pomarańczowa folia do przeróbki przednich kierunkowskazów w stylu USDM
Plany:
– Dokładka Mach 1
– Uzupełnić ubytki lakieru
– EzLip pod progi
2016 Spec VT:
Ford Probe II SE 2.0 FS '96
Strona 1 z 1
Prośba o wrzucenie zdjęć na nasz serwer zgodnie z instrukcją LINK
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Duża aktualizacja:
– Założony gwint Yonaka Motorsports
– Dokładka Ford Mustang Mach 1
– Rozpórki przód i tył
– Zaciski pomalowane farbą Foliatec
– Felgi oraz lusterka pomalowane plastidipem
– Dystanse firmy Dystom 22mm na każdym kole
– Lampy USA GT na tyle
– Przednie USA tzw długie daszki czekają na montaż
Aktualnie Probe prezentuje się tak :
– Założony gwint Yonaka Motorsports
– Dokładka Ford Mustang Mach 1
– Rozpórki przód i tył
– Zaciski pomalowane farbą Foliatec
– Felgi oraz lusterka pomalowane plastidipem
– Dystanse firmy Dystom 22mm na każdym kole
– Lampy USA GT na tyle
– Przednie USA tzw długie daszki czekają na montaż
Aktualnie Probe prezentuje się tak :
- Od: 24 lut 2015, 20:47
- Posty: 6
- Auto: Ford Probe II gen. 2.0 FS, 1996
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości