Mitsubishi Galant EA5A Avance :)
Strona 1 z 1
Przedstawiam mój "pojazd zastępczy". Jest to moje drugie mitsu pod rząd, wcześniej miałem colta CA 1.6 Na waszym forum jestem z ciekawości bo niestety mitsu nie ma żadnych nowych ciekawych modeli, a za kilka lat będzie trzeba się przesiąść na coś nowszego Podobają mi się szóstki II kombi – może kiedyś nabędę
Kilka słów o moim galu Mam go od 2012r (jakoś na dniach pyknie 3 lata razem).
Pod maską siedzi 2,5 V6 SOHC zasilany paliwem alternatywnym
Wyposażenie
Legenda: standard, dołożone, dołożone przeze mnie
-abs
-tlc (kontrola trakcji)
-3x airbag (kierownica + siedzenia)
-spryskiwacze lamp
-halogeny soczewkowe
-lampy dalekosiężne
-immobilizer
-alarm
-klimatronik
-4 szyby elektryczne
-podgrzewane, elektrycznie regulowane i elektrycznie składane lusterka
-podgrzewane siedzenia
-fotele regulowane elektrycznie
-tempomat
-lusterko fotochromatyczne
-światła zapalane samoczynnie po przekręceniu kluczyka
-automatyczne ryglowanie zamków
-podświetlanie wnętrza podłokietnika
-cyfrowy licznik kilometrów z 2 licznikami dziennymi
-podwójny podłokietnik
-regulacja odcinka lędźwiowego w 4 zakresach w obu fotelach (od twardego do miękkiego)
-regulacja elektryczna góra dół z podziałem na przód i tył siedziska obu foteli
-antenka automatyczna
-komputer pokładowy "UKP"
-zegary HC
-tweetery przy lusterkach
-lifty maski
-filtr kabinowy
-regulowana wysokość pasów bezpieczeństwa
-podłokietnik tylny
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek z pilotem
-nawigacja
-kamera cofania
-pilot sterowania radia przy kierownicy
wizualnie:
-pakiet Avance
-lotka z VR4 ze stopem
-wykończenie w drewnie + skórzana kierownica Nardi Torino
-alufelgi 16"
-lakier metalik
mechanicznie:
-tłumik końcowy Remus
-kolektor dolotowy z Legnum/VR4
-OEM rozpórka kielichów przednich z Legnum/VR4
Fotki:
Wnętrze:
Silnik:
Przyspieszenie :
Wykres z hamowni
Kilka słów o moim galu Mam go od 2012r (jakoś na dniach pyknie 3 lata razem).
Pod maską siedzi 2,5 V6 SOHC zasilany paliwem alternatywnym
Wyposażenie
Legenda: standard, dołożone, dołożone przeze mnie
-abs
-tlc (kontrola trakcji)
-3x airbag (kierownica + siedzenia)
-spryskiwacze lamp
-halogeny soczewkowe
-lampy dalekosiężne
-immobilizer
-alarm
-klimatronik
-4 szyby elektryczne
-podgrzewane, elektrycznie regulowane i elektrycznie składane lusterka
-podgrzewane siedzenia
-fotele regulowane elektrycznie
-tempomat
-lusterko fotochromatyczne
-światła zapalane samoczynnie po przekręceniu kluczyka
-automatyczne ryglowanie zamków
-podświetlanie wnętrza podłokietnika
-cyfrowy licznik kilometrów z 2 licznikami dziennymi
-podwójny podłokietnik
-regulacja odcinka lędźwiowego w 4 zakresach w obu fotelach (od twardego do miękkiego)
-regulacja elektryczna góra dół z podziałem na przód i tył siedziska obu foteli
-antenka automatyczna
-komputer pokładowy "UKP"
-zegary HC
-tweetery przy lusterkach
-lifty maski
-filtr kabinowy
-regulowana wysokość pasów bezpieczeństwa
-podłokietnik tylny
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek z pilotem
-nawigacja
-kamera cofania
-pilot sterowania radia przy kierownicy
wizualnie:
-pakiet Avance
-lotka z VR4 ze stopem
-wykończenie w drewnie + skórzana kierownica Nardi Torino
-alufelgi 16"
-lakier metalik
mechanicznie:
-tłumik końcowy Remus
-kolektor dolotowy z Legnum/VR4
-OEM rozpórka kielichów przednich z Legnum/VR4
Fotki:
Wnętrze:
Silnik:
Przyspieszenie :
Wykres z hamowni
Ostatnio edytowano 8 wrz 2015, 15:01 przez tresorex, łącznie edytowano 12 razy
- Od: 20 lip 2011, 12:52
- Posty: 14
- Skąd: Poznań
- Auto: Mitsubishi Galant Avance EA5A '99 2.5 V6
Prośba o wrzucenie zdjęć na nasz serwer zgodnie z instrukcją LINK
Best ET: Czaplinek '15 17,813, Ryki '15 17,808
-
Moderator EC/NM
- Od: 12 lip 2014, 15:21
- Posty: 865 (39/14)
- Skąd: Łódź
- Auto: 3 BK '05r HB 1.6 Z6-VE
MX-3 KL-DE
Polowałem na ten pakiet dość długo ale udało się kupić w kolorze
Ten komp to Uniwersalny komputer pokładowy. Link do producenta: http://www.telwis.pl/uniwersalny-komput ... p-119.html
Na stronce rozpisane są wszystkie funkcje
Bardzo przydatne urządzenie
Ten komp to Uniwersalny komputer pokładowy. Link do producenta: http://www.telwis.pl/uniwersalny-komput ... p-119.html
Na stronce rozpisane są wszystkie funkcje
Bardzo przydatne urządzenie
- Od: 20 lip 2011, 12:52
- Posty: 14
- Skąd: Poznań
- Auto: Mitsubishi Galant Avance EA5A '99 2.5 V6
Wbrew pozorom nie jest tak duży na jakiego wygląda. Fakt, nie jest to smart, ale po przesiadce z colta (3 drzwiowy HB wielkości 323) miałem wrażenie, że siedzę w aucie tej samej wielkości tylko z dodatkową parą drzwi i wystającym bagażnikiem W sumie długość auta czuć przy parkowaniu na osiedlu jak przymierzam się czy zmieszczę się w jakąś lukę i wychodzi że wejdzie tam tylko 3/4 auta Auto ma 4,63m długości i 1,74m szerokości, a waży katalogowo ok 1300kg, ale trzeba sporo dodać na instalacje LPG i inne gadżety, które dołożyłem (rozpórka, trochę elektroniki, elektryczne fotele, których goły stelaż waży więcej niż kompletny fotel manualny ).
- Od: 20 lip 2011, 12:52
- Posty: 14
- Skąd: Poznań
- Auto: Mitsubishi Galant Avance EA5A '99 2.5 V6
Jak pierwszy raz zobaczyłem Gallanta na ulicy- pierwsze egzemplarze- to mi kopara opadła. Do dzisiaj twierdzę a lat trochę minęło , że wygląd ma [tiiit], groźny i w ogóle mega.
tresorex napisał(a):Pod maską siedzi 2,5 V6 SOHC zasilany paliwem alternatywnym
Chyba DOHC, na silniku jest napisane, że 24 zawory co wskazuje na DOHC
Dokładnie tak jak pisze PeKa jest to silnik z jednym wałkiem
Mimo że jest 1 wałek to na każdy cylinder są 4 zawory bo w głowicy są specjalne dźwigienki, które obsługują dodatkowe zawory, stąd 24V
DOHC dawali tylko w biturbo. Zauważyłem, że mitsu w latach 90 dawało dohc tylko w wersjach typu GTi lub innych topowych, które kręciły się wyżej do ok 9-10k.
Mimo że jest 1 wałek to na każdy cylinder są 4 zawory bo w głowicy są specjalne dźwigienki, które obsługują dodatkowe zawory, stąd 24V
DOHC dawali tylko w biturbo. Zauważyłem, że mitsu w latach 90 dawało dohc tylko w wersjach typu GTi lub innych topowych, które kręciły się wyżej do ok 9-10k.
- Od: 20 lip 2011, 12:52
- Posty: 14
- Skąd: Poznań
- Auto: Mitsubishi Galant Avance EA5A '99 2.5 V6
A widzisz, to jednak mój błąd, który wziął się stąd, że nigdy nie widziałem SOHC z 4 zaworami na cylinder bo przeważnie są to 2 zawory Z takich silników z nietypową ilością zaworów jak na rodzaj silnika to tylko znam 4A-GE z Toyoty gdzie zaworów jest 5 na cylinder
luki_92_92 napisał(a): nigdy nie widziałem SOHC z 4 zaworami na cylinder
Hondy mają silniki 16V SOHC a nawet moje DiTD jest 16v SOHC
Pali mi średnio ok 14,5l LPG/100km
W mieście z klimą ok 16,5-17 (w dużych korkach)
Bez klimy w mieście ok 15 ale da się zejść do 13,5-14 jak się pojedzie oszczędnie.
W trasie jest rewelka bo ok 9,5-10l z klimą przy normalnej jeździe bez zamulania 90-110km/h z wyprzedzaniem w 3 osoby + bagażnik
Da się też zrobić taki wynik (przejechane 18,5km w 27 minut na 1l LPG):
W mieście z klimą ok 16,5-17 (w dużych korkach)
Bez klimy w mieście ok 15 ale da się zejść do 13,5-14 jak się pojedzie oszczędnie.
W trasie jest rewelka bo ok 9,5-10l z klimą przy normalnej jeździe bez zamulania 90-110km/h z wyprzedzaniem w 3 osoby + bagażnik
Da się też zrobić taki wynik (przejechane 18,5km w 27 minut na 1l LPG):
- Od: 20 lip 2011, 12:52
- Posty: 14
- Skąd: Poznań
- Auto: Mitsubishi Galant Avance EA5A '99 2.5 V6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości