Mitsubishi Lancer Sportback CX_3A 1.8 benz '10 Intense
Żadnych takich ocen w temacie Mitsubishi too forum Mazdy panowie
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Dymian napisał(a):pasują P&P?
Mocowania – tak, kostka od poduszek – tak, kostka od czujnika zapięcia pasów – do przerobienia.
PeKa napisał(a):Wyglądają bajecznie! Mega plus
Dzięki!
szkodnik_byd napisał(a):Żadnych takich ocen w temacie Mitsubishi too forum Mazdy panowie
Ban na posty w tym temacie.
Norreca napisał(a):no świetnie ! pomacam jak się uda spotkać miedzy świętami a nowym rokiem.
Myślę, że damy radę
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):szkodnik_byd napisał(a):Żadnych takich ocen w temacie Mitsubishi too forum Mazdy panowie
Ban na posty w tym temacie.
Ja bym cały dział pojazdów zastępczych zablokował. A tym, którzy zdradzili markę skasował konta
Fotele recaro wyglądają mega fajnie siedziałbym
Fajny lancer
biorę takiego pod uwagę na wiosnę
biorę takiego pod uwagę na wiosnę
On się zbroi na tor Poznań
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Macałem, siedziałem. Potwierdzam że zarówno wizualnie jak i pod względem komfortu jest petarda
Fotki ze świątecznego mycia:
Z ciekawostek, po ponad 5 latach od opuszczenia fabryki, przepaliły się pierwsze żarówki. Konkretnie jedna od podświetlenia tablicy rej. i jedna od lampki w bagażniku. Japończycy to jednak umieją porządnie instalację położyć Miałem żaróweczki w zapasie, więc braki już uzupełnione.
Z ciekawostek, po ponad 5 latach od opuszczenia fabryki, przepaliły się pierwsze żarówki. Konkretnie jedna od podświetlenia tablicy rej. i jedna od lampki w bagażniku. Japończycy to jednak umieją porządnie instalację położyć Miałem żaróweczki w zapasie, więc braki już uzupełnione.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
ale poszedłeś z modami pamiętam, że jak siedziałem w EVO X to było mi ciasno w fotelu kierowcy fele 17 to minimum i przydałyby się w jakims dość masywnym wzorze (coś jak te Rays w 18 które sprzedajesz) i w białym kolorze który powiększyłby wizualnie koło tak że nie różniłoby się specjalnie od 18
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Wzór masywny raczej nie będzie, bo tak jak pisałem wcześniej chodzi m.in. o to, żeby urwać trochę masy z kół, a niewiele jest takich felg jak te Raysy – masywnych, a przy tym tak lekkich. Z tym drugim być może nawet trafiłeś
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Dzięki za pochlebne opinie
Profil na 18" był 215/45, więc nie jakiś naleśnik. Nie komfort jest jednak przyczyną przejścia na mniejszą felgę. Póki jeździłem na 18", to generalnie nic specjalnie nie przeszkadzało, ale po zmianie na zimówki (16") czuć, że auto lepiej się zbiera, a że nadmiaru mocy w tym aucie nie ma, to warto chociaż jakiś krok zrobić w stronę osiągów, jeśli jest taka możliwość.
Profil na 18" był 215/45, więc nie jakiś naleśnik. Nie komfort jest jednak przyczyną przejścia na mniejszą felgę. Póki jeździłem na 18", to generalnie nic specjalnie nie przeszkadzało, ale po zmianie na zimówki (16") czuć, że auto lepiej się zbiera, a że nadmiaru mocy w tym aucie nie ma, to warto chociaż jakiś krok zrobić w stronę osiągów, jeśli jest taka możliwość.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Parę słów, żeby trochę odświeżyć wątek.
Jakiś czas temu udało się kupić felgi na sezon letni.
Póki co zdradzę, że tyle waży jedna sztuka:
Powoli wybieram i szukam letnich opon
A tak ogólnie, to auto jeździ, odpala, nie marudzi i nie zawodzi – ot tak zwyczajny nudny żywot zwykłego dupowozu. Mimo to, ta nuda daje przyjemność
Jakiś czas temu udało się kupić felgi na sezon letni.
Póki co zdradzę, że tyle waży jedna sztuka:
Powoli wybieram i szukam letnich opon
A tak ogólnie, to auto jeździ, odpala, nie marudzi i nie zawodzi – ot tak zwyczajny nudny żywot zwykłego dupowozu. Mimo to, ta nuda daje przyjemność
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Widzę że kontynuujesz modę na owianie tematu kół nutką tajemnicy
Z racji, że zimą w temacie mało się dzieje i mało mediów się pojawia, to trzeba dozować informacje
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
No cóż, stance'owi zboczeńcy na pewno nie znajdą w tym wątku nic ciekawego
Tak, jak zapowiadałem, będzie 17 cali.
Także sorry dla tych, których zawiodłem
Tak, jak zapowiadałem, będzie 17 cali.
Także sorry dla tych, których zawiodłem
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Bardzo dobra waga jak na 17, powiedziałbym że wręcz mega dobra (moje Kosei w Preludzie wazyły pod 9 kg, znajomy teraz kupił też Kosei Seneka w 17 i 8,5 kg i to już jest bardzo dobra waga) jeśli są (a zapewne są) to ori a nie jakieś chinole z plasteliny. No chyba że rozbiłeś bank i kupiłeś jakieś mega kute firmówki dawaj fote wzoru
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Felgi to OZ ULTRALEGGERA 17x8 pomalowane na biało
Dzisiaj zrobiłem przymiarkę i powinno być git, na uniesionym aucie, felgi były praktycznie równo z błotnikami, po opuszczeniu się minimalnie pewnie schowają i powinno być ok. Od wewnątrz nie ma już dużo miejsca z przodu do macphersona, a z tyłu do wahacza, ale nie powinno nic trzeć. Opona tylko musi być w miarę na równo z felgą, nie wystawać.
Zastanawiam się teraz nad wyborem rozmiaru opony. Przy 8 calach najbardziej wskazana szerokość opony, to chyba 225 – w tym przypadku wskazana wysokość u mnie, to 225/50/17. Rozważam jeszcze wybór 215/50/17, pewnie byłby jakiś minimalny naciąg, ale nie byłoby obaw, że coś przytrze no i opory zawsze trochę mniejsze jak i komfort jazdy na plus. Myślę też jeszcze nad 225/45/17 – obwód koła byłby wówczas mniejszy o 2,5% w porównaniu do fabrycznego wzorca, a zaleca się zachowanie obwodu w granicach 2% rozbieżności, ale opony w tym rozmiarze są średnio 200zł tańsze na 1szt. od 215/50/17 i 225/50/17 Fabryczny rozmiar był 215/45/18.
Doradźcie coś
Dziś w końcu czas i pogoda pozwoliła umyć Mitsu i nawoskować chociaż woskiem w płynie.
Dzisiaj zrobiłem przymiarkę i powinno być git, na uniesionym aucie, felgi były praktycznie równo z błotnikami, po opuszczeniu się minimalnie pewnie schowają i powinno być ok. Od wewnątrz nie ma już dużo miejsca z przodu do macphersona, a z tyłu do wahacza, ale nie powinno nic trzeć. Opona tylko musi być w miarę na równo z felgą, nie wystawać.
Zastanawiam się teraz nad wyborem rozmiaru opony. Przy 8 calach najbardziej wskazana szerokość opony, to chyba 225 – w tym przypadku wskazana wysokość u mnie, to 225/50/17. Rozważam jeszcze wybór 215/50/17, pewnie byłby jakiś minimalny naciąg, ale nie byłoby obaw, że coś przytrze no i opory zawsze trochę mniejsze jak i komfort jazdy na plus. Myślę też jeszcze nad 225/45/17 – obwód koła byłby wówczas mniejszy o 2,5% w porównaniu do fabrycznego wzorca, a zaleca się zachowanie obwodu w granicach 2% rozbieżności, ale opony w tym rozmiarze są średnio 200zł tańsze na 1szt. od 215/50/17 i 225/50/17 Fabryczny rozmiar był 215/45/18.
Doradźcie coś
Dziś w końcu czas i pogoda pozwoliła umyć Mitsu i nawoskować chociaż woskiem w płynie.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości