Mitsubishi Lancer Sportback CX_3A 1.8 benz '10 Intense
Smutne ale jest okazja zmodyfikować tylny zderzak.
Galaxy S......*
Galaxy S......*
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)
A Ty gdzie masz OC? W niektórych TU możesz teraz się zgłosić do swojego ubezpieczyciela o wypłatę kasy za szkodę na Twoim pojeździe i zazwyczaj jest to bardziej korzystne niż walka bezpośrednio z ubezpieczycielem sprawcy. Zobacz ile będziesz w stanie wywalczyć w gotówce a jak będą oporni to bezgotówkowo. Jak byś potrzebował pomocy w odwołaniach to mogę Ci coś po podsyłać na wzór.
Tak swoją drogą – istnieją jakieś pakietowe, bardziej męskie zderzaki?
Tak swoją drogą – istnieją jakieś pakietowe, bardziej męskie zderzaki?
Póki co wybrałem kosztorys. Zobaczymy ile wyliczą. Jeśli nie będę zadowolony z wyceny, to może jeszcze spróbuję się odwołać, a jak i to nie przyniesie zadowalającego efektu, to oddaję samochód do ASO i cześć. Niech się rozliczają.
Co do zderzaków, to właśnie nic nie ma. Jedyne co można dokupić, to dokładkę/dyfuzor do tylnego zderzaka za 1,6k w ASO. Może gdzieś zagranicą jakieś tuningowe zderzaki robią, ale szczerze mówiąc jeszcze nie spotkałem na żadnym Lancerowym forum.
Jedna opcja jaka wchodzi w grę, to przy tej okazji pozbyć się przeciwmgielnego ze zderzaka, które faktycznie szpeci w tym miejscu. Tylko gdzie je przenieść? Chyba jedyna sensowna opcja, to do klosza głównego. Pytanie czy technicznie jest to wykonalne tak, żeby zbytnio nie podpadało? Trzeba by obadać. Pożyjemy, zobaczymy...
Dopisano 15 paź 2015 18:31:
Dzisiaj Pan z ubezpieczalni zadzwonił i zaproponował zakończenie sprawy w trybie przyspieszonym, bez oględzin rzeczoznawcy i wypłatę odszkodowania na konto w kwocie 1200zł.
Grzecznie podziękowałem i poprosiłem jednak o ten tryb wydłużony.
Co do zderzaków, to właśnie nic nie ma. Jedyne co można dokupić, to dokładkę/dyfuzor do tylnego zderzaka za 1,6k w ASO. Może gdzieś zagranicą jakieś tuningowe zderzaki robią, ale szczerze mówiąc jeszcze nie spotkałem na żadnym Lancerowym forum.
Jedna opcja jaka wchodzi w grę, to przy tej okazji pozbyć się przeciwmgielnego ze zderzaka, które faktycznie szpeci w tym miejscu. Tylko gdzie je przenieść? Chyba jedyna sensowna opcja, to do klosza głównego. Pytanie czy technicznie jest to wykonalne tak, żeby zbytnio nie podpadało? Trzeba by obadać. Pożyjemy, zobaczymy...
Dopisano 15 paź 2015 18:31:
Dzisiaj Pan z ubezpieczalni zadzwonił i zaproponował zakończenie sprawy w trybie przyspieszonym, bez oględzin rzeczoznawcy i wypłatę odszkodowania na konto w kwocie 1200zł.
Grzecznie podziękowałem i poprosiłem jednak o ten tryb wydłużony.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
wspołczuje zdarzenia a jeszcze bardziej ubezpieczyciela sprawcy.. wybieraj bezgotowkowa w ASO i niech oni się z nimi uzerają
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Czas coś naskrobać o tym, co mniej więcej od września zostało w aucie poczynione.
1. Dwa wolne weekendy poświęciłem na konserwację antykorozyjną pasa tylnego, nadkoli tylnych, nadkoli przednich oraz tylnej części podłogi. Miejsca, gdzie był już rudy nalot zostały rozszlifowane, a następnie pomalowane Hammeritem. Tą samą farbą profilaktycznie pomalowałem wszystkie krawędzie, otwory na śruby, i newralgiczne zakamarki, czyli miejsca, od których w przyszłości mogłoby zacząć rdzewieć nadwozie. Następnie położyłem kilka warstw bitexu. Dodatkowo do środka progów i w otwory zalany Valvo Tectyl. Do zabezpieczenia została podłoga w środkowej i przedniej części. Z racji braku kanału, wszystko robię etapami, przy pomocy lewarka i kobyłek.
2. Dorobiłem z aluminium podkładki w miejsca mocowań osłony termicznej tłumika końcowego, bo przy śrubach powypalały się już dziury.
3. Nastąpił swap hamulców na te z mocniejszej wersji – Ralliart. Obecna specyfikacja hebli:
Przód:
– zaciski dwutłoczkowe
– tarcze 296mm SP Performance Drilled Sloted Silver
– klocki Galfer Sport
– przewody w oplocie HEL
Tył:
– zaciski jednotłoczkowe
– tarcze 302mm OE Mitsubishi
– klocki OE Mitsubishi
– przewody w oplocie HEL (dwa z czterech)
Z racji tego, że robię teraz małe przebiegi, to heble jeszcze na dotarciu.
Na zamontowanie czekają jeszcze zaznaczone na czerwono dwa brakujące przewody HEL (w praniu wyszło, że z tyłu są po dwa na stronę), klocki Galfer Sport na tył oraz płyn MOTUL DOT 5.1.
4. Zostały zakupione fanty na zbliżający się przegląd. Na czwartek jestem umówiony w ASO.
– płukanka Liqui Moly
– olej ENEOS Sustina
– filtr oleju MANN
– filtr powietrza Blue Print.
5. Kupiłem też kosmetyki, które chciałbym jeszcze przed zimą zastosować na Białasie:
– Poorboy's World SSR-2
– Poorboy's World White Diamond
– Soft99 Fusso Coat 12 months Light Colour Wax.
Czekam z nadzieją na pogodny weekend zanim nadejdą mrozy.
Pozdrawiam
1. Dwa wolne weekendy poświęciłem na konserwację antykorozyjną pasa tylnego, nadkoli tylnych, nadkoli przednich oraz tylnej części podłogi. Miejsca, gdzie był już rudy nalot zostały rozszlifowane, a następnie pomalowane Hammeritem. Tą samą farbą profilaktycznie pomalowałem wszystkie krawędzie, otwory na śruby, i newralgiczne zakamarki, czyli miejsca, od których w przyszłości mogłoby zacząć rdzewieć nadwozie. Następnie położyłem kilka warstw bitexu. Dodatkowo do środka progów i w otwory zalany Valvo Tectyl. Do zabezpieczenia została podłoga w środkowej i przedniej części. Z racji braku kanału, wszystko robię etapami, przy pomocy lewarka i kobyłek.
2. Dorobiłem z aluminium podkładki w miejsca mocowań osłony termicznej tłumika końcowego, bo przy śrubach powypalały się już dziury.
3. Nastąpił swap hamulców na te z mocniejszej wersji – Ralliart. Obecna specyfikacja hebli:
Przód:
– zaciski dwutłoczkowe
– tarcze 296mm SP Performance Drilled Sloted Silver
– klocki Galfer Sport
– przewody w oplocie HEL
Tył:
– zaciski jednotłoczkowe
– tarcze 302mm OE Mitsubishi
– klocki OE Mitsubishi
– przewody w oplocie HEL (dwa z czterech)
Z racji tego, że robię teraz małe przebiegi, to heble jeszcze na dotarciu.
Na zamontowanie czekają jeszcze zaznaczone na czerwono dwa brakujące przewody HEL (w praniu wyszło, że z tyłu są po dwa na stronę), klocki Galfer Sport na tył oraz płyn MOTUL DOT 5.1.
4. Zostały zakupione fanty na zbliżający się przegląd. Na czwartek jestem umówiony w ASO.
– płukanka Liqui Moly
– olej ENEOS Sustina
– filtr oleju MANN
– filtr powietrza Blue Print.
5. Kupiłem też kosmetyki, które chciałbym jeszcze przed zimą zastosować na Białasie:
– Poorboy's World SSR-2
– Poorboy's World White Diamond
– Soft99 Fusso Coat 12 months Light Colour Wax.
Czekam z nadzieją na pogodny weekend zanim nadejdą mrozy.
Pozdrawiam
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
ale podziałałeś
Co tam z kółkami kombinujesz Adamie?
Trwają poszukiwania czegoś ciekawego na przyszłe lato Po zmianie kół na zimówki 16" doszedłem do wniosku, że 18" są w tym samochodzie bez sensu. Auto teraz lepiej się, jest bardziej komfortowo, a nawet paradoksalnie lepiej się prowadzi, bo koło nie podskakuje tak, jak to było na 18" na niskim profilu na nierównościach i dzięki temu zawieszenie pracuje harmonijniej, a koło ma lepszą styczność z podłożem. Jest bardziej przewidywalne i mniej nerwowe. O komforcie nie wspomnę. Dodatkowo heble fajnie wypełniają felgę. W związku z powyższym szukam ciekawych 17" lub 16" na lato. Może i będzie -5 do lansu, ale dla mnie jednak właściwości jezdne biorą górę. Skoro mogę jeździć dynamiczniej i efektywniej, to odkładam wygląd na drugi plan. Postaram się znaleźć mimo wszystko coś, co będzie też nie najgorzej wyglądać.
Poniżej zdjęcia na setupie zimowym i wpis z przeglądu, który ostatnio udało się zrobić.
PS. Moje letnie alusy 18" są na sprzedaż.
Poniżej zdjęcia na setupie zimowym i wpis z przeglądu, który ostatnio udało się zrobić.
PS. Moje letnie alusy 18" są na sprzedaż.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Na rownym podlozu na nizszym profilu prowadzi sie pewnie zdecygowanie lepiej. Ale Polska to Polska, wiemy jak jest. Choc wazne tez jest to, jak zestrojone jest zawieszenie.
Tak wogole, jak zobaczylem ze sprzedajesz felgi, to pomyslalem ze chcesz kupic jakies konkretniejsze jednak jest calkiem odwrotnie, chcesz jezdzic dziadkowo, kupuj 16
Tak wogole, jak zobaczylem ze sprzedajesz felgi, to pomyslalem ze chcesz kupic jakies konkretniejsze jednak jest calkiem odwrotnie, chcesz jezdzic dziadkowo, kupuj 16
To właśnie 18" wymuszały często dziadkową jazdę. Dla jednych ważniejsza jest forma, dla innych treść. Imponują mi auta, które łączą te dwie cechy, jednak kiedy muszę wybierać, zawsze postawię na to drugie, bo wolę przyspieszać kosztem wyglądu, niż spowalniać się, by pięknie wyglądać na parkingu.
Co do hamulców, to różnica jest odczuwalna i czuję się teraz dużo pewniej. Na dobrą sprawę nie było jeszcze okazji w pełni wypróbować, bo raz, że teraz mało jeżdżę i głównie po mieście, a dwa przy obecnej aurze ciężko wypróbować mocne hamowanie tak, aby ABS nie interweniował. Ogólnie, to hebel jeszcze się w 100% nie dotarł, bo ja zrobiłem ok. 1000km po zmianie, a Panowie z breaks.pl uprzedzali, że z racji zaawansowanej powłoki antykorozyjnej tarcz i rodzaju klocków może minąć 2-3kkm zanim hamulce uzyskają pełną skuteczność. Ostatnio jak zdejmowałem koło, to zauważyłem nawet, że od strony tłoczków, gdzie idzie większa siła, klocek już się styka całą swoją powierzchnią z tarczą, a zewnętrzny klocek jeszcze nie. Czekam na wiosnę, cieplejszą aurę i nowe letnie oponki. Wtedy będzie można ocenić na co stać te spowalniacze
Co do hamulców, to różnica jest odczuwalna i czuję się teraz dużo pewniej. Na dobrą sprawę nie było jeszcze okazji w pełni wypróbować, bo raz, że teraz mało jeżdżę i głównie po mieście, a dwa przy obecnej aurze ciężko wypróbować mocne hamowanie tak, aby ABS nie interweniował. Ogólnie, to hebel jeszcze się w 100% nie dotarł, bo ja zrobiłem ok. 1000km po zmianie, a Panowie z breaks.pl uprzedzali, że z racji zaawansowanej powłoki antykorozyjnej tarcz i rodzaju klocków może minąć 2-3kkm zanim hamulce uzyskają pełną skuteczność. Ostatnio jak zdejmowałem koło, to zauważyłem nawet, że od strony tłoczków, gdzie idzie większa siła, klocek już się styka całą swoją powierzchnią z tarczą, a zewnętrzny klocek jeszcze nie. Czekam na wiosnę, cieplejszą aurę i nowe letnie oponki. Wtedy będzie można ocenić na co stać te spowalniacze
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):Po zmianie kół na zimówki 16" doszedłem do wniosku, że 18" są w tym samochodzie bez sensu.
Również na zimę założyłem 16 (lato 18). Zapomniałem jak moje auto może jeździć . No i przy tankowaniu mniej boli. Sam się zastanawiam czy nie zmniejszyć rozmiaru...
Yo, mr. White!
- Od: 8 kwi 2012, 13:05
- Posty: 994 (0/10)
- Skąd: okolice Świdnika
- Auto: M6 GG LF-DE '06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości