Mitsubishi Lancer Sportback CX_3A 1.8 benz '10 Intense

Postprzez adis555 » 14 paź 2015, 19:10

Ale pechowo. Fakt wczoraj było ślisko.
SALT is love, SALT is life.
Klubowicz
 
Od: 27 maja 2011, 11:15
Posty: 1430 (76/77)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mydelniczka

Postprzez nynuch76 » 14 paź 2015, 23:09

Smutne ale jest okazja zmodyfikować tylny zderzak.



Galaxy S......*
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)Obrazek
Kto wymyślił downsizing ?
Forumowicz
CUP 2011 miejsce 1
 
Od: 31 sie 2005, 12:42
Posty: 632 (24/26)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 sportkombi 2.2 diesel
Mazda wy"Miata" 2.5 benzyna

Postprzez pawcio1017 » 14 paź 2015, 23:42

A Ty gdzie masz OC? W niektórych TU możesz teraz się zgłosić do swojego ubezpieczyciela o wypłatę kasy za szkodę na Twoim pojeździe i zazwyczaj jest to bardziej korzystne niż walka bezpośrednio z ubezpieczycielem sprawcy. Zobacz ile będziesz w stanie wywalczyć w gotówce a jak będą oporni to bezgotówkowo. Jak byś potrzebował pomocy w odwołaniach to mogę Ci coś po podsyłać na wzór.


Tak swoją drogą – istnieją jakieś pakietowe, bardziej męskie zderzaki? :P
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez zemoj » 15 paź 2015, 08:18

Póki co wybrałem kosztorys. Zobaczymy ile wyliczą. Jeśli nie będę zadowolony z wyceny, to może jeszcze spróbuję się odwołać, a jak i to nie przyniesie zadowalającego efektu, to oddaję samochód do ASO i cześć. Niech się rozliczają.

Co do zderzaków, to właśnie nic nie ma. Jedyne co można dokupić, to dokładkę/dyfuzor do tylnego zderzaka za 1,6k w ASO. Może gdzieś zagranicą jakieś tuningowe zderzaki robią, ale szczerze mówiąc jeszcze nie spotkałem na żadnym Lancerowym forum.

Jedna opcja jaka wchodzi w grę, to przy tej okazji pozbyć się przeciwmgielnego ze zderzaka, które faktycznie szpeci w tym miejscu. Tylko gdzie je przenieść? Chyba jedyna sensowna opcja, to do klosza głównego. Pytanie czy technicznie jest to wykonalne tak, żeby zbytnio nie podpadało? Trzeba by obadać. Pożyjemy, zobaczymy...

Dopisano 15 paź 2015 18:31:

Dzisiaj Pan z ubezpieczalni zadzwonił i zaproponował zakończenie sprawy w trybie przyspieszonym, bez oględzin rzeczoznawcy i wypłatę odszkodowania na konto w kwocie 1200zł.
Grzecznie podziękowałem i poprosiłem jednak o ten tryb wydłużony.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Socyopatic » 19 paź 2015, 09:23

wspołczuje zdarzenia a jeszcze bardziej ubezpieczyciela sprawcy.. wybieraj bezgotowkowa w ASO i niech oni się z nimi uzerają ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez zemoj » 7 lis 2015, 22:41

Czas coś naskrobać o tym, co mniej więcej od września zostało w aucie poczynione.

1. Dwa wolne weekendy poświęciłem na konserwację antykorozyjną pasa tylnego, nadkoli tylnych, nadkoli przednich oraz tylnej części podłogi. Miejsca, gdzie był już rudy nalot zostały rozszlifowane, a następnie pomalowane Hammeritem. Tą samą farbą profilaktycznie pomalowałem wszystkie krawędzie, otwory na śruby, i newralgiczne zakamarki, czyli miejsca, od których w przyszłości mogłoby zacząć rdzewieć nadwozie. Następnie położyłem kilka warstw bitexu. Dodatkowo do środka progów i w otwory zalany Valvo Tectyl. Do zabezpieczenia została podłoga w środkowej i przedniej części. Z racji braku kanału, wszystko robię etapami, przy pomocy lewarka i kobyłek.

IMG_20151003_174213 — kopia.jpg
IMG_20151003_174227 — kopia.jpg
IMG_20151003_174241 — kopia.jpg
IMG_20151003_174252 — kopia.jpg
IMG_20151004_104146.jpg
IMG_20151004_104211.jpg

IMG_20151005_172557.jpg

DSC_0010.JPG
DSC_0011.JPG
DSC_0012.JPG
DSC_0019.JPG
DSC_0022.JPG
DSC_0023.JPG
DSC_0024.JPG
DSC_0027.JPG
DSC_0031.JPG
DSC_0033.JPG
DSC_0035.JPG
DSC_0036.JPG
DSC_0040.JPG
IMG_20151004_130506.jpg


2. Dorobiłem z aluminium podkładki w miejsca mocowań osłony termicznej tłumika końcowego, bo przy śrubach powypalały się już dziury.

DSC_0025.JPG
DSC_0026.JPG



3. Nastąpił swap hamulców na te z mocniejszej wersji – Ralliart. Obecna specyfikacja hebli:

Przód:
– zaciski dwutłoczkowe
– tarcze 296mm SP Performance Drilled Sloted Silver
– klocki Galfer Sport
– przewody w oplocie HEL

Tył:
– zaciski jednotłoczkowe
– tarcze 302mm OE Mitsubishi
– klocki OE Mitsubishi
– przewody w oplocie HEL (dwa z czterech)

DSC_0004.JPG

IMG_20151001_172003 — kopia.jpg
IMG_20151006_182810.jpg
IMG_20151006_185728.jpg

przewód.jpg


Z racji tego, że robię teraz małe przebiegi, to heble jeszcze na dotarciu.
Na zamontowanie czekają jeszcze zaznaczone na czerwono dwa brakujące przewody HEL (w praniu wyszło, że z tyłu są po dwa na stronę), klocki Galfer Sport na tył oraz płyn MOTUL DOT 5.1.

4. Zostały zakupione fanty na zbliżający się przegląd. Na czwartek jestem umówiony w ASO.
– płukanka Liqui Moly
– olej ENEOS Sustina
– filtr oleju MANN
– filtr powietrza Blue Print.

części.JPG


5. Kupiłem też kosmetyki, które chciałbym jeszcze przed zimą zastosować na Białasie:
Poorboy's World SSR-2
Poorboy's World White Diamond
Soft99 Fusso Coat 12 months Light Colour Wax.
Czekam z nadzieją na pogodny weekend zanim nadejdą mrozy.

kosmetyki.JPG


Pozdrawiam :)
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez rafałmazda » 7 lis 2015, 23:36

ale podziałałeś :D <spoko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez ADHD » 13 lis 2015, 21:08

Bravo Adam.
MOJA BYŁA M
BABCIA
Klubowicz
 
Od: 30 lip 2008, 21:15
Posty: 3600 (24/150)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: – porno X
– MK6
----------------------------
– X6 CA KF 94'
– 323 BF LX E3 86'

Postprzez benq323 » 13 lis 2015, 23:00

Jak na prace polowe to świetna robota :)
Regeneracja DPF........info PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 17:10
Posty: 1819 (22/16)
Skąd: Ostróda
Auto: Opel Signum 1,9 CDTI (Z19DT) 2004r

Postprzez wilusjdm » 15 lis 2015, 00:11

Hebel zdecydowanie wygląda lepiej jak oem, jak dotrzesz hebel to daj znać jak to hamuję. Jestem ciekawy bo sam jestem przed swapem tyle, że 330/28mm.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez pawcio1017 » 26 lis 2015, 22:47

Co tam z kółkami kombinujesz Adamie? :>
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez zemoj » 28 lis 2015, 16:58

Trwają poszukiwania czegoś ciekawego na przyszłe lato :) Po zmianie kół na zimówki 16" doszedłem do wniosku, że 18" są w tym samochodzie bez sensu. Auto teraz lepiej się, jest bardziej komfortowo, a nawet paradoksalnie lepiej się prowadzi, bo koło nie podskakuje tak, jak to było na 18" na niskim profilu na nierównościach i dzięki temu zawieszenie pracuje harmonijniej, a koło ma lepszą styczność z podłożem. Jest bardziej przewidywalne i mniej nerwowe. O komforcie nie wspomnę. Dodatkowo heble fajnie wypełniają felgę. W związku z powyższym szukam ciekawych 17" lub 16" na lato. Może i będzie -5 do lansu, ale dla mnie jednak właściwości jezdne biorą górę. Skoro mogę jeździć dynamiczniej i efektywniej, to odkładam wygląd na drugi plan. Postaram się znaleźć mimo wszystko coś, co będzie też nie najgorzej wyglądać.

Poniżej zdjęcia na setupie zimowym i wpis z przeglądu, który ostatnio udało się zrobić.
<peace>

PS. Moje letnie alusy 18" są na sprzedaż.
Załączniki
DSC_0052.JPG
DSC_0053.JPG
DSC_0054.JPG
DSC_0081.JPG
DSC_0083.JPG
DSC_0084.JPG
DSC_0092.JPG
DSC_0093.JPG
DSC_0102.JPG
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez wilusjdm » 28 lis 2015, 17:36

Przy tym nadwoziu felga JR5 lub JR11 idealnie by się wkomponowała :) Adam jak tam hebel? Dotarty, jest duża różnica po swap'ie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez Dominator » 28 lis 2015, 17:43

Na rownym podlozu na nizszym profilu prowadzi sie pewnie zdecygowanie lepiej. Ale Polska to Polska, wiemy jak jest. Choc wazne tez jest to, jak zestrojone jest zawieszenie.
Tak wogole, jak zobaczylem ze sprzedajesz felgi, to pomyslalem ze chcesz kupic jakies konkretniejsze ;) jednak jest calkiem odwrotnie, chcesz jezdzic dziadkowo, kupuj 16 ;)
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez zemoj » 28 lis 2015, 20:23

To właśnie 18" wymuszały często dziadkową jazdę. Dla jednych ważniejsza jest forma, dla innych treść. Imponują mi auta, które łączą te dwie cechy, jednak kiedy muszę wybierać, zawsze postawię na to drugie, bo wolę przyspieszać kosztem wyglądu, niż spowalniać się, by pięknie wyglądać na parkingu.
:)

Co do hamulców, to różnica jest odczuwalna i czuję się teraz dużo pewniej. Na dobrą sprawę nie było jeszcze okazji w pełni wypróbować, bo raz, że teraz mało jeżdżę i głównie po mieście, a dwa przy obecnej aurze ciężko wypróbować mocne hamowanie tak, aby ABS nie interweniował. Ogólnie, to hebel jeszcze się w 100% nie dotarł, bo ja zrobiłem ok. 1000km po zmianie, a Panowie z breaks.pl uprzedzali, że z racji zaawansowanej powłoki antykorozyjnej tarcz i rodzaju klocków może minąć 2-3kkm zanim hamulce uzyskają pełną skuteczność. Ostatnio jak zdejmowałem koło, to zauważyłem nawet, że od strony tłoczków, gdzie idzie większa siła, klocek już się styka całą swoją powierzchnią z tarczą, a zewnętrzny klocek jeszcze nie. Czekam na wiosnę, cieplejszą aurę i nowe letnie oponki. Wtedy będzie można ocenić na co stać te spowalniacze ;)
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Przemysław » 2 gru 2015, 11:28

zemoj napisał(a):Po zmianie kół na zimówki 16" doszedłem do wniosku, że 18" są w tym samochodzie bez sensu.

Również na zimę założyłem 16 (lato 18). Zapomniałem jak moje auto może jeździć :D . No i przy tankowaniu mniej boli. Sam się zastanawiam czy nie zmniejszyć rozmiaru...
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez zemoj » 7 gru 2015, 23:09

Spy shot...
Załączniki
spy.JPG
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Norreca » 7 gru 2015, 23:13

hmmmmm :)
Obrazek
Klubowicz
 
Od: 10 sty 2013, 13:17
Posty: 1915 (84/101)
Skąd: Wiesbaden / Bydgoszcz
Auto: Była:
Mazda 3 BK Y6 ‘07 1.6
Mazda 3 BL R2 '10 2.2
Mazda MX-5 NC '08 2.0
Jest:
MPS BL3 '13 2.3

Postprzez zemoj » 10 gru 2015, 18:59

Wpadły fotele Recaro z EVO X :)
Załączniki
DSC_0116.JPG
DSC_0117.JPG
DSC_0118.JPG
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Dymian » 10 gru 2015, 21:29

pasują P&P?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 20:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy