Subaru Impreza STI
No i nie wytrzymałem jednak nie da się bez imprezy, to już 5 nabytek po 2 GT i 2 WRX przyszedł czas na bardziej męski nabytek czyli STI.
Może trochę o samochodzie, jest to buda od wolnossaka z 93 roku wszystko inne z STI 96 roku o dziwo zegary mają DCCD wyjątkiem jest skrzynia z STI 99/00 bardzo fajna bo 1-3 krótkie a 5 długa czyli TY754VBAAA.
Zawieszenie to przód oryginał STI tył regulowane KYB czerwone, aluminiowe wahacze.
Auto posiada też natrysk na IC ale bez sterownika uruchamiany tylko przyciskiem.
Deska flokowana w tej chwili oddałem do nowego flokowania podłokietnik i schowek by było ładnie w środku.
Kierownica Nardi lada dzień idzie do obszycia.
Auto oczywiście bez zbędnych duperel typu klima czy abs.
Buda jest w bardzo fajnym stanie dawno takiej nie widziałem, nie wygląda by miała kiedyś jakiegoś dzwona, podobno 1.8 wolnossące miały trochę lżejsze nadwozia, jeśli to prawda to super.
Auto w tej chwili w specyfikacji bardziej szutrowo/zimowej bo na 15 zimówkach – wygląda jak wygląda ale to kwestia czasu i kupie jakieś ładne 17 na lato.
Samochód kupiłem z problemem odpalania i szarpania, rozwiązania były proste klemy w aku odpowiedzialne były za brak prądu a za szarpanie cewki ( popękane ) oraz brak restryktora w dolnym wężu solenoida ( chwilowo nakrętka od długopisu robi za 2mm restryktor ). Po uporaniu się z tym auto ładuje serię ( 0.9 bara ) i zbiera się wyjątkowo dobrze.
Problemem jest jeszcze dolot i wiejski filtr stożkowy z tesco, którego zastąpi albo oryginalny air box albo filtr gąbkowy.
Plany to 1 bar ( na wiosnę może strojenie ), zmiana dyfra z tyłu i porządne felgi z przynajmniej 3 kompletami opon bo to podstawa. Powoli także usztywnienie zawieszenie chociaż na tą chwilę nic nie puka i nic nie stuka i auto trzyma się bardzo fajnie. Lekka maska. No i 4tłoczek chociaż nie wiem jakie są tam klocki ale auto bardzo fajnie hamuje po tym jak z tarcz znikła rdza ( auto musiało stać parę miesięcy jak malowali bok – wymiana drzwi z lewej strony ).
Przed zakupem byłem w MTS na przegląd, potwierdziło się, że samochód ma nowy rozrząd nie wiem jak ze sprzęgłem ale poprzedni właściciel twierdził, że jest także nowe sprzęgło.
Nie wiem czy jest to silnik z zamkniętym blokiem ciężko powiedzieć może wy będziecie wiedzieć lepiej.
Na bieżąco auto poprawiam i dopieszczam więc zdjęcia będą się ukazywały mam nadzieję co parę dni z pracy wykonywanych przy aucie.
p.s jest nawet radio i głośniki hehe ale brakuje mi przycisku bright
Może trochę o samochodzie, jest to buda od wolnossaka z 93 roku wszystko inne z STI 96 roku o dziwo zegary mają DCCD wyjątkiem jest skrzynia z STI 99/00 bardzo fajna bo 1-3 krótkie a 5 długa czyli TY754VBAAA.
Zawieszenie to przód oryginał STI tył regulowane KYB czerwone, aluminiowe wahacze.
Auto posiada też natrysk na IC ale bez sterownika uruchamiany tylko przyciskiem.
Deska flokowana w tej chwili oddałem do nowego flokowania podłokietnik i schowek by było ładnie w środku.
Kierownica Nardi lada dzień idzie do obszycia.
Auto oczywiście bez zbędnych duperel typu klima czy abs.
Buda jest w bardzo fajnym stanie dawno takiej nie widziałem, nie wygląda by miała kiedyś jakiegoś dzwona, podobno 1.8 wolnossące miały trochę lżejsze nadwozia, jeśli to prawda to super.
Auto w tej chwili w specyfikacji bardziej szutrowo/zimowej bo na 15 zimówkach – wygląda jak wygląda ale to kwestia czasu i kupie jakieś ładne 17 na lato.
Samochód kupiłem z problemem odpalania i szarpania, rozwiązania były proste klemy w aku odpowiedzialne były za brak prądu a za szarpanie cewki ( popękane ) oraz brak restryktora w dolnym wężu solenoida ( chwilowo nakrętka od długopisu robi za 2mm restryktor ). Po uporaniu się z tym auto ładuje serię ( 0.9 bara ) i zbiera się wyjątkowo dobrze.
Problemem jest jeszcze dolot i wiejski filtr stożkowy z tesco, którego zastąpi albo oryginalny air box albo filtr gąbkowy.
Plany to 1 bar ( na wiosnę może strojenie ), zmiana dyfra z tyłu i porządne felgi z przynajmniej 3 kompletami opon bo to podstawa. Powoli także usztywnienie zawieszenie chociaż na tą chwilę nic nie puka i nic nie stuka i auto trzyma się bardzo fajnie. Lekka maska. No i 4tłoczek chociaż nie wiem jakie są tam klocki ale auto bardzo fajnie hamuje po tym jak z tarcz znikła rdza ( auto musiało stać parę miesięcy jak malowali bok – wymiana drzwi z lewej strony ).
Przed zakupem byłem w MTS na przegląd, potwierdziło się, że samochód ma nowy rozrząd nie wiem jak ze sprzęgłem ale poprzedni właściciel twierdził, że jest także nowe sprzęgło.
Nie wiem czy jest to silnik z zamkniętym blokiem ciężko powiedzieć może wy będziecie wiedzieć lepiej.
Na bieżąco auto poprawiam i dopieszczam więc zdjęcia będą się ukazywały mam nadzieję co parę dni z pracy wykonywanych przy aucie.
p.s jest nawet radio i głośniki hehe ale brakuje mi przycisku bright
4 drzwiowe to tak jakby rodzinne To do kompletu obowiązkowo chlapacze Na spota przyjedziesz subaryna ? Jeśli w ogóle przyjedziesz
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
a ten bez ulepa nie wytrzyma za długo
Fajna fajna tylko te koła
Gratki
Fajna fajna tylko te koła
Gratki
Fajne. Graty
Czyli tym razem na winkle będzie?
Z mojej strony jedno pytanie – magiel z czego jest? GT? Czy z STI GD ?. Jechałem ostatnio Imprezą GC z maglem 2,2. GT ma 3,1 i to jest chyba pierwszy mod który bym teraz zrobił w GT
ravo napisał(a):porządne felgi z przynajmniej 3 kompletami opon bo to podstawa.
Czyli tym razem na winkle będzie?
Z mojej strony jedno pytanie – magiel z czego jest? GT? Czy z STI GD ?. Jechałem ostatnio Imprezą GC z maglem 2,2. GT ma 3,1 i to jest chyba pierwszy mod który bym teraz zrobił w GT
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Ravo jak już sobie temat sam przenosisz chociaż byś go nazwał w sposób zbliżony do regulaminu A autko kozackie, białe z różowymi akcentami STi pasują do Ciebie idealnie
"Co wolno wojewodzie, to nie Tobie s...." Ravo i zakręty ostatnie jazdy Andrzeja "po zakrętach" które pamiętam to obracanie się wokół własnej osi i to właśnie było Subaru Chociaż ostatnio Mitsubishi szło mu lepiej
I jak to już jest w tradycji obiecanki cacanki i nie przyjechał
I jak to już jest w tradycji obiecanki cacanki i nie przyjechał
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Graty furacza:)Nie przyjechał bo mu ikee zamknęli i chlapaczy nie ogarnął
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Ale fajne auto!
Next time...
Szyna napisał(a):I jak to już jest w tradycji obiecanki cacanki i nie przyjechał
Next time...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Bardzo znajomo wygląda mi te Subaru. Wcześniejszy właściciel chyba bywał nim na rakietowej.
Szkoda ,że nie udało się wpaść bo my znawcy MAZD byśmy oblukali i skomentowali.
Auto bardzo równe i proste – aby dobrze służyło i bezawaryjności.
pzdr
Szkoda ,że nie udało się wpaść bo my znawcy MAZD byśmy oblukali i skomentowali.
Auto bardzo równe i proste – aby dobrze służyło i bezawaryjności.
pzdr
Właśnie jak już o maglach. U mnie przynajmniej w Polsce nic nigdy nie było robione, a z zagranicy przyjechało jako totalna seria, bez ani jednej zmiany. No i ma jakieś 2,6/2,7
Co to oznacza bo ja głupi jestem?
Co to oznacza bo ja głupi jestem?
nie wytrzymałeś długo, to fakt furka zacna ale to nie Mazda przyczepności
To, że nie Mazda to się akurat chwali na tym forum
Good point... W świetle Pi-aRu to trochę słabo. Może nałożyć na nich obowiązek olepienia aut naklejkami.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Bartg napisał(a): W sumie tak, zarząd jeździ Renault, Subaru i Seatami
hej, hej... nie tak szybko... Mazda również sie tam znalazła
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości