Strona 18 z 21

PostNapisane: 22 paź 2018, 08:48
przez ravo
Wstaw filmik gdzie mnie widać:-P

PostNapisane: 22 paź 2018, 09:21
przez Piotr_
Byście widzieli te uchachane gęby dwóch dinozaurów klubowych po każdej sesji :P :D
Czasy mega, kierownik ogarniety i auto świetnie przygotowane <spoko> Gratuluję !!!

PostNapisane: 22 paź 2018, 09:23
przez Paweł
loockas napisał(a):Weź znajdź nowe miejsce dla tej kamery

W pośpiechu nie wziąłem odpowiednich mocowań. Tylko dzięki inżynierskiej inwencji Szyny udało się w ogóle coś nagrać. :)

Re: Megane Renaultsport 225 Trophy #145/500

PostNapisane: 22 paź 2018, 15:58
przez Neonixos666
Był problem z dogrzaniem opon przy takich temperaturach?

PostNapisane: 22 paź 2018, 22:33
przez Szyna
Paweł napisał(a): Tylko dzięki inżynierskiej inwencji Szyny udało się w ogóle coś nagrać. :)

<lol> gdyby nie upartość tego starszego Pana to było by jeszcze lepiej <rotfl>

PostNapisane: 22 paź 2018, 22:52
przez Paweł
Jazdy zaczynały się około godziny 9-10, powietrze miało wtedy ~7 st. C, chmury i mgła przez pół dnia nie pozwalały asfaltowi wyschnąć. Moich opon (Silverstone S-585, mieszanka średnia-miękka) nie dało się w tych warunkach rozgrzać przez 2-3 kółka. Tył, który mam bardzo lekki, pod koniec sesji był ledwo ciepły i niedotarty. Próba ostrzejszej jazdy bez ESP za każdym razem kończyła się jak na filmiku powyżej – nawet przy stałej prędkości tył potrafił nagle wyprzedzić resztę samochodu, a hamowanie przed "Uśmiechem szatana" odbywało się wężykiem. Kripi.

Niestety jedna opona nie wytrzymała uderzenia w lewy krawężnik szykany przed Radarem. Rozwaliło opasanie i skończyła się jazda :(.

@piwo: Moje DS UNO piszczą przy lekkim hamowaniu. Ten dźwięk, uważam, pasuje do charakteru poczynionych przeze mnie "modyfikacji" ;). Jeśli chodzi efektywność – co prawda nie mam zbyt dużego porównania, bo wcześniej miałem tylko OE i DSP – są niewiarygodne i warte słonej ceny (800 PLN). Na Poznaniu, (choć on nie jest imho zbyt wymagający) po 20 minutach stawania na pedale i katowania przez ESP, zaczynają lekko śmierdzieć, ale w ogóle nie dają oznak przegrzania. Hamulec reaguje zupełnie inaczej niż przy "ulicznych" klockach – jest ostry i łapie od razu po zetknięciu klocka z tarczą – nie ma wrażenia, że trzeba go wgnieść, żeby zaczął działać. Po dłuższym postoju trzeba 2-3 razy zahamować, żeby zlikwidować wrażenie "nalotu", ale dokładnie to samo miałem z DSP. Niemniej na zimno są nieporównywalnie lepsze od wszystkiego co miałem na aucie. Pylenie – na rdzawy kolor, niezbyt intensywne (więcej nalotu na felgach jest z samych opon).

P.S. Turbo może i upychało w tej wilgotnej zimnicy nieco więcej atomów tlenu, a super miękkie opony nie płynęły, ale uważam, że koniec końców przy przyjaźniejszej aurze jechałoby się łatwiej.

Dopisano 22 paź 2018 22:54:

Szyna napisał(a):
Paweł napisał(a): Tylko dzięki inżynierskiej inwencji Szyny udało się w ogóle coś nagrać. :)

<lol> gdyby nie upartość tego starszego Pana to było by jeszcze lepiej <rotfl>

Miałeś rację. Zamocowałem za wysoko i na filmikach z piątku zamiast drogi widać lusterko wsteczne – sorry Andrzej :( :).

PostNapisane: 22 paź 2018, 23:28
przez ravo
Sorry to za mało
A gdzie poetycki opis naszej walki?

PostNapisane: 22 mar 2019, 21:40
przez Paweł
Przerwa na reklamę:


Re: Megane Renaultsport 225 Trophy #145/500

PostNapisane: 22 mar 2019, 21:52
przez szkodnik_byd
A czyje to mx5 było?

PostNapisane: 22 mar 2019, 21:57
przez Paweł
Kim Son Sana z klubu mx-ów.

Re: Megane Renaultsport 225 Trophy #145/500

PostNapisane: 25 kwi 2019, 11:52
przez Paweł
Rzutem na taśmę, bo miałem już autobusem na Poznań jechać...

2019-04-25.jpg


Żona zlitowała się i w ostatniej chwili zadecydowała, że nie ma opcji, żebym bez gumek na zlot jechał. Buziaczki. Czyż nie jest kochana? Andrzej będzie miał z kim szaleć.

PostNapisane: 25 kwi 2019, 12:00
przez sewo
Paweł napisał(a):Andrzej będzie miał z kim szaleć.
<lol> i to 4 razy :D

PostNapisane: 25 kwi 2019, 14:10
przez zemoj
sewo napisał(a):
Paweł napisał(a):Andrzej będzie miał z kim szaleć.
<lol> i to 4 razy :D

Przy oszczędnej jeździe może i więcej <lol>

PostNapisane: 25 kwi 2019, 14:22
przez loockas
E tam, jakimiś bieżnikowanymi oponami się podniecacie :P Mnie najbardziej zachwyca to barierka w bagażniku. Super rozwiązanie.

PostNapisane: 25 kwi 2019, 18:58
przez Neonixos666
loockas napisał(a):E tam, jakimiś bieżnikowanymi oponami się podniecacie


I to jeszcze nawet nie wielosezon <lol>

Oby te nalewki nie rozkleiły się :)

Również podziwiam barierkę :)

Re: Megane Renaultsport 225 Trophy #145/500

PostNapisane: 29 kwi 2019, 10:07
przez Paweł
Najlepsze okrążenie na Poznaniu jak do tej pory:



Czas w stosunku do października poprawiony o półtorej sekundy, więc jestem z siebie dumny – szczególnie, że jazda jakoś w ogóle mi tym razem nie szła. Co do opon, to mieszanina Extreme VR2 R7A i R5ANK. Miękkie (R5) "siadły" na tyle idealnie. Nie sądzę, żeby nawet na chwilę przekroczyły temperatury w granicach 40-50 st. C. Po zjazdach do depo były najwyżej lekko ciepłe. Lewy przód (R7) natomiast robił się już gorący i moim zdaniem dla tego samochodu jest na Poznań trochę za miękki. Jedno, że samochód zdecydowanie najlepiej jechał bezpośrednio po wyjechaniu z pitlane'u, a drugie, że po około dwudziestu kółkach lewa opona zaczęła się dezintegrować.

Tak, czy siak, świetna zabawa. Podziękowania dla osób zaangażowanych w organizację kolejnego zlotu na Torze Poznań! :)

PostNapisane: 29 kwi 2019, 10:49
przez Szymon
ślicznie! <spoko>

PostNapisane: 29 kwi 2019, 12:52
przez Grzyby
Co trzymają trytrytki na drzwiach pasażera? :)

Re: Megane Renaultsport 225 Trophy #145/500

PostNapisane: 29 kwi 2019, 12:53
przez sewo
kostka pomiar czasu ;) Graty czasu ;)

PostNapisane: 21 lip 2019, 09:03
przez Paweł
Niestety można zamykać auto sprzedane. Czas na mazdę :–):–)