Suzuki Swift GLX MK4 G13BA '99
Słowem wstępu...
Witam w moim temacie .Chciałbym zaprezentować drugi samochód w mojej motoryzacyjnej karierze. Drugiego Swifta
Dane techniczne:
Model: Suzuki Swift MK4
Rocznik: 1999
Kolor: Azure Dark Blue
Silnik: G13BA, 1.3, 68KM
Wyposażenie: Elektryczne szyby z przodu, elektryczne lusterka, centralny zamek, alarm, chlapacze
Opony i felgi:
Setup letni: Borbet 15x7 ET35 pomalowane na czarno, Hankook Optimo K415 175/50R15 75H.
Setup zimowy: Oryginalne OZ 5x13 ET45, Kormoran SnowPro B2 155/70R13.
Modyfikacje mechaniczne:
-Rozpórki górne przód i tył w kolorze czarnym
Modyfikacje wizualne:
-Białe kierunkowskazy przednie
-Białe kierunkowskazy boczne
-Sprężyny Apex -35mm
-Alufelgi Borbet 15x7 ET35 pomalowane na czarno
-Tłumik końcowy WM Sport
-Grill pomalowany na czarno
-Usunięcie tylnej wycieraczki
-Dokładka przedniego zderzaka z Golfa3 VR6
-Przeniesiona niżej rejestracja
-Naklejka Swiftclub.pl na tylnej szybie
-Usunięty znaczek z maski i oznaczenia modelu z tylnej klapy
Modyfikacje wnętrza:
-Fotele kubełkowe z MK3 GTI
-Zmiana podświetlenia zegarów na białe W5W
Car Audio:
-Jednostka sterująca: Kenwoood KDC-U30R
-Głośniki: Magnat Car Fit Style 102
-Tweetery: Tonsil DT2000
-Wzmacniacz: Renegade V8 Ren1200
-Subwoofer: Powerbass PS-12 @ 30L Closed
Inwestycje i naprawy:
-Montaż LPG (~101150)
-Wymiana oleju (Elf Evolution 700 STI 10W40) i filtra oleju (Norauto290) (~106050)
Krótkie info:
Zmiany auta jak dotąd jeszcze nie planowałem. Jak bywalcy forum kojarzą, wcześniej jeździłem litrówką z tego samego roku w zabawnym kolorze. Rozstaliśmy się niestety w kiepskich okolicznościach foto. Stało się, trudno, najważniejsze że nikomu nic się nie stało. Zaczęły się poszukiwania kolejnego bolidu. Pytanie czy zostać przy Swifcie czy kupić co innego? Niby byłem zadowolony i trochę się zżyłem, ale z drugiej strony człowiek chciałby spróbować czego innego. I tak mijały dni przy siedzeniu na Tablicy i Allegro. 323F BA, Almery, Primery, Paseo, Colty CJ0 to tylko niektóre propozycje nad którymi się zastanawiałem. W końcu jednak pomyślałem, że skoro mam trochę gratów to kupię kolejnego Swifta i od razu co fajniejsze sobie przełożę. Tym razem postawiłem jednak na 1.3 8V (na MK5 z 16V niestety budżet za niski aby się porwać). 15km i cylinder więcej – to czuć. Kupiłem drugi oglądany egzemplarz. Póki co jestem zadowolony, zobaczymy co czas przyniesie. Pozdrawiam
Zdjęcia:
Witam w moim temacie .Chciałbym zaprezentować drugi samochód w mojej motoryzacyjnej karierze. Drugiego Swifta
Dane techniczne:
Model: Suzuki Swift MK4
Rocznik: 1999
Kolor: Azure Dark Blue
Silnik: G13BA, 1.3, 68KM
Wyposażenie: Elektryczne szyby z przodu, elektryczne lusterka, centralny zamek, alarm, chlapacze
Opony i felgi:
Setup letni: Borbet 15x7 ET35 pomalowane na czarno, Hankook Optimo K415 175/50R15 75H.
Setup zimowy: Oryginalne OZ 5x13 ET45, Kormoran SnowPro B2 155/70R13.
Modyfikacje mechaniczne:
-Rozpórki górne przód i tył w kolorze czarnym
Modyfikacje wizualne:
-Białe kierunkowskazy przednie
-Białe kierunkowskazy boczne
-Sprężyny Apex -35mm
-Alufelgi Borbet 15x7 ET35 pomalowane na czarno
-Tłumik końcowy WM Sport
-Grill pomalowany na czarno
-Usunięcie tylnej wycieraczki
-Dokładka przedniego zderzaka z Golfa3 VR6
-Przeniesiona niżej rejestracja
-Naklejka Swiftclub.pl na tylnej szybie
-Usunięty znaczek z maski i oznaczenia modelu z tylnej klapy
Modyfikacje wnętrza:
-Fotele kubełkowe z MK3 GTI
-Zmiana podświetlenia zegarów na białe W5W
Car Audio:
-Jednostka sterująca: Kenwoood KDC-U30R
-Głośniki: Magnat Car Fit Style 102
-Tweetery: Tonsil DT2000
-Wzmacniacz: Renegade V8 Ren1200
-Subwoofer: Powerbass PS-12 @ 30L Closed
Inwestycje i naprawy:
-Montaż LPG (~101150)
-Wymiana oleju (Elf Evolution 700 STI 10W40) i filtra oleju (Norauto290) (~106050)
Krótkie info:
Zmiany auta jak dotąd jeszcze nie planowałem. Jak bywalcy forum kojarzą, wcześniej jeździłem litrówką z tego samego roku w zabawnym kolorze. Rozstaliśmy się niestety w kiepskich okolicznościach foto. Stało się, trudno, najważniejsze że nikomu nic się nie stało. Zaczęły się poszukiwania kolejnego bolidu. Pytanie czy zostać przy Swifcie czy kupić co innego? Niby byłem zadowolony i trochę się zżyłem, ale z drugiej strony człowiek chciałby spróbować czego innego. I tak mijały dni przy siedzeniu na Tablicy i Allegro. 323F BA, Almery, Primery, Paseo, Colty CJ0 to tylko niektóre propozycje nad którymi się zastanawiałem. W końcu jednak pomyślałem, że skoro mam trochę gratów to kupię kolejnego Swifta i od razu co fajniejsze sobie przełożę. Tym razem postawiłem jednak na 1.3 8V (na MK5 z 16V niestety budżet za niski aby się porwać). 15km i cylinder więcej – to czuć. Kupiłem drugi oglądany egzemplarz. Póki co jestem zadowolony, zobaczymy co czas przyniesie. Pozdrawiam
Zdjęcia:
Ostatnio edytowano 23 wrz 2014, 12:30 przez Krzemol, łącznie edytowano 2 razy
Bartg napisał(a):swapuj tam G13B
Nie wykluczam kiedyś, ale wiadomo jak to jest z forumowymi planami... Na razie trzeba się finansowo odkuć po zakupie tego
nemi napisał(a):Krzemol1994 napisał(a):Wyposażenie: Elektryczne szyby z przodu, elektryczne lusterka, centralny zamek, alarm, chlapacze
Robi wrażenie!
Musiałem tą linijkę czymś zapełnić . Niestety, bieda edyszyn w porównaniu do poprzedniego gdzie miałem jeszcze dwie poduszki, klimę i wspomaganie. Z przekładką trochę roboty jest ale powinna dojść do skutku.
Dzięki za opinie
Usunięta tylna wycieraczka:
Zmienione podświetlenie zegarów z ledwo świecących W3W z zielonymi kapturkami na białe W5W:
Dokładka zderzaka z Golfa3 VR6, przeniesiona niżej rejestracja:
Zmienione podświetlenie zegarów z ledwo świecących W3W z zielonymi kapturkami na białe W5W:
Dokładka zderzaka z Golfa3 VR6, przeniesiona niżej rejestracja:
ta dokładka nie jest za krótka ?
Nie no wywal tą dokładkę
Bartek1986 napisał(a):Nie no wywal tą dokładkę
Wywalę. Minimum za rok. Jak wpadnie gwint z Corsy . Uprzedzając pytania czemu z Opla – do Swifta nic oprócz springów -40mm nie ma a dalej pieje. Ciąć sprężyn nie mam zamiaru.
Dzięki za opinie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości