Renault Laguna III Grandtour 2.0 dCi 2008

Postprzez Gib » 17 cze 2014, 10:05

Podoba mnie się tylko czemu mocy nie trzyma, wszyscy na lewo i prawo gifty rozdają?
To ma 4WS czy tylko w GT było?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Paweł » 17 cze 2014, 10:21

loockas napisał(a):Fabryczne 8, a w zasadzie 9 głośników (jeden jest na desce, nie wiem po co chyba do nawi, ale gra też audio).

Może coś jak Centerpoint w Bose u Mazdy?
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/889)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Grzyby » 17 cze 2014, 13:17

Gib napisał(a):tylko czemu mocy nie trzyma

już trzyma :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Gib » 17 cze 2014, 13:25

Na seryjnym booscie?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez brii » 17 cze 2014, 13:50

Gib napisał(a):Podoba mnie się tylko czemu mocy nie trzyma, wszyscy na lewo i prawo gifty rozdają?
To ma 4WS czy tylko w GT było?

Raczej trzymają normę, giftów brak w standardzie, 4WS tylko w wersjach GT.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8961 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Gib » 17 cze 2014, 15:00

Pamiętam w testach na TP taka laguna dci gt pojechała szybciej niż dużo bardziej sportowe auta właśnie dzięki 4WS.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez nemi » 17 cze 2014, 15:52

Nie wpisywałem się tu jeszcze z uwagi na wygląd auta – jakby to ujął Gib – o niedocenionym dizajnie. Ale widziałem ostatnio takie auto na żywo, również w środku. Na zewnątrz wciąż podoba mi się średnio (ale już podoba), ale wnętrze jest jak dla mnie świetne. Bardzo chętnie bym w takim wnętrzu podróżował. Choć nigdy nie jechałem, to wydaje mi się to naprawdę świetny samochód – gratuluję.
A po dzisiejszej wizycie u pewnego pana pewnie masz dużo pary pod stopą <spoko>.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7474 (100/270)

Postprzez brii » 17 cze 2014, 16:06

Gib napisał(a):laguna dci gt pojechała szybciej niż dużo bardziej sportowe auta

Mając belkę skrętną zamiast wielowahacza <rotfl>
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8961 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez loockas » 17 cze 2014, 17:18

Gib napisał(a):Podoba mnie się tylko czemu mocy nie trzyma,


Heko z GCS orzekł, że trzyma wręcz wzorowo (a już na pewno moment). Laguny z FAP nie miały w serii giftów. Nawet jak popatrzysz na katalogowe osiągi, to wersja z FAP od wersji bez FAP różni się chyba o 0,5s.

No a wygląda to tak:

Po pierwszym modzie Heko lekko się zdziwił twierdząc, że dawno nie zdarzyło mu się na pierwszym modzie osiągnąć wynik wyższy od zamierzonego. Zaczęliśmy od 182km i 440nm, następnie korekta i już było lepiej 178km i 414nm, ale wciąż wykres nie wyglądał jak trzeba. Grzesiek lizał, lizał tego moda i wylizał:

Obrazek

Obrazek

Swoją drogą polecam Grześka (Heko) z GCS Tuning. Widać, że gość wie co robi. Jestem pod wrażeniem wiedzy oraz chęci w dążeniu do celu.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez Yackoba » 17 cze 2014, 18:36

Wykresik fajny. Co do Heko to nie tylko Ty go polecasz, to "nadworny" tuner Ford Club Polska ma dużo pozytywnych opinii. Co by nie było wcale go nie reklamuje bo go osobiście nie znam ale nie słyszałem żeby był ktoś z niego niezadowolony.
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2007, 19:29
Posty: 41
Skąd: Kalisz
Auto: 6 gy diesel 2005 i w168 1.9

Postprzez bieski » 17 cze 2014, 18:42

czyli loockas zadowolony jestes?

BO jak widzę co z toi toiem moim robią, to mi się oczy świecą :) Corrolla z 160KM ładnie by szła :)


Obrazek
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez loockas » 17 cze 2014, 19:00

Na razie bardzo zadowolony :)

Tak heko to nadworny tuner fordowskiej braci w tym kraju, ale fama o jego dokonaniach poszla po innych forach. Na forum laguny nawet sie zarejestrowal, bo tylu chetnych mu sie tam nazbieralo. Z resztą sam sie załapałem na grupowe czipowanie właśnie z tego forum.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez bieski » 17 cze 2014, 20:19

No widzę że na avensis.info też jest i nawet forumowe ceny na boxy ma :)
No i szkoda że tojtoj tylko z boxem :(
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Dymian » 17 cze 2014, 21:24

A jaki był koszt grupowego bawienia się mocą na osobę?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 20:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez Gib » 25 cze 2014, 00:04

Dobra panie dziejaszku, jaki czas 100-200? :)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez loockas » 25 cze 2014, 08:25

Nie sprawdzałem, nie mam po drodze z pracy niemieckiej autobahny :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez Barthez » 1 lip 2014, 20:15

Jak tam po kilku dniach? jeszcze śmiga? Rozumiem, że dpfa zostawiłeś na miejscu. Jak tak konsumpcja – zmieniła się?

Ja dziś volviaczka testowałem – u mnie po amputacji i programie wyszło 178 i 434Nm, chociaż początek nie był obiecujący... 122KM i 84% syfu w dpfie... Trochę muszę potestować bo do tej pory jakoś mu ekonomia nie wychodziła... co prawda w 7 się mieścił
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez loockas » 1 lip 2014, 22:52

FAP został, bo nic mu nie dolega. Chciałbym go zachować jak najdłużej, bo bardzo podoba mi się nieokopcony wydech :) Poza tym jakoś nie mam przekonania do usuwania tego elementu, zwłaszcza jak działa.

Na razie jest ok, jeździ jak jeździła. Chociaż już przyzwyczaiłem się do tego momentu i mocy i nie robi to już na mnie wrażenia :P Spalanie raczej na tym samym poziomie jak było. Trasa do Wrocławia, z zapiętym tempomatem na 140km/h dała wynik ~7l. Taka też mi wychodzi średnia z całego baku w jeździe mieszanej. Dla mnie bomba.

W weekend rozbieram EGR na kontrolę, bo wątpię, że ktokolwiek do niego zaglądał. A jak patrzę po zdjęciach na forach jak wygląda EGR przy znacznie niższym przebiegu, to nie chce sobie wyobrażać jak on wygląda u mnie <lol>
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez JohnnyB » 2 lip 2014, 07:59

loockas napisał(a):W weekend rozbieram EGR na kontrolę, bo wątpię, że ktokolwiek do niego zaglądał. A jak patrzę po zdjęciach na forach jak wygląda EGR przy znacznie niższym przebiegu, to nie chce sobie wyobrażać jak on wygląda u mnie <lol>


Słuszna koncepcja :–), u mnie w D5 po 160 tyś w EGR była przynajmniej 1cm warstwa nagaru ktora znacznie go zwęziła. Trzeba było dłutem opukać aby odpadł.
..::Born To Rise Hell::..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2009, 21:27
Posty: 2539 (46/88)
Skąd: gdzieś w mazowieckim......
Auto: Ford Edge '18 3.5v6 SEL

Postprzez loockas » 5 lip 2014, 20:25

JohnnyB napisał(a):była przynajmniej 1cm warstwa nagaru


No może nie 1cm, ale 0.5cm było. Do tego cały syf z rur, złącz bla bla i się trochę nazbierało. Nie wiem czy to urok francuzów, czy nowsze auta tak mają ale odkręcić element który widzisz i dotykasz wcale nie jest takie proste jak się na pierwszy rzut oka wydaje. Cała zabawa z czyszczeniem i montażem ok 2h.

Rano wyprałem wnętrze, głównie podsufitkę, ale i nieco odświeżyłem podłogę, fotele, kanapę i bagażnik. Zdjęć nie mam ale efekt zadowalający. Zwłaszcza podsufitka odżyła, która dostała nowego koloru :)
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy