Ford Probe II 2,5 V6 KL-ZE
krisktek napisał(a):Panowie na zlot przyjdzie pora przed moim autem jeszcze odnowa wizualna i na zlocie napewno sie pojawie. I jeszcze jedna sprawa załozyłem tu swój post dla fanow v6 i marzacych o kl-ze a nie dla jakigoś dzieciecego podśmiewania!!
Jestem fanem v6 ... ...zakładając tu temat musisz się liczyć z tym że nie każdy będzie się zachwycał ,w tej chwili moja opinia z mediów które zamieściłeś ja taka –> jest za głośno i nie brzmi wcale jak v6
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
Ja się z tym liczę że każdy ma swoje zdanie na każdy temat ale nie jadąc autem niemożna stwierdzić ze auto nie jedzie.To jest jak z kobieta niewidzac jej a tylko słyszac stwierdzic ze jest do bani. A co do wygaru brzmi jak każde KL-ZE tylko z podgłoszonym dzwiekiem.Moge ci mnóstwo przesłac linkow z filmikami kl-ze i chodza identycznie.
- Od: 8 mar 2014, 17:39
- Posty: 21
- Auto: Ford Probe 2.5v6 KL-ZE 1996 Project Bmw E46 330Ci coupe lift individual
1/4mili weryfikuje wszystko . Na ostatnim zlocie w Czaplinku tez była mazda 323 f Ba z 2.0 KF ponoć 190km , Szybko został gość sprowadzony na ziemie jak kręcił czasy słabsze od K8 Przyjedz na jakis zlot lub na jakas impreze gdzie bedziesz mogl pomierzyć czasy to wszystkiego sie dowiesz.
-
Pyton162
Witam wracam po rocznej przerwie i chciałem wam zaprezentować mój etap następnych prac jak widać na zdjęciu silnik Klze został wyciagniety po rocznej jeździe. . wstępnie miał być przeprowadzony remont silnika wymiana pierścieni tłokowych i uszczelniaczy zaworowych
Dopisano 17 maja 2016, 09:16:
Lecz po wstępnych ogledzinach i pomysłach postanowiłem postawić na grubsza sprawę i zdecydowałem się na zaturbienie mojego klze.
Dopisano 17 maja 2016, 09:27:
Zmniejszylem kompresję do 8,5,1 żeby odprężyć silnik pod turbine zalecane pod moc sięgającą ponad 400koni
Dopisano 17 maja 2016, 09:35:
Głowice wyczyszczone zawory posciagane i oczywiście będą założone nowe wzmacniane.Nowe panewki wału korbowego oczywiście jak i tłoki kute to korbowody także są już umnie na miejscu zrobione przez firmę Fmic Performance gorąca polecam!!!
Dopisano 17 maja 2016, 09:39:
Jak widać na zdjęciu z silnika za wiele niezostalo Zobaczymy czy uda mi się to wszystko poskładac
Dopisano 17 maja 2016, 09:46:
Kute korbowody firmy Prism całkiem wytrzymałe 200koni na 1cylinder
Dopisano 17 maja 2016, 09:50:
Turbo Garett gtx 3076r na początek wystarczy max moc do 680KM
Dopisano 17 maja 2016, 09:52:
Jedyne czego brakuje to tłokow ale powinny być do 2tyg więc dołączę zdjęcie i będzie można składać powoli silnik jak mi się uda oczywiście
Dopisano 17 maja 2016, 10:01:
Tłoki w dobrym stanie silniczek idealnie na nich chodził i miał moc.Jak by ktoś chciał mam komplet nowych pierścieni
Dopisano 17 maja 2016, 09:16:
Lecz po wstępnych ogledzinach i pomysłach postanowiłem postawić na grubsza sprawę i zdecydowałem się na zaturbienie mojego klze.
Dopisano 17 maja 2016, 09:27:
Zmniejszylem kompresję do 8,5,1 żeby odprężyć silnik pod turbine zalecane pod moc sięgającą ponad 400koni
Dopisano 17 maja 2016, 09:35:
Głowice wyczyszczone zawory posciagane i oczywiście będą założone nowe wzmacniane.Nowe panewki wału korbowego oczywiście jak i tłoki kute to korbowody także są już umnie na miejscu zrobione przez firmę Fmic Performance gorąca polecam!!!
Dopisano 17 maja 2016, 09:39:
Jak widać na zdjęciu z silnika za wiele niezostalo Zobaczymy czy uda mi się to wszystko poskładac
Dopisano 17 maja 2016, 09:46:
Kute korbowody firmy Prism całkiem wytrzymałe 200koni na 1cylinder
Dopisano 17 maja 2016, 09:50:
Turbo Garett gtx 3076r na początek wystarczy max moc do 680KM
Dopisano 17 maja 2016, 09:52:
Jedyne czego brakuje to tłokow ale powinny być do 2tyg więc dołączę zdjęcie i będzie można składać powoli silnik jak mi się uda oczywiście
Dopisano 17 maja 2016, 10:01:
Tłoki w dobrym stanie silniczek idealnie na nich chodził i miał moc.Jak by ktoś chciał mam komplet nowych pierścieni
- Załączniki
- Od: 8 mar 2014, 17:39
- Posty: 21
- Auto: Ford Probe 2.5v6 KL-ZE 1996 Project Bmw E46 330Ci coupe lift individual
Ale tu się będzie działo!
Nie zapomnij wrzucać wszystkich etapów prac i zabawek jakie dostarczy Ci kurier, bo aż boję się ujrzeć finalny efekt tych prac... Będzie na pewno mega bomba!
Nie zapomnij wrzucać wszystkich etapów prac i zabawek jakie dostarczy Ci kurier, bo aż boję się ujrzeć finalny efekt tych prac... Będzie na pewno mega bomba!
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
ja też jestem ciekaw co tu się będzie jeszcze ciekawego działo
PS: sprężyny zaworowe zostawiasz ori czy zmieniasz? Podobno nawet w KL-DE są mocniejsze niż w ZE...
PS: sprężyny zaworowe zostawiasz ori czy zmieniasz? Podobno nawet w KL-DE są mocniejsze niż w ZE...
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
No będzie się to działo że będzie wszystko mocniejsze sprężyny także będą wymienione na mocniejsze.Postawilen na grubsza sprawę troszkę kosztów ale jak już się bawić to na calego
Dopisano 18 maja 2016, 08:39:
Jakby ktoś się kiedyś bawił tak się dokonuje pomiaru komory spalania aby zrobić tłoki z mniejszą kompresja.Bo mi zajęło 2miesiace aby dostarczyć firmie wszystkie potrzebne informacje żeby zrobili tłoki
Dopisano 18 maja 2016, 08:49:
A tak było jeszcze przed wyjeciem serduszka.Teraz pozostały tylko zdjęcia i wspomnienia
Dopisano 18 maja 2016, 08:39:
Jakby ktoś się kiedyś bawił tak się dokonuje pomiaru komory spalania aby zrobić tłoki z mniejszą kompresja.Bo mi zajęło 2miesiace aby dostarczyć firmie wszystkie potrzebne informacje żeby zrobili tłoki
Dopisano 18 maja 2016, 08:49:
A tak było jeszcze przed wyjeciem serduszka.Teraz pozostały tylko zdjęcia i wspomnienia
- Od: 8 mar 2014, 17:39
- Posty: 21
- Auto: Ford Probe 2.5v6 KL-ZE 1996 Project Bmw E46 330Ci coupe lift individual
Pomiar robiłeś strzykawą nie Na racingforum czytałem właśnie jak oni tam takie cuda działają.
Odprężyłeś do 8.5:1 to N/A straci trochę, no ale dmuchniesz za to więcej
Dałeś samą grubszą uszczelkę czy jak to Nissan robił stosując tłoki odprężające?
Ale za to jaki będzie uśmiech od ucha do ucha po złożeniu, wystrojeniu i pierwszej przejażdżce. Banan niesamowity zapewne.
Odprężyłeś do 8.5:1 to N/A straci trochę, no ale dmuchniesz za to więcej
Dałeś samą grubszą uszczelkę czy jak to Nissan robił stosując tłoki odprężające?
krisktek napisał(a):A tak było jeszcze przed wyjeciem serduszka.Teraz pozostały tylko zdjęcia i wspomnienia
Ale za to jaki będzie uśmiech od ucha do ucha po złożeniu, wystrojeniu i pierwszej przejażdżce. Banan niesamowity zapewne.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Ale tu się dzieje...tylko czekać
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
No tak strzykawka wlalem bo tak mi kazała firma co mi robi tłoki ile mililitrow wejdzie a oni już sobie to przelicza No i wiadomo skok tłoka itd.No tłoki będą odprerzajace bo niezaleca się dawać grubych podkładek pod większe turbo.No uciecha będzie i to napewno no ale do tego jeszcze daleka droga
- Od: 8 mar 2014, 17:39
- Posty: 21
- Auto: Ford Probe 2.5v6 KL-ZE 1996 Project Bmw E46 330Ci coupe lift individual
O tych korbach na racingforum nie pisali zbyt pochlebnie, ale dmuchane chyba nie będzie sporo?
Czekam z niecierpliwością na poskładanie tego i hamownie (nie tyłkową )
Czekam z niecierpliwością na poskładanie tego i hamownie (nie tyłkową )
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
No będzie dmuchane co najmniej 1,3 1,5 bara.Nie poto odprezylem silnik tłokami.A ludzie dużo głupot piszą na różne tematy.Mam gwarancję wytrzymałości do 200km na 1cylinder więc okaże się w praktyce
V
V
- Od: 8 mar 2014, 17:39
- Posty: 21
- Auto: Ford Probe 2.5v6 KL-ZE 1996 Project Bmw E46 330Ci coupe lift individual
Temat całkiem umarł czy jak?
Ciekawy projekt wiosna za pasem więc pewnie kończy się składać
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
No witam witam no projekt jest nadal aktualny i nawet jakbym niechciał muszę go dokończyć.No ale wiadomo jak to w życiu doszło parę spraw No i projekt jest troszku w trakcie snu zimowego
Dopisano 26 mar 2017, 12:47:
I jeszcze jakby ktoś był zainteresowany tłokami z Klze korbami i kolektorem ssacym a także kolektorem wydechowym sportowym tzw Baranami to zapraszam
Dopisano 26 mar 2017, 12:47:
I jeszcze jakby ktoś był zainteresowany tłokami z Klze korbami i kolektorem ssacym a także kolektorem wydechowym sportowym tzw Baranami to zapraszam
- Od: 8 mar 2014, 17:39
- Posty: 21
- Auto: Ford Probe 2.5v6 KL-ZE 1996 Project Bmw E46 330Ci coupe lift individual
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości