Seat Toledo S NH 1.2 TSI '12 by Wojtek
No, mi też się bardzo podoba
stachan napisał(a):Ja chyba skuszę się na coś podobnego...
Proszę
http://www.erisinwholesale.com/special- ... r-410.html
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Taki sprzęt można mieć bez cła i Vat-u... z ich magazynów w UK
do tego jeszcze kamerka na USB
do tego jeszcze kamerka na USB
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
I stało się...
Pewnego poranka auto nie odpaliło... Zegary były martwe.
Po pomierzeniu napięć na kostkach wniosek był tylko jeden... brak zasilania głównego w zegarach...
Jako hobbista / elektronik wytargałem te wstrętne zegary z auta...
Po 15 minutach prac na kuchennym stole leżały wszystkie części składowe... Samą płytkę drukowaną potraktowałem moją lutownicą dodając trochę cyny. Po tym zabiegu całość złożyłem (nie zostały mi żadne części ) i zamontowałem do auta.
Tolek odpala od strzała
Wspominam o tym, bo niewiele jest o tego typu awarii w necie... Wszyscy natomiast polecają wymianę zegarów...
Pozdrawiam
Pewnego poranka auto nie odpaliło... Zegary były martwe.
Po pomierzeniu napięć na kostkach wniosek był tylko jeden... brak zasilania głównego w zegarach...
Jako hobbista / elektronik wytargałem te wstrętne zegary z auta...
Po 15 minutach prac na kuchennym stole leżały wszystkie części składowe... Samą płytkę drukowaną potraktowałem moją lutownicą dodając trochę cyny. Po tym zabiegu całość złożyłem (nie zostały mi żadne części ) i zamontowałem do auta.
Tolek odpala od strzała
Wspominam o tym, bo niewiele jest o tego typu awarii w necie... Wszyscy natomiast polecają wymianę zegarów...
Pozdrawiam
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
stachan napisał(a):W ASO pewnie policzyliby jak za nowe...
W ASO proponują tylko nowe, a koszt troszkę ponad £ 600...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
A to ciekawe... Ale znaczy co? Tylko zimny lut?
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Tak. Po rozebraniu płytki na stykach gniazda była niewielka ilość cyny... Wtyczka ma blokadę i mocno jest złączona z gniazdem. Jeżdżąc masz wibracje karoserii i kabli... W wyniku tego wszystkie naprężenia działały na styki...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
A mnie to wygląda na celowe działanie. Za postarzanie nikt ich nie oskarży, a pewne jest, że padnie – pewnie po gwarancji. I już można nową część opędzlować Właścicielowi auta + koszty serwisu...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Patrząc na jakość wykonania połączeń lutowanych, myśle, że zdają sobie sprawę z tej słabości...
Klient wezwie pomoc drogową i trafi do ASO tak czy siak... na "wymianę" zegarów...
Klient wezwie pomoc drogową i trafi do ASO tak czy siak... na "wymianę" zegarów...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
To jest normalna praktyka w dzisiejszym świecie Obejrzyjcie dokumencik: https://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEU
Dobrze, że sobie poradziłeś sprawnie i bez "bulu"
Dobrze, że sobie poradziłeś sprawnie i bez "bulu"
Tak, masz rację... Auta nie są obecnie produkowane na 20 lat. W UK auto 6-cio letnie już jest potocznie uważane za stare. Auto ma gwarancję przejść, a później niech klient płaci, albo zmienia na nowe...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
To jest aktualna myśl technologiczna wszystkich producentów:
awaria = aso = $$$
No i nie oszukujmy się jest coraz mniej osób które cokolwiek robią same przy aucie, nie z braku możliwości/wiedzy tylko z powodu ....... (sami sobie dopiszcie dlaczego).
awaria = aso = $$$
No i nie oszukujmy się jest coraz mniej osób które cokolwiek robią same przy aucie, nie z braku możliwości/wiedzy tylko z powodu ....... (sami sobie dopiszcie dlaczego).
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Dominator napisał(a):Gowniano to skonstruowali pojazd. Zegary nie dzialaja i samochod nie pojedzie, baa nie da sie uruchomic. To jest absurdalne.
W zegarach obecnie jest IMMO... brak zasilania samych zegarów powoduje unieruchomienie auta... Chyba wszyscy producenci już tak robią...
cbr napisał(a):tylko z powodu ....... (sami sobie dopiszcie dlaczego).
jakiego?
Z tego co wiem, to są zapędy producentów aut, by zatwierdzić oficjalnie prawo o naprawach tylko u oficjalnych przedstawicieli... Inaczej "homologacja" auta ma być złamana...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości