trochę uaktualnie bo temat zarósł chwastami
Jak wcześniej wspominałem pas tylny wsypawałem i wyglądało to tak:
Niestety materiał z którego to wykonałem nie przeszedł próby ciągania i podczas próby wyrwania kolegi z bagna hak się wyciągnął. Co prawda nie wyrwało go całkowicie (na szczęście), a jedynie wygięło tylny pas w miejscu mocowania. Tak więc trzeba było to przerobić.
Wyciąłem tylną poprzeczkę i tym razem w jej miejsce wstawiłem ceownik ze stali hutniczej o grubości 6mm, a dodatkowo w środku wspawałem kawałek ceownika 3mm w który wspawałem nakrętki:
Dodatkowo na wszelki wypadek zrobiłem małe łatki z boków co by belka była przyspawana do ramy większą powierzchnią:
Nowy ceownik sfazowałem co by lepiej połączyć blachę 3mm z 6mm. Tak przygotowany pas przyspawałem do ramy:
Spostrzegawcze oko zauważyło że miejsce zamiast haka mocowanego na 2 śruby są 4, a co za tym idzie wpadła hak hak
Oprócz tego wpadły światła robocze na tył (co widać na powyższym zdjęciu) które są załączane zarówno pstryczkiem jak i w momencie wrzucenia wstecznego, tak więc w końcu coś widać podczas cofania.
Dodatkowo na przód wpadł LED 240W (spot+flood):
Przygotowanie mocowani:
Po obróbce:
I po malowaniu w wersji finalnej:
A na grillu jak widać wpadł magiczny znaczek który wykonał oczywiście Trzydziech
To tyle ze zmian, a w między czasie było oczywiscie kilka awarii jak np.
– Urwany przewód hamulca i jazda cały dzień bez hamulców (szkoda było wypadu haha)
– Zgięty drążek kierowniczy:
– Pęknięty i powyginany wąż chłodzenia turbo:
Z ostatnią awarią było nie co przebojów bo to miałbyć 5min wypad w stroju wyjśćiowym a skończyło się na godzinie leżenia w blocie i wymianie przewodu i płynu
I na koniec kilka ogólnych zdjęć pokazujących że Patrol jeszcze jest w jednym kawałku:
aaa i takie tam zdjęcie z jednego wypadu:
W skrócie to ściągnęło mnie z drogi i wpadłem przednim prawym kołem w bagienko. Niestety nie było jak mnie wyciągnąć więc skończyło się na szarpaniu kilkanaście metrów w jedną i później w drugą itp. aż w końcu udało się wyjechać.
W chwili obecnej trwają prace nad zmianą pięknego plastikowego snorkla na jeszcze piękniejszą wersję z 4" nierdzewki oraz wykonanie nowej puszki na filtr powietrza