Audi A4 TFSI '06 Silver

Po bardzo długiej przygodzie z Japończykiem przyszedł czas żeby przesiądź się na coś wygodniejszego , większego nie koniecznie ekonomicznego
Po KILKU miesiącach poszukiwań wybór padł na Audi A4 B7 2006 rok, wrażenia jak po kilku dniach użytkowania bezcenne już wcześniej mi się to autko widziało ale oczywiście w wersji DTM albo rs4
Aktualny przebieg to 108 tys mil czyli w przybliżeniu 170 tys na km , cały przebieg jest udokumentowany bo posiada pełną książkę serwisową bardzo dużym plusem jest to że nie było nigdy bite, takie prawo w UK że nie da się tego ukryć , kategorie robią swoje
Jestem jej obecnie 3 właścicielem od zakupu salonowego.
Co w skrócie :
– Silnik 2.0T FSI (200hp)
– Pakiet S-Line
– Zawieszenie S-Line
– Napęd AWD
– 17" alufelgi ori Audi i Gumy 235/45 + 5 w zapasie
– Skrzynia Manualna 6-biegowa
– Pełna Elektryka
Auto Bardzo dobrze się prowadzi nic nie tłucze, nie biję , wnętrze bardzo zadbane , obydwaj poprzedni właściciele nie palący , silnik bardzo ładnie i równo pracuję , elegancko wkręca się na obroty nic nie zrywa , precyzyjnie i czule wchodzą biegi , widać ze autko było naprawdę dopieszczane pod względem eksploatacyjnym i nie było na nim oszczędzane.
Wnętrze:
– Kiera 3 ramienna
– Elektryczne Fotele S-line
– Podłokietnik w kolor wnętrza
– 6 Poduszek Airbag
– Interfejs Bluetooth
– Climatronic 2-Strefowy
– Auto Alarm
– Centralny z Pilota
– System ESP
– Czujnik Zmierzchu
Plany
Jest dużo , oczywiście na ile fundusze pozwolą na tyle będą one realizowane
m.in co chciałbym zrobić co mi przychodzi na szybko do głowy
– Oczywiście Przekładka![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
– Wirusik![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
– Kiera MF czarna skórzana pikowana
– Gałka czarna skóra pikowana
– Rns-E LED
– Przyciemnić Szkła
– Kolorowy Fis
– Wydech – Milteka
– Jakieś Konkretne koło (19')
– Air Ride![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
– Spojler S-Line
– Przednie Lampy Bixenon
– Tylne Lampy Typu led z A6 C6
– Zmiana koloru autka
W dniu zakupu![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)





Autkiem już jeżdżę miesiąc czasu i faktycznie nie ma się do czego przyczepić , zakupiłem nie dawno kabel VCDS z programem w celu osobistej diagnostyki auta i jak na razie odpukać błędów tak owych nie posiada , wszystko chula , nie pokazywałem auta do tego czasu bo oprócz żony i brata tutaj w uk nikt nie wiedział o zakupie w sumie nadal nikt nie wie , na razie będzie to cicha bestia ale znając mój zapał i chęci do modów to w przyszłości na pewno będzie o niej troszkę głośniej
Co do spalania to uważam że nie jest źle jak na benzyniaka z turbinką po mieście jest rzędu 8.5-8.7 l wynik z komputera a co do trasy w granicy 6.5-6.8 L wiadoma rzecz że pomiary przy rozsądnej jeździe bo PB 98 dp tanich tu nie należy
Jak tylko będą jakieś mody to będę się chwalił , na pierwszy ogień pewnie poleci gałka i kiera , później Rns-e , a jak wróce do kraju już to trzeba będzie przekładkę ogarnać , oczywiscie nie jest to pracochłonne i kosztowne bo ten model jest dość sporo przygotowany do tego zabiegu![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Po KILKU miesiącach poszukiwań wybór padł na Audi A4 B7 2006 rok, wrażenia jak po kilku dniach użytkowania bezcenne już wcześniej mi się to autko widziało ale oczywiście w wersji DTM albo rs4
Aktualny przebieg to 108 tys mil czyli w przybliżeniu 170 tys na km , cały przebieg jest udokumentowany bo posiada pełną książkę serwisową bardzo dużym plusem jest to że nie było nigdy bite, takie prawo w UK że nie da się tego ukryć , kategorie robią swoje
Jestem jej obecnie 3 właścicielem od zakupu salonowego.
Co w skrócie :
– Silnik 2.0T FSI (200hp)
– Pakiet S-Line
– Zawieszenie S-Line
– Napęd AWD
– 17" alufelgi ori Audi i Gumy 235/45 + 5 w zapasie
– Skrzynia Manualna 6-biegowa
– Pełna Elektryka
Auto Bardzo dobrze się prowadzi nic nie tłucze, nie biję , wnętrze bardzo zadbane , obydwaj poprzedni właściciele nie palący , silnik bardzo ładnie i równo pracuję , elegancko wkręca się na obroty nic nie zrywa , precyzyjnie i czule wchodzą biegi , widać ze autko było naprawdę dopieszczane pod względem eksploatacyjnym i nie było na nim oszczędzane.
Wnętrze:
– Kiera 3 ramienna
– Elektryczne Fotele S-line
– Podłokietnik w kolor wnętrza
– 6 Poduszek Airbag
– Interfejs Bluetooth
– Climatronic 2-Strefowy
– Auto Alarm
– Centralny z Pilota
– System ESP
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
– Czujnik Zmierzchu
Plany
Jest dużo , oczywiście na ile fundusze pozwolą na tyle będą one realizowane
– Oczywiście Przekładka
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
– Wirusik
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
– Kiera MF czarna skórzana pikowana
– Gałka czarna skóra pikowana
– Rns-E LED
– Przyciemnić Szkła
– Kolorowy Fis
– Wydech – Milteka
– Jakieś Konkretne koło (19')
– Air Ride
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
– Spojler S-Line
– Przednie Lampy Bixenon
– Tylne Lampy Typu led z A6 C6
– Zmiana koloru autka
W dniu zakupu
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)





Autkiem już jeżdżę miesiąc czasu i faktycznie nie ma się do czego przyczepić , zakupiłem nie dawno kabel VCDS z programem w celu osobistej diagnostyki auta i jak na razie odpukać błędów tak owych nie posiada , wszystko chula , nie pokazywałem auta do tego czasu bo oprócz żony i brata tutaj w uk nikt nie wiedział o zakupie w sumie nadal nikt nie wie , na razie będzie to cicha bestia ale znając mój zapał i chęci do modów to w przyszłości na pewno będzie o niej troszkę głośniej
Co do spalania to uważam że nie jest źle jak na benzyniaka z turbinką po mieście jest rzędu 8.5-8.7 l wynik z komputera a co do trasy w granicy 6.5-6.8 L wiadoma rzecz że pomiary przy rozsądnej jeździe bo PB 98 dp tanich tu nie należy
Jak tylko będą jakieś mody to będę się chwalił , na pierwszy ogień pewnie poleci gałka i kiera , później Rns-e , a jak wróce do kraju już to trzeba będzie przekładkę ogarnać , oczywiscie nie jest to pracochłonne i kosztowne bo ten model jest dość sporo przygotowany do tego zabiegu
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)