Audi A4 TFSI '06 Silver

Postprzez Lutek » 25 lis 2013, 17:24

Po bardzo długiej przygodzie z Japończykiem przyszedł czas żeby przesiądź się na coś wygodniejszego , większego nie koniecznie ekonomicznego :)
Po KILKU miesiącach poszukiwań wybór padł na Audi A4 B7 2006 rok, wrażenia jak po kilku dniach użytkowania bezcenne już wcześniej mi się to autko widziało ale oczywiście w wersji DTM albo rs4 :P


Aktualny przebieg to 108 tys mil czyli w przybliżeniu 170 tys na km , cały przebieg jest udokumentowany bo posiada pełną książkę serwisową bardzo dużym plusem jest to że nie było nigdy bite, takie prawo w UK że nie da się tego ukryć , kategorie robią swoje :)
Jestem jej obecnie 3 właścicielem od zakupu salonowego.

Co w skrócie :

– Silnik 2.0T FSI (200hp)
– Pakiet S-Line
– Zawieszenie S-Line
– Napęd AWD
– 17" alufelgi ori Audi i Gumy 235/45 + 5 w zapasie
– Skrzynia Manualna 6-biegowa
– Pełna Elektryka


Auto Bardzo dobrze się prowadzi nic nie tłucze, nie biję , wnętrze bardzo zadbane , obydwaj poprzedni właściciele nie palący , silnik bardzo ładnie i równo pracuję , elegancko wkręca się na obroty nic nie zrywa , precyzyjnie i czule wchodzą biegi , widać ze autko było naprawdę dopieszczane pod względem eksploatacyjnym i nie było na nim oszczędzane.


Wnętrze:

– Kiera 3 ramienna
– Elektryczne Fotele S-line
– Podłokietnik w kolor wnętrza
– 6 Poduszek Airbag
– Interfejs Bluetooth
– Climatronic 2-Strefowy
– Auto Alarm
– Centralny z Pilota
– System ESP :]
– Czujnik Zmierzchu


Plany :)

Jest dużo , oczywiście na ile fundusze pozwolą na tyle będą one realizowane :) m.in co chciałbym zrobić co mi przychodzi na szybko do głowy
– Oczywiście Przekładka :]
– Wirusik :]
– Kiera MF czarna skórzana pikowana
– Gałka czarna skóra pikowana
– Rns-E LED
– Przyciemnić Szkła
– Kolorowy Fis
– Wydech – Milteka
– Jakieś Konkretne koło (19')
– Air Ride :]
– Spojler S-Line
– Przednie Lampy Bixenon
– Tylne Lampy Typu led z A6 C6
– Zmiana koloru autka :P

W dniu zakupu :]

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Autkiem już jeżdżę miesiąc czasu i faktycznie nie ma się do czego przyczepić , zakupiłem nie dawno kabel VCDS z programem w celu osobistej diagnostyki auta i jak na razie odpukać błędów tak owych nie posiada , wszystko chula , nie pokazywałem auta do tego czasu bo oprócz żony i brata tutaj w uk nikt nie wiedział o zakupie w sumie nadal nikt nie wie , na razie będzie to cicha bestia ale znając mój zapał i chęci do modów to w przyszłości na pewno będzie o niej troszkę głośniej :)

Co do spalania to uważam że nie jest źle jak na benzyniaka z turbinką po mieście jest rzędu 8.5-8.7 l wynik z komputera a co do trasy w granicy 6.5-6.8 L wiadoma rzecz że pomiary przy rozsądnej jeździe bo PB 98 dp tanich tu nie należy :D

Jak tylko będą jakieś mody to będę się chwalił , na pierwszy ogień pewnie poleci gałka i kiera , później Rns-e , a jak wróce do kraju już to trzeba będzie przekładkę ogarnać , oczywiscie nie jest to pracochłonne i kosztowne bo ten model jest dość sporo przygotowany do tego zabiegu :]
Ostatnio edytowano 26 lis 2013, 00:25 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawienie tytułu na zgodny z regulaminem.
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473

Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2011, 18:48
Posty: 227 (0/1)
Skąd: Rzeszów / UK
Auto: Jest: Silver A4 TFSI 06'

Była: Mazda 323f 2.5 kl-ze 96'

Postprzez jarek999 » 27 lis 2013, 23:03

Ładna sztuka. Ile wyniesie Cię przekładka i ile na gotowo z przekładką? Powodzenia i szerokości. ps:wypierz tą tapicerkę bo te plamy odstraszają troszeczke <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2009, 12:27
Posty: 164 (0/2)
Skąd: Siedlce
Auto: Była:Fiat 126p el 96r. Renault 19 1.7 92r. Ford Escort 1.4 94r. Mazda 6 2.0MZR CD 121 KM 03r. Mazda 323 C Z5 94r. ASB.Peugeot 307 1.6 16V 03r.ASB Jest: Volvo S60 2.4 170 KM 09r. Jest Kia Cee'd 1.6 07r ASB

Postprzez marwol » 27 lis 2013, 23:48

Też szukałem audi/golfa gti z tym motorem. Ale ciężko dobrą sztuke dostać.

Tapatalk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 20:19
Posty: 422 (2/4)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda3 MPS BK '08

Postprzez Lutek » 28 lis 2013, 17:16

To były fotki robione w dniu zakupu , tapicerka ogarnięta wygląda jak nówka wystarczyło pomęczyć się 2-3 godzinki ale efekt jest to najważniejsze jakimś środkiem do tapicerek za kilka funtów.

Co do kosztów przekładki to ten model jest typowo przygotowany do tego zabiegu , z montażem i na ori częsciach jest to koszt rzędu 3.5-4 tys , same części można dostać już kompletne za 2.5 tys i pobawić się samemu z plastikami , ale raczej oddam do osoby co się Tym fachowo zajmują bo jeszcze dochodzi przerabianie elektryki ale ja wolę kupić kompletną za 300/400 zł i podmienić całą wiązkę i mięć problem z głowy żeby później jakiś niespodzianek nie było , multum osób się ogłasza na forum angliki co robili takie przekładki już z częściami za taką kasę jak pisałem wyżej , jak tylko wrócę do kraju to się tym zajmę mimo tego że ustawa przeszła z 7.11 że będą dopuszczone angliki do jazdy w PL , wolę jakoś biegami manewrować prawą ręką chociaż w sumię już się trochę przyzywczaiłem do jazdy po 2 stronie :)

W uk nie powiem są naprawdę zadbane auta przede wszystkim jęsli kupimy je od angola :), wszystkie przeglądy (MOT) można sprawdzić wstecz na stronie rządowej więc mamy czarno na białym , dodatkowo papiery dostałem od DVLA że auto nie brało udziału w żadnej stłuczce , pełna ksiązka serwisowa z potwierdzonym przebiegiem na bieżąco wszystko robione i na czas w salonie Audi , także jeśli chodzi o stan silnika i blachy mam święty spokój na kilka dobrych lat tak mi się przynajmniej wydaję :)

Silnik bardzo ładnie pracuje nie czuć naprawdę różnicy czy jadę 100 czy 200 na autostradzie pięknie się rozpędza troszkę gorzej niż mazda no ale to też wina wagi , audi waży 1450 a mazda około 1200 , chociaż od 100/110 dużo lepiej się rozpędza niż Madzik , fajna sprawą jest 6 bieg robi to też robotę dużo niższe obroty przy wysokich prędkościach co skutkuje dużo niższym spalaniem , jak na taką moc i wagę i auto z Turbinką na PB to jest moim zdaniem mega zadowalające.

Mam nadzieję że uda mi się ją doprowadzić chociaż do podobnego stanu jak Madzika , co prawda nie jest to wyczonowe autko Japońskie jak subaru czy Mitsu ale też jest dosyć podatne na różne modyfikację , będę starał się pójść w kierunku RS4 , głownym celem będzie Swap na V8 ale to oczywiście jak funduszę pozwolą bo nie należą te motory do najtańszych , ale pożyjemy i zobaczymy na razie trzeba zacząć mody od troszkę tańszych rozwiązań :)
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473

Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2011, 18:48
Posty: 227 (0/1)
Skąd: Rzeszów / UK
Auto: Jest: Silver A4 TFSI 06'

Była: Mazda 323f 2.5 kl-ze 96'

Postprzez Bartek1986 » 28 lis 2013, 19:26

Lutek napisał(a):Swap na V8


Przekładać angola i potem swapować do niego V8..
No i mamy przełożone zwykłe audi, ze zwykłym zawieszeniem, że zwykłymi hamulcami, ze zwykłym wnętrzem, ze zwykłym body z najbardziej nie udanym V8 jakie świat widział. Pewnie będzie brakowało ze 100 koni do serii bo tyle syfu będzie w silniku.

Nie mam nic przeciwko dobrze zrobionym przekładkom, ale ten swap na V8 mnie zabił :D
Przełóż to i pojedź np. do COPMsportu. Zrobisz ze 350 km w lepszym silniku. Nie wspominając o kosztach i rzeźbie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Lutek » 29 lis 2013, 17:31

Rację masz bo koszty Swapa są dużo dużo większe bo wiadomo że sam silnik pewnie z 5 klocków kosztuje dodatkowo pasowało by heble zmienić od rs4 tu nie ma problemu bo wszystko jest p&p , największym problemem u mnie byłby napęd bo bez Q to cięzko by było bo ten silnik jest dużo dużo cięższy i auto mogło by się dziwnie zachowywać , to wszystko są gdybania a co do wirusów to wiem bo jest kilka chłopaków na forum co robią 300+ i zbiera się to całkiem fajnie i granicę 6 sek łamią spokojnię wiec można by było się już przy tym zatrzymać , na początku i tak zacznę od programu do tego silnika , pewnie większej turbinie , IC i lepszych wtryskach i jak będzie brakować mocy to wtedy będzie się myśleć o swapie , ale i tak dzięki za podpowiedzi :) Wszystkie doceniam i szanuję :)
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473

Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2011, 18:48
Posty: 227 (0/1)
Skąd: Rzeszów / UK
Auto: Jest: Silver A4 TFSI 06'

Była: Mazda 323f 2.5 kl-ze 96'

Postprzez kinki » 29 lis 2013, 18:21

Widziałem Twój zamiar kupna na forum A4, sam się rozglądam za A4 :)
Czekam na efekty po przekładce <spoko>
Wladca ognia
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 28 lis 2006, 23:08
Posty: 6077 (450/183)
Skąd: Poznań
Auto: A4

Postprzez Lutek » 29 lis 2013, 19:25

Bardzo polecam na prawdę auto dopracowane pod każdym względem kupe modyfikacji można zrobić z nim i wszystko dostępne od ręki i dopasowane do modelu nie trzeba kombinować i szukać od innego auta jak to miałem z efką , a silnik rewelka , dodatkowo ocynk więc z rudą spokój , na pewno nie pożałujesz zmiany , skoro ja miałem tak efkę dopieszczoną i to było moje pierwsze auto i miałem ją 4 lata i nie żałuję to przypusczczam że Ty też nie będziesz z ręką na sercu każdemu polece ten model z tym silnikiem odradzam 2.0 TDI podobno bardzo awaryjne motory ale dopóki sam nie kupisz i nie będziesz użytkował nie będziesz wiedział , ja z benzyniaka jestem mega zadowolony , trochę mnie autko spłukało z kasy ale pomału się odbijam i już się rozglądam za jakimiś dodatkowymi modyfikacjami , mam nadzieję że za jakiś czas będzię to jedna z lepszych b7 na naszych drogach :]
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473

Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2011, 18:48
Posty: 227 (0/1)
Skąd: Rzeszów / UK
Auto: Jest: Silver A4 TFSI 06'

Była: Mazda 323f 2.5 kl-ze 96'

Postprzez misiek89 » 29 lis 2013, 22:53

To że się fajnie jeździ to fakt i łatwo to dłubać, ale bardziej pasuje do ludzi ustatkowanych, co innego wersje rs. Co do silników tdi to w 2007 już jest cr a nie pd i trapią je problemy każdego diesla :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 22:30
Posty: 509 (0/3)
Skąd: Wawa/Zmc
Auto: A4 1,8tQ

Postprzez Lutek » 30 lis 2013, 17:49

U mnie jest już rodzina , dom , swoje życie z dala od rodziców więc czas ustatkowania już chyba przyszedł pasuje troszkę przystopować ze sportowymi autkami , jak dla mnie jest wystarczająco dobre , lekko podłubać i będzie już cacy :)
Ważne by było bezpieczne i nie zawodne , by można było wsiąść o każdej porze dnia i nocy do niego i bez najmniejszego problemu doprowadziło do celu i przy tym było wygodne bo już sam w nim nie jeżdżę , więc trzeba myśleć o pasażerach , może kiedyś coś kupie jeszcze innego typowego do dłubania i modzenia ale na razie jest to i przy tym zostaję , bardzo zadowolony jestem z zakupu , jak na ten rok i klasę jest to czego szukałem a jak dorzucić się jeszcze parę drobiazgów do wnętrza, ładne kółko na lato , nabierze sportowego wyglądu i przy tym nie straci na komforcie jazdy.

Ps Za miech jedziemy na pierwsza długa podróż do PL na kilkanaście dni , postanowiłem ogarnąć szkiełka w PL , jak myślicie przyciemnić mocno po całości czy lżej czy może stopniowo tył najmocniej srodek lżej i przód najlżej ?
Mam tu kilak fotek z neta przy tej budzie przy tym kolorze , wiem ze najmocniej kozacko wygląda ale prawo w PL :(

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473

Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2011, 18:48
Posty: 227 (0/1)
Skąd: Rzeszów / UK
Auto: Jest: Silver A4 TFSI 06'

Była: Mazda 323f 2.5 kl-ze 96'

Postprzez Beny » 30 lis 2013, 23:46

A dla mnie kozacko wygląda najjaśniej,już chyba minęly czasy ściemniania na czarno :)
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez noxes » 30 lis 2013, 23:51

Bardzo fajne autko, też chciałem B7, ale mój budżet nie pozwalał na to <nie> padło na B6 z 1.8T na początku mocy było ok, a teraz już brakuje mi :) Jeśli było faktycznie o nie dbane to będziesz mega zadowolony- choć osobiście miałem większe oczekiwania co do komfortu i poziomu hałasu, ale wiadomo nie można mieć wszystkiego...
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez bzzyczek » 29 gru 2013, 13:28

Widzę że nie tyko jak przesiadłem się na CCCO. :)
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2008, 21:26
Posty: 332 (0/1)
Skąd: oklice Radomska
Auto: A4 B5 1.8T kox 200HP/ Dwie Mazdy były :(

Postprzez rubyd96321 » 29 gru 2013, 15:32

No i skończyło się JDM-owanie:) Ale wiadomo jak rodzina to mazda staje się troszkę nie wygodna:)Biała strzała będzie jeździć po naszym regionie?Szkoda że nie postawiłeś np. na bmw 330d bo też wygodne,mniejsze spalanie i poszaleć można czasem:)
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2013, 15:30
Posty: 80
Skąd: Okolice Leżajska
Auto: Mazda 323F BA Z5
viewtopic.php?f=312&t=160869

Postprzez Lutek » 2 sty 2014, 20:08

No niestety z jdm koniec, wspomnienia są i zostaną , co do VAG nie byłem jakoś nigdy przekonany , ale szukałem czegoś większego , bezpieczniejszego z dużym bagażnikiem , pierwsza opcja padło na Passata cc ale kasy nie było aż tyle , później myślałem o mazdzie 3 a skończyło się na a4 b7 , co prawda oglądałem jeszcze avanty ale jakoś kombii do mnie nie pasuje , kuzyn we francji jeździ taka samą z tym samym motorem i zadowolony ma ją juz 4 lata i mówi że następne też tylko już audi , zresztą w pracy znajomi tutaj w uk mają też te audiczki nie narzekają , nie jest to tanie auto w zakupie i w eksploatacji też , ale odpukać może nic grubszego psuć się nie będzie :]

Co do spalania to pierwszy gruby test przejdzie za tydzień powrót na kilkanaście dni do PL wiec długa trasa przede mną , po mieście jak jeżdżę to poniżej 9L spokojnie schodzę , tras tutaj nie robię bo do pracy kilka mil po mieście mam wiec praktycznie tylko takie dystanse pokonuje.

Cieszę się że udało mi się dorwać sprawdzone auto od starszego angola co prawda z pochodzenia włoch ale gostek starszy z 2 dzieci , auto zadbane , przeglądy na czas , serwis audi , przebieg się zgadza ,w historii DVLA sprawdzona wiec kolizji drogowych nie miała , gdzieś tam lekkie zadrapanie jest na tylnym zderzaku ale to ryski tylko ważne że jakiś dzwonków nie było , prowadzi się bardzo dobrze , wygodnie nie czuć prędkości w ogóle a to najważniejsze a co do mocy to na razie daje radę , w późniejszym czasie wleci jakiś program na 250+ i jak będzie mało to będzie grubsza zabawa :) Bo jednak w żyłach płynie benzyna :]

Co do modów jakie udało mi się ogarnąć od czasu zakupu to;

– Zakup tylnych lamp LED , montaż w PL 10 stycznia
– Montaż Manetki Pełnego FIS
– Montaż czujnika poziomu spryskiwaczy
– Zakup koszyka 2 DIN pod RNS-e
– Zakup popiołki 2 DIN pod RNS-e

Teraz rozglądam się żeby dorwać jakiś na wypasie RNS najlepiej w wersji LED ale jak wiadomo nie jest to tania zabawka , wiec poszukiwania trwają .


Tak wyglądaja ledy na tył:
Obrazek

Tak na grafitowej budzie
Obrazek


Jak wlecą na moją to pochwalę się jak świecą :]

Zastanawiam się nad zmianą kierownicy oczywiście chce już wrzucić na pełnym wypasie czyli Multifunkcyjna , do przemyślenia jest temat czy od b7 s-line performowana , czy może od tt s-lnie performowana

B7
Obrazek

TT
Obrazek

Co polecacie oczywiście 2 opcja 2-3 razy droższa zabawa ta już kosztuję ponad 2 tys ale prezentuje się moim zdaniem kozacko :]

Fajne jest to że jest do tego autka kupe pierdołek co mógłbym wymieniać na prawdę bez końca , nie są to jakieś drogie rzeczy a można fajnie uzbroić całość , widzę po kolegach z forum a4 że co niektóre to naszpikowane bomby jeżdżące brakowało mi tego w mazdzie , ale co japończyk to japończyk :)

Ps Madziula pojechała sobie do Mazowieckiego , tam też jeździ na co dzień widzę że już jakieś spoty zalicza i progres w dalszej rozbudowie się rozpoczął więc trafiła w dobre ręce .
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473

Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2011, 18:48
Posty: 227 (0/1)
Skąd: Rzeszów / UK
Auto: Jest: Silver A4 TFSI 06'

Była: Mazda 323f 2.5 kl-ze 96'

Postprzez noxes » 2 sty 2014, 23:57

Jeśli miałbym $$$ to ładowałbym od TT jest mega kozak.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Lutek » 23 sty 2014, 12:27

Z nowości to wleciały ledy na tył do audiczki tak jak pisałem wcześniej , tak się prezentują na budzie :]

Obrazek

Obrazek

w nocy świecą na postojowych tak :]

Obrazek

Moim zdaniem fajnie się prezentują , bardzo dobrze dopasowane są i przede wszystkim dobrze wykonane , mam nadzieję że posłużą jakiś czas :]

W między czasie jeszcze udało się wyrwać oryginalne dywaniki od niemcucha w bardzo dobrym stanie :]

Obrazek

Teraz plan jest na dobre koło i kierę , co do kółka to planuje mniej więcej coś takiego , jakiś bbs 18 albo 19 wleci :]

Obrazek

Fajnie się komponuje z autem i podkreśla linie , moim zdaniem w złotym będzie robiło robotę , co wy na to ?
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473

Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2011, 18:48
Posty: 227 (0/1)
Skąd: Rzeszów / UK
Auto: Jest: Silver A4 TFSI 06'

Była: Mazda 323f 2.5 kl-ze 96'

Postprzez rubyd96321 » 23 sty 2014, 13:11

Do szarego to każdy kolor będzie pasował :)Ledy bardzo na plus <spoko> Na tym zdj to z tyłu to jakiś mini spojler czy całkiem inna klapa?Fajnie to wygląda.
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2013, 15:30
Posty: 80
Skąd: Okolice Leżajska
Auto: Mazda 323F BA Z5
viewtopic.php?f=312&t=160869

Postprzez noxes » 23 sty 2014, 13:38

Lampy zacnie wyglądają. Kupowałeś w UK? Jaki koszt? :)
Co do felg złote mi się osobiście nie podobają... Ale wiadomo o gustach się nie dyskutuje...
Koniecznie widziałbym tam z tyłu ladne końcóweczki wydechu np ultery 90mm ścięte pod skosem :)
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Lutek » 23 sty 2014, 14:48

lampy kupiłem w niemczech , producent fk automotive koszt na nasze nie całe 1000 zł nowe ,ja kupiłem używki trochę taniej , niemcuch miał je całe 3 miesiące i sprzedał a4 i kupił golfa 7 i trochę mu gratów zostało m.in te lampy i dywaniki od niego z garażu są :]

PS tak to jest mini spojler można go dokupić do mojej klapy bez problemu , ale na razie inne priorytety są ale mi też się on podoba .

Co do wydechu to będzie i tak kwasówka w przyszłości i końcówki pójda większe coś ala rs4 może ale to w przyszłości , wszystko kosztuje i to nie mało , zresztą sam wiesz nie ma tu tanich części :)

Teraz to ważne żebym ogarnał rns bo koszyk 2 din i popiołka już czekaja na montaż , później alusy i kierownica , a na koniec biorę się za osiągi bo na razie mocy mi nie brak ale jakiś zestawik do turba wleci na pewno, dobry program i zacznie się śmiganie :]
Obecnie: A4 Silver 2.0 TFSI 06'–> viewtopic.php?f=320&t=163473

Była: 323f 2.5 KL-Ze 96' –> viewtopic.php?f=312&t=127247
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2011, 18:48
Posty: 227 (0/1)
Skąd: Rzeszów / UK
Auto: Jest: Silver A4 TFSI 06'

Była: Mazda 323f 2.5 kl-ze 96'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy