Siema,
w tamtym tygodniu kupilem to autko od fanatyka z klubu Alfaholicy. Poleciałem po nią z Liverpool do Amsterdamu – decyzja padła po przeczytaniu jego tematu na tym forum (nie zawiodłem się). Co do samego auta – jestem MEGA zadowolony.
Były już pierwsze kille :hurra: :super:
Auto dostało trochę bonusów, m.in:
-Felgi AR 147 GTA
-Gwintowane zawieszenie – KW Variant 3 INOX.
-Zestaw hamulców Brembo – przód 330mm z AR 166 3.0 V6 (4tłoczkowy zacisk), tył alfa 147 GTA.
-Remap (pierwsze hamowanie na 192KM 381.4Nm, drugie na 203KM 395Nm)
-Większy intercooler i orurowanie z nierdzewki
-Przyciemnione szyby – byly wszystkie, ale kolega dostał mandat i musiał zrywac folię z przednich.
-Środkowy tunel od wersji GT
-Lusterka od wersji GTA
i wiele wiele innych Autko na prawdę daję radę i pali niewiele porównując np do RX8, które miało podobną moc (spalanie na poziomie 20L). Myślę, że zostanie ze mną na dłużej. Po przejechaniu 800km z Amsterdamu do domu, od razu wzieliśmy się z dziewczyną za pierwsze porządki (wymyty bagażnik, uprana mata bagażnika, ale okazała się kijowa i kupiłem drugą na drugi dzięń, dziewczyna pomyła szyby, odkurzyła i posprzątała środek ). Foty poprzedniego właściciela – sam lepszych na pewno nie zrobię. Końcowego wydechu już nie ma bo było przeładowanie, koła też są inne.
TUTAJ już moje na obecnym setupie.
Stara wykładzina bagażnika:
vs "nowa"
I tutaj już wyprana w bagażniku:
Po czym spotkała mnie taka niemiła niespodzianka pod jednym ze sklepów. Jechałem czyściutkim autem w fajne miejsce coby zrobic jakąś porządną sesję, ale jak to zobaczyłem to się tak wkurzyłem, że odechciało mi się zdjęc. Siedziałem już w aucie, miałem odjeżdżac, a tu koleś mi mówi, że van mi przywalił, ehh.... czekałem na kolesia 40min i w sumie przyznał się bez zbędnej gadki. Nie ważne, że będzie naprawa z jego OC bo ja po prostu tego nie chciałem
Tutaj kilka fotek, szału nie ma:
Kilka z Z3 kolegi:
Oprócz maty bagażnika, wleciała nowa kratka nawiewu w tunelu środkowym (stara była połamana troszkę), ale fotki nie mam.
Tak to hamuje z 150km/h do 0:
http://www.youtube.com/watch?v=i009qlh7 ... e=youtu.be
Tutaj pierwszy wykres z hamowni w Polsce od razu po modach:
Niedługo zrobię jakieś porządniejsze fotki auta. Co do planów:
1. Dbac
2. Inny wydech i korekta programu w Polsce
3. Wymiana połamanych plastików w bagażniku (w piątek jadę wyciągnąc je z dawcy)
4. Może inna fela (ale to kiedyś)
5. Trochę skręcic gwint
6. Chciałem wywalic z niej naklejki koniczynki, ale boję się o lakier
7. Może z czasem pójdę w większą moc
8. Wymiana szyby czołowej
9. Pranie tapicerki, ale raczej wpadną skóry
10. Polerka (jak pogoda dopisze w weekend to będzie)
Pewnie jest ich więcej, ale nie mam głowy o tym myślec
Dzięki za uwagę i w kontakcie.
Pozdro !
Alfa Romeo 147 1.9JTD 140KM++ ;) – Nowe fotki !
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 16 cze 2013, 22:42 przez blademan89, łącznie edytowano 1 raz
I always tell the truth even when i lie.
- Od: 8 gru 2011, 17:06
- Posty: 455
- Skąd: Stoke on Trent/ Włodawa
- Auto: RX-8 – SOLD :(
E60 530D
Audi A4
ST
Fajna włoszka
Modyfikacje bardzo konkretne
Podoba mi się wykres, jak na diesla to fajnie wygląda, prawie jak wykres benzyny pewnie lepiej goni niż były Rex
Pozdrawiam i powodzenia w dalszych modach
Modyfikacje bardzo konkretne
Podoba mi się wykres, jak na diesla to fajnie wygląda, prawie jak wykres benzyny pewnie lepiej goni niż były Rex
Pozdrawiam i powodzenia w dalszych modach
Gratuluję zakupu, to nie prawda co ludzie mówią o Alfach..wystarczy dbać a odwdzięczy się bezawaryjną jazdą. Coś jednak Alfy mają w sobie bo ja zdradziłem Mazdę dla 156 Sportwagon... oczywiście 323 BG Turbo jest w garażu :–)
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Alfa jest bardo piekna, tutaj z fajnymi osiągami i potem..duzo duzo nic, az zaczniemy o usterkowości
W odpowiednich rękach bedzie dobrze słuzyc, choc to nie samochód na pokonywanie dużych przebiegów..no dobra, fabryczny silnik lepszy wytrzymałościowo niż diesle M6
Kamilu do benzynowca kawałek, tu 4500obr i koniec zabawy a benzyna dopiero zaczyna się rodzić
Choc wykres mocy, fajnie rośnie
W odpowiednich rękach bedzie dobrze słuzyc, choc to nie samochód na pokonywanie dużych przebiegów..no dobra, fabryczny silnik lepszy wytrzymałościowo niż diesle M6
Kamilu do benzynowca kawałek, tu 4500obr i koniec zabawy a benzyna dopiero zaczyna się rodzić
Choc wykres mocy, fajnie rośnie
Piękna włoszka
Po co? Zostaw.
Czemu wywaliłeś felgi od GTA?
Ogólnie gratulacje
blademan89 napisał(a):Chciałem wywalic z niej naklejki koniczynki
Po co? Zostaw.
Czemu wywaliłeś felgi od GTA?
Ogólnie gratulacje
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
buczos napisał(a):Fajna włoszka
Modyfikacje bardzo konkretne
Podoba mi się wykres, jak na diesla to fajnie wygląda, prawie jak wykres benzyny pewnie lepiej goni niż były Rex
Pozdrawiam i powodzenia w dalszych modach
No lepie lata niż rex i pali 1/4 tego Dzięki !
Cukierek napisał(a):Gratuluję zakupu, to nie prawda co ludzie mówią o Alfach..wystarczy dbać a odwdzięczy się bezawaryjną jazdą. Coś jednak Alfy mają w sobie bo ja zdradziłem Mazdę dla 156 Sportwagon... oczywiście 323 BG Turbo jest w garażu :–)
Ja miałem kiedyś 156 1.8TS z 2000r i również złego słowa nie dam powiedzieć. Każde auto jest dobre, trzeba tylko włożyć w nie trochę serca i dbać Ja na razie nie widzę auta dla siebie z pod znaczka Mazdy.
loockas napisał(a):Fajna Alfa. Zawsze mi się te modele podobały. Za to Z3 paskudna
Dzięki, Z3 fajna bo ma tylko 70tyś mil na blacie i jest konkretnie doinwestowana. Kolor to kwestia gustu, ale bezdasznik w słoneczny dzień, mmm – to jest TO
Dominator napisał(a):Alfa jest bardo piekna, tutaj z fajnymi osiągami i potem..duzo duzo nic, az zaczniemy o usterkowości
W odpowiednich rękach bedzie dobrze słuzyc, choc to nie samochód na pokonywanie dużych przebiegów..no dobra, fabryczny silnik lepszy wytrzymałościowo niż diesle M6
Kamilu do benzynowca kawałek, tu 4500obr i koniec zabawy a benzyna dopiero zaczyna się rodzić
Choc wykres mocy, fajnie rośnie
Hmmm, dlaczego nie do pokonywania dużych przebiegów? JTD to jedna z najlepszych jednostek dostępnych na rynku i jak widać tutaj po tych modach poprzedni właściciel zrobił już ponad 100tyś km i nic się nie działo większego. No na pewno brakuje mi zakresu obrotów z RX8, ale kurczę mi się tam podoba jazda tym dieselkiem Dzięki za opinię !
zemoj napisał(a):Piękna włoszkablademan89 napisał(a):Chciałem wywalic z niej naklejki koniczynki
Po co? Zostaw.
Czemu wywaliłeś felgi od GTA?
Ogólnie gratulacje
Dzięki, felgi od GTA są teraz na niej Pozdrawiam.
Żeby nie było, że nic się nie dzieje:
Wczoraj odmalowałem tylne zaciski, umyłem przednie i wymyłem felgi oraz AR dostała bonus, o to efekt:
i bonus :suchy:
W kolejny weekend mam zamiar odmalować piasty no i jest jeszcze sporo planów Teraz sobie uświadomiłem, że nie mam żadnej foty odmalowanych zacisków D Wrzucę później :piwo:
Dopisano 16 cze 2013, 22:42:
Mała sesja zrobiona przez moje :serce: po wspólnym sprzątaniu Alfy
I always tell the truth even when i lie.
- Od: 8 gru 2011, 17:06
- Posty: 455
- Skąd: Stoke on Trent/ Włodawa
- Auto: RX-8 – SOLD :(
E60 530D
Audi A4
ST
Coś wysyp ostatnio AR w tym temacie
Super zadbana, jak piszesz, że na żywo wygląda podobnie jak na zdjęciach
Zacisków zazdroszczę, 147 jeździć potrafią, ale z hamowaniem już gorzej
Zatrzymuje się w miejscu.
Widzę soft robiony u stałego tunera z forum alfoholicy Cinka.
Ja u Cinka byłem wczoraj, ale na razie zrobiony soft w saabie.
Za 2 miesiące jadę alfą, tylko ja mam 8 v, więc jakieś 170 koni, co i tak powinno dawać radę
Wczoraj jeździłem AR GT kolegi z forum, ma tam 16V podniesione do 199,9 koni. Daje radę, banana na ustach non stop
JTD są nie do zdarcia, mam takie dwa w garażu
Dokładnie, jak się kupi "okazję" od handlarza to potem idzie opinia o awaryjności
Raczej diesle zawsze były do tras i dużych przebiegów
W jednym się zgodzę, 4500 i benzyna zaczyna się rodzić. Czyli wcisksz gaz nic, nic, nic nagle wgniata w fotel i kończy na powiedzmy 6500. Czyli obroty użyteczne 2000 ;p
A diesle wciskasz gaz 1500 jedzie, 2000 zaaa..la no i kończy przy 4500. Jeździłem kiedyś tylko benzyną, ale teraz raczej do niej szybko nie wrócę
Super zadbana, jak piszesz, że na żywo wygląda podobnie jak na zdjęciach
Zacisków zazdroszczę, 147 jeździć potrafią, ale z hamowaniem już gorzej
Zatrzymuje się w miejscu.
Widzę soft robiony u stałego tunera z forum alfoholicy Cinka.
Ja u Cinka byłem wczoraj, ale na razie zrobiony soft w saabie.
Za 2 miesiące jadę alfą, tylko ja mam 8 v, więc jakieś 170 koni, co i tak powinno dawać radę
Wczoraj jeździłem AR GT kolegi z forum, ma tam 16V podniesione do 199,9 koni. Daje radę, banana na ustach non stop
JTD są nie do zdarcia, mam takie dwa w garażu
Cukierek napisał(a):to nie prawda co ludzie mówią o Alfach..wystarczy dbać a odwdzięczy się bezawaryjną jazdą.
Dokładnie, jak się kupi "okazję" od handlarza to potem idzie opinia o awaryjności
Dominator napisał(a):choc to nie samochód na pokonywanie dużych przebiegów
4500obr i koniec zabawy a benzyna dopiero zaczyna się rodzić
Choc wykres mocy, fajnie rośnie
Raczej diesle zawsze były do tras i dużych przebiegów
W jednym się zgodzę, 4500 i benzyna zaczyna się rodzić. Czyli wcisksz gaz nic, nic, nic nagle wgniata w fotel i kończy na powiedzmy 6500. Czyli obroty użyteczne 2000 ;p
A diesle wciskasz gaz 1500 jedzie, 2000 zaaa..la no i kończy przy 4500. Jeździłem kiedyś tylko benzyną, ale teraz raczej do niej szybko nie wrócę
ALffffaaa ładniutka nie powiem ale jakos osobiscie nie jestem przekonany do włocha w tym wydaniu:))
Bezawaryjności
Bezawaryjności
- Od: 20 paź 2010, 11:35
- Posty: 505 (1/0)
- Skąd: Zamość
- Auto: Była MAZDA 323,xedos6,xedos9
Honda Accord CL7 04' PAPI
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=189226
Kiedyś mi się marzyła ta Alfa. Ale wybór padł na Madzię. Co nie zmienia faktu, że mam słabość do tej Włoszki.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Jak ktoś jeszcze ma słabość to auto do sprzedania
I always tell the truth even when i lie.
- Od: 8 gru 2011, 17:06
- Posty: 455
- Skąd: Stoke on Trent/ Włodawa
- Auto: RX-8 – SOLD :(
E60 530D
Audi A4
ST
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości