Opel Vectra B X20XVE
Strona 1 z 1
Witam
Kolejne auto do jazdy na co dzień po sprzedaży Subaru. Tym razem nie z japonii, ale z niemiec. Opel Vectra z silnikiem 2.0 ECOTEC. Praktycznie pełna opcja oprócz skóry. Podgrzewane fotele, klimatronik, ABS, ESB, 2 poduszki, 4 el.szyby, el. lusterka + welurowa tapicerka. Wnętrze w bardzo fajnym stanie jak na 1997r, podłoga zdrowa, blachy też. Silnik też całkiem przyzwoity, osiągi nie powalają, ale do tłuczenia się po mieście wystarcza. 136KM i setka w jakies 10s. Najwolniejsze moje auto, ale jakoś mi to nie przeszkadza. Bardzo dobry fabryczny zestaw audio (nowa X6 w serii gra gorzej) i sporo miejsca. Spalanie także w normie. Na trasie wyszło na komputerze pokładowym 6.8l a w mieście zależnie od nogi 10-12l. Gazu nie będzie z racji małych przebiegów. Jedyna "zmiana" to 17-calowe felgi Irmcher z oponami 225/45R17. Troche za szerokie, ale akurat takie używki były pod ręką w dobrej cenie. Do tego białe kierunki boczne i oryginalne chlapacze na przód i tył. Po zakupie wymieniony rozrząd, olej, płyny, świece. Póki co musze przyznać, że całkiem przyjemne auto.
Kolejne auto do jazdy na co dzień po sprzedaży Subaru. Tym razem nie z japonii, ale z niemiec. Opel Vectra z silnikiem 2.0 ECOTEC. Praktycznie pełna opcja oprócz skóry. Podgrzewane fotele, klimatronik, ABS, ESB, 2 poduszki, 4 el.szyby, el. lusterka + welurowa tapicerka. Wnętrze w bardzo fajnym stanie jak na 1997r, podłoga zdrowa, blachy też. Silnik też całkiem przyzwoity, osiągi nie powalają, ale do tłuczenia się po mieście wystarcza. 136KM i setka w jakies 10s. Najwolniejsze moje auto, ale jakoś mi to nie przeszkadza. Bardzo dobry fabryczny zestaw audio (nowa X6 w serii gra gorzej) i sporo miejsca. Spalanie także w normie. Na trasie wyszło na komputerze pokładowym 6.8l a w mieście zależnie od nogi 10-12l. Gazu nie będzie z racji małych przebiegów. Jedyna "zmiana" to 17-calowe felgi Irmcher z oponami 225/45R17. Troche za szerokie, ale akurat takie używki były pod ręką w dobrej cenie. Do tego białe kierunki boczne i oryginalne chlapacze na przód i tył. Po zakupie wymieniony rozrząd, olej, płyny, świece. Póki co musze przyznać, że całkiem przyjemne auto.
Zamienić Subaru na Opla
Jak możesz to popraw nie działającą fotkę.
Jak możesz to popraw nie działającą fotkę.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Lukasz starzejesz się Jeszcze trochę i kupisz sobie Mercedesa
A nowy nabytek jak zawsze na Ciebie przystało dopieszczony na maxa
A nowy nabytek jak zawsze na Ciebie przystało dopieszczony na maxa
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Czekac jak bedzie gejowóz po oplu, znaczy mowa o golfie jak wiadomo
Do opla w sumie nic nie mam, ale zaskoczyłes mnie, "japan" się znudził widze a szkoda
Przynajmniej zobaczymy zadbaną i dopieszczoną vectre, a takowej juz dawno nie widziałem
Do opla w sumie nic nie mam, ale zaskoczyłes mnie, "japan" się znudził widze a szkoda
Przynajmniej zobaczymy zadbaną i dopieszczoną vectre, a takowej juz dawno nie widziałem
To jest auto dla Ojca ... ja nim będę latał tylko do wakacji po których kupuje sobie auto dla siebie. A Subaru ... fajny epizod, ale jeżeli chodzi o całokształt to oprócz troche lepszych osiągów i napędu na cztery którym można było sie pobawić w zimie, to Vectra podoba mi sie bardziej. Blachy lepsze, Subaru jak każdy japończyk – podlepić i jeździć 2 lata dopóki znowu nie zardzewieje. Wyposażenie bez porównania, ciche, wygodne. Po co mi dwa głośne i "szybkie" auta ? Zwłaszcza, że to nie jest dla mnie. We wrześniu będzie coś fajnego, ale raczej nie japończyk – wyleczyłem się z nich troche. Przynajmniej do czasu, aż będzie mnie stać na Supre.
To że vectra ma lepsze blachy.. bym sie kłócił.. Za dużo zgnitych oglądałem
Jeśli nie japan, to coś z łosiem na masce/grilu, albo z tamtej krainy
Jak vectra moze miec słabsze osiągi od subaru poprzedniego, skoro mocy na papierze więcej i nie ma strat w napędzie, hmm
Jeśli nie japan, to coś z łosiem na masce/grilu, albo z tamtej krainy
Jak vectra moze miec słabsze osiągi od subaru poprzedniego, skoro mocy na papierze więcej i nie ma strat w napędzie, hmm
Bo papier to papier, a rzeczywistość, to rzeczywistość ... Legacy było licznikowo 1.5s szybsze do 100'tki.
A Łosia nie będzie, chyba że sie trafi zrowe S60R, ale raczej będzie Audi.
A Łosia nie będzie, chyba że sie trafi zrowe S60R, ale raczej będzie Audi.
Lukas007 napisał(a):wyleczyłem się z nich troche
No ja też zauważyłem to u siebie i następne auto (do codziennego użytku) będzie raczej z europy, chyba że mnie coś przekona bo jak patrzę ile trzeba poprawek lakierniczych zrobić to mnie przeraża.
Jedne z najładniejszych lusterek w autach, miałem podobną
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Było pisać zamieniłbym się na subaru szczególnie jeśli miało 8,5 do setki ....Uważaj na pękający kolektor wydechowy, cieknącą nie wiedzieć czemu maglownicę i tuleje pływające z tyłu.
Te chlapacze z tyłu. Pierwsze wrażenie że są ochydne ale po namyśle stwierdzam że jest OK. Jaki przebieg?
Moje ma 7,5 do setki i też nie jedzie, pali podobnie.
PS. Na tych 17 stoi strasznie wysoko prześwit troche jak w jakimś allroadzie.
Rdza się pojawi nie musisz się martwić to że jej nie ma oznaczać może tylko że auto było już robione, albo to jakiś super egzemplarz dla dygnitarza w ocynku. Moje dopóki nie widziało soli było w miarę ok, ja zacząłem nim jeździć dwa sezony w zimie i już mam oba nadkola do roboty.
PPS. Nie X20XVE tylko X20XEV
PPPS. Ładnie wyszła na zdjęciach.
Te chlapacze z tyłu. Pierwsze wrażenie że są ochydne ale po namyśle stwierdzam że jest OK. Jaki przebieg?
Moje ma 7,5 do setki i też nie jedzie, pali podobnie.
PS. Na tych 17 stoi strasznie wysoko prześwit troche jak w jakimś allroadzie.
Rdza się pojawi nie musisz się martwić to że jej nie ma oznaczać może tylko że auto było już robione, albo to jakiś super egzemplarz dla dygnitarza w ocynku. Moje dopóki nie widziało soli było w miarę ok, ja zacząłem nim jeździć dwa sezony w zimie i już mam oba nadkola do roboty.
PPS. Nie X20XVE tylko X20XEV
PPPS. Ładnie wyszła na zdjęciach.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Myślałem w sumie o jakimś ciekawszym silniku do tej budy, ale wątpie że sie wyrobie finansowo. Bo buda, zawieszenie, podłoga są naprawdę zadziwiająco zdrowe i baza nie jest najgorsza. Silnik szczerze mówiąc nie porywa. Jest w miare dynamiczny, ale apetyt na olej 2.0 ecotec'ów jest troche męczący. Niby mieszcze sie w normie producenta, ale i tak po japończykach niesmak pozostaje ... Przynajmniej jakiś X20XER albo B204L z Saaba. Bo SWAP na V'ke raczej nie opłaalny z rzędówki.
Różnie to z tym bywa, turbo daje fajne wrażenie z jazdy ale te silniki Saaba to jeden za drugim wybuchają w takich niskobudżetowych projektach, tzn jak ma być tanio to zaraz ktoś tłoki albo panewki zbiera i i tak się kończy remontem ale nie jest już tak tanio. Tymczasem z 3.2 można wymodzić ze 240 KM i 320 Nm, w wolnossącym motorze już robi robotę tylko że przechodzenie z 4 garów na 6 IMO nie warto, za dużo babrania, za dużo hajsu XER...hmm silniki chyba dość drogie bo tylko we wczesnych astrach OPC szły a możesz nie poczuć że mocy jest więcej bo Nm się nie zmienia a auto idzie górą. Coś jak moje X25 po wałkach było +20 KM shamowane a auto jechało podobnie, dopiero na stoperze było widać. Trzeba pamiętać że ciężko się to stroi ze względu na autoadaptacje.
Ja tam u siebie przestałem cokolwiek myśleć, ma dojeździć zamortyzować się i potem kupię coś bardziej przemyślanego.
Szerokości.
Ja tam u siebie przestałem cokolwiek myśleć, ma dojeździć zamortyzować się i potem kupię coś bardziej przemyślanego.
Szerokości.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Nowości ... auto dostało nowe koła – felgi 16" od wersji SRI z oponami Pirelli 205/55, oraz zawieszenie Supersport'a 80/60. Dodatkowo odświeżony lakier – glinka, cleaner + wosk.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości