Volvo S60 2.4 2008 By Jarek

Witam wszystkich.Po cztero letniej przygodzie z Mazdą 6 Chciałbym przedstawić Wam moje Volvo S60. Kilka danych o aucie:
Volvo S60 2.4 b 170KM CLASSIC MOMENTUM produkcja 02 12 2008r a pierwsza rejestracja w Polsce to 15 01 2009r. Kupione w Szwecji przez firme SSAB TUNNPLAT AB i przyjechało na kołach do polski do firmy SSAB POLAND . Cena za jaką auto było kupione w Szwecji to około 100tys.zł w Polsce takie auto kosztowało około 117tys.zł. Auto firmowe i jeździła autem tylko jedna osoba po Polsce i po Europie-większość trasy. Wszystkie naprawy robione w ASO. Auto kupiłem w Marcu 2013r z przebiegiem 225tyś.km. Od początku serwisowane w AUTOGALI( 11 razy) a ostatnie trzy przeglądy były w EUROSERVICE ,ostatni przy 210 754km 05 11 2012r.Olej wymieniany był co 15tys.km. Jedyna naprawa nie w ASO była wykonywana w firmie TOM-CAR Opacz Kolonia 07 11 2012r i było to:pióra wycieraczek,sprzęgło,łożysko oporowe,tuleja wahacza przedniego 4x,ustawienie geometrii i usługa serwisowa ,wszystko 2600zł.częsci oryginalne. U mnie na pierwszy „strzał” wymienione zostały tylne tarcze hamulcowe ATE i klocki ATE. Czekam na olej Castrol rekomendowany przez Volvo i oryginalne świece Volvo(ze świecami się wstrzymam bo przy 240tyś.km trzeba będzie wymienić)Zestaw filtrów MANN już mam i na dniach wymiana oleju i filtrów. Też będę się trzymał wymian co 15tyś.km. Jestem już po polerce bo auto miało strasznie zaniedbany i porysowany lakier od myjni automatycznych-teraz wygląda lepiej ale to jeszcze nie to(użyłem za drobno ziarnistej pasty i nie wszystkie rysy zeszły). Umyłem silnik i wszystkie wnęki przy silniku,przy drzwiach i przy kapie od bagażnika bo od nowości chyba nie było nic robione i jeszcze odkurzanie,czyszczenie skóry i tapicerka. Wyszorowanie aluminiowych felg 8szt. Też wyglądały nie zaciekawie.
Volvo S60 2.4 b 170KM CLASSIC MOMENTUM produkcja 02 12 2008r a pierwsza rejestracja w Polsce to 15 01 2009r. Kupione w Szwecji przez firme SSAB TUNNPLAT AB i przyjechało na kołach do polski do firmy SSAB POLAND . Cena za jaką auto było kupione w Szwecji to około 100tys.zł w Polsce takie auto kosztowało około 117tys.zł. Auto firmowe i jeździła autem tylko jedna osoba po Polsce i po Europie-większość trasy. Wszystkie naprawy robione w ASO. Auto kupiłem w Marcu 2013r z przebiegiem 225tyś.km. Od początku serwisowane w AUTOGALI( 11 razy) a ostatnie trzy przeglądy były w EUROSERVICE ,ostatni przy 210 754km 05 11 2012r.Olej wymieniany był co 15tys.km. Jedyna naprawa nie w ASO była wykonywana w firmie TOM-CAR Opacz Kolonia 07 11 2012r i było to:pióra wycieraczek,sprzęgło,łożysko oporowe,tuleja wahacza przedniego 4x,ustawienie geometrii i usługa serwisowa ,wszystko 2600zł.częsci oryginalne. U mnie na pierwszy „strzał” wymienione zostały tylne tarcze hamulcowe ATE i klocki ATE. Czekam na olej Castrol rekomendowany przez Volvo i oryginalne świece Volvo(ze świecami się wstrzymam bo przy 240tyś.km trzeba będzie wymienić)Zestaw filtrów MANN już mam i na dniach wymiana oleju i filtrów. Też będę się trzymał wymian co 15tyś.km. Jestem już po polerce bo auto miało strasznie zaniedbany i porysowany lakier od myjni automatycznych-teraz wygląda lepiej ale to jeszcze nie to(użyłem za drobno ziarnistej pasty i nie wszystkie rysy zeszły). Umyłem silnik i wszystkie wnęki przy silniku,przy drzwiach i przy kapie od bagażnika bo od nowości chyba nie było nic robione i jeszcze odkurzanie,czyszczenie skóry i tapicerka. Wyszorowanie aluminiowych felg 8szt. Też wyglądały nie zaciekawie.