Strona 1 z 5

VW Golf mk2 2.8 VR6 – Video str. 4

PostNapisane: 1 maja 2013, 12:33
przez l3mur91
Jako, że mój Xedos trafił do Kamila... musiałem kupić sobie coś czym będę jeździł. U mnie sprawa wygląda na zasadzie wygodnie – niewygodne – wygodne – niewygodne.
Xedos był powiedzmy wygodny, więc następne musiało być niewygodne. <glupek2>
Chciałem coś co będzie sprawiało przyjemność z jazdy, będzie względnie prędkie i względnie "fajne".
W tej kwocie nie udało się znaleźć nic co byłoby równie prędkie, albo źle szukałem. <oczy>

Opisuje sobie tutaj, bo pewnie kiedyś przy ewentualnej odsprzedaży będzie to ciekawy pamiętnik dla nowego kupującego, mógłbym to oczywiście zrobić na jakimś VAG forum, ale jestem aspołeczny i przywiązany do tego klubu. <serduszka> <zawstydzony>

Pacjent:
VW Golf
Produkcja: '89
Serce: 1.3 gaźnik 55km
Napęd: FWD / 4 biegi / manual
Hamulce: Przód – Tarcze wielkości płyty CD / Tył – Bębny
Opony: A kto by na to patrzył <glupek2>
Waga: 845 kg
Wyposażenie: <oczy>
Rarytasy: Emblematy Wolfsburg Edition na błotnikach.
Kolor: Biały

Zdjęcia po kupnie jeszcze z ogłoszenia:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Posiadanie Golfa 1.3 z gaźnikiem mija się z celem i był kupiony tylko i wyłącznie w celu "jakiejś tam" przebudowy. Wizja była oczywiście na 2.8 VR6, potem wpadł pomysł na 1.8t ale wróciliśmy do wizji VR6 z kilku powodów:
– dźwięk który imo urywa pupę w VR6.
– seryjny VR6 jest prędszy niż 1.8T (oczywiście mowa tutaj o 150km)
– VR6 jest tańszy w kupnie i w eksploatacji.

Tak więc kupiliśmy silnik, dokupiliśmy skrzynię i reszte pierdół.
Zaczęliśmy to rozbierać i składać na nowo. Kilka zdjęć z prac:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

AKTUALNIE:
Pacjent:
VW Golf
Produkcja: '89
Serce: 2.8 VR6 (AAA) / 174km – Passat B4 '96
Układ dolotowy: 2.5" + stożek GREEN Twister
Układ wydechowy: 2.5" na 2 tłumikach RM-Motors
Napęd: FWD / 5 biegów / manual (EBS)– Seat Toledo 1M 2.3 V5
Hamulce: Przód – 288mm / Tył – 226mm / Zaciski jednotłoczkowe
Felgi: Compotmotive Trackstar RD1570 15" 7J
Opony: Przód – Parada / Tył – T1-R
Waga: 850 – 900 kg (tak szacujemy okaże jak się jak zacznie jeździć)
Wyposażenie:
+ Wspomaganie kierownicy
+ Bimarco Cobra II x2
+ Szelki OMP
+ Kierownica Polo GT
Rarytasy: Emblematy Wolfsburg Edition na błotnikach + kilka w drodze.
Kolor: Biały

Auto miało sporo problemów z elektryką. Tu brak prądu, tam brak masy. Brak zasilania na listwie wtryskowej, a na sam koniec brak komunikacji z immo. Najlepszym rozwiązaniem okazało się kupno emulatora immo. Wczoraj wszystko polutowane i odpala już normalnie.

Dzisiaj może wybiorę się poskładać układ chłodzenia, żeby zobaczyć czy to już normalnie działa nagrzewa się itp. Brakuje jeszcze jednego elementu wybieraka i powinno być już ok, żeby zrobić pierwszy przejazd o własnych siłach.

Stan na chwilę obecną:
Obrazek

Dzisiaj może uda się jeszcze wrzucić jakiś film z odpalania. <faja>

KILLE:
Corrado G60 – zgubione.
Q7 – skręcałem w prawo więc nie weryfikowane jak daleko uciekłem.

Re: VW Golf mk2 2.8 VR6

PostNapisane: 3 maja 2013, 00:26
przez mlody1921
Kozak na dodatek że biały to jeszcze z najlepszym silnikiem ze stajni VW vr6 ReWElAcJa czekam na jakieś turbo i haldexa ;D

Re: VW Golf mk2 2.8 VR6

PostNapisane: 3 maja 2013, 01:40
przez Krzemol
Ogień w szopie. Za Golfami nie przepadam, ale ten silnik w tej budzie pewnie urywa łeb.

PostNapisane: 3 maja 2013, 11:20
przez l3mur91
mlody1921 napisał(a):Kozak na dodatek że biały to jeszcze z najlepszym silnikiem ze stajni VW vr6 ReWElAcJa czekam na jakieś turbo i haldexa ;D


Na Turbo cały czas mnie namawiają, bo koszty nie są jakieś mega wysokie. <czarodziej>
W kwestii napędów to nie ma szans. Musiałbym poszukać drugiej budy Synchro.


Moim skromnym marzeniem jest mk2 R32 4motion DSG <serduszka> <lol>

Re: VW Golf mk2 2.8 VR6

PostNapisane: 3 maja 2013, 11:23
przez rafał88
Widze wtryski od podtlenku gazu smieja pod kolektorem :P golf i vr6 miazdzy, choc za golfami nie przepadam(szczegolnie tymi nowszymi) ale to klasyk na sterydach :D bd bacznie przegladal ;)
Powodzeniach w modach ;)

Re: VW Golf mk2 2.8 VR6

PostNapisane: 3 maja 2013, 11:24
przez mlody1921
Dobre marzenia, moim marzeniem jest R36 turbo ewentualnie R32 turbo w budzie audi A3

PostNapisane: 3 maja 2013, 11:33
przez rclmati
Widziałem widziałem na żywo :P Trochę te koła są niewymiarowe w porównaniu do budy <lol> Lemur, przewieziesz mnie <diabełek> ?

PostNapisane: 3 maja 2013, 11:39
przez l3mur91
arafal21 napisał(a):Widze wtryski od podtlenku gazu smieja pod kolektorem


Będzie DD, więc gaz musi być. :D

mlody1921 napisał(a):Dobre marzenia, moim marzeniem jest R36 turbo ewentualnie R32 turbo w budzie audi A3


A3 jest za bardzo fryzjerskie. Wolałbym to samo w Golfie mk3, albo mk1 <czarodziej>
btw. Pracowałem z Twoim bratem/kuzynem czy kimkolwiek był haha z Grzesiem <glupek2>

rclmati napisał(a):Widziałem widziałem na żywo :P Trochę te koła są niewymiarowe w porównaniu do budy <lol> Lemur, przewieziesz mnie <diabełek> ?


Bo wtedy stał na 17" z TT, bo nie miałem jeszcze swoich kół. Aktualnie już leży na Comp'ach. <spoko>

Re: VW Golf mk2 2.8 VR6

PostNapisane: 3 maja 2013, 11:48
przez mlody1921
Łooo kurde faktycznie mówił coś Grześek :D

Może i A3 jest takowe jak piszesz, ale następne auto ma być, mega wygodne, ma być duży wybór części, pancerne vr6 i różnego rodzaju haldexy, mazda jest super ale brakuje mi gwintów do wyboru, kucizny i innych pierdół do swojego zainteresowania a jak już jest coś do Mazdy to za grube $

PostNapisane: 3 maja 2013, 12:51
przez l3mur91
mlody1921 napisał(a):Może i A3 jest takowe jak piszesz, ale następne auto ma być, mega wygodne, ma być duży wybór części, pancerne vr6 i różnego rodzaju haldexy, mazda jest super ale brakuje mi gwintów do wyboru, kucizny i innych pierdół do swojego zainteresowania a jak już jest coś do Mazdy to za grube $


To Passka R36 :D
A3 nie może być wygodne :P

O znalazłem gdzieś zdjęcie filtra. Jak kupiłem koleszka pytał jakich jest rozmiarów więc dla porównania laptop 17" <glupek2> :
Obrazek

PostNapisane: 3 maja 2013, 18:33
przez Szyna
Ogólnie nie jestem przekonany do Tuningowanych Golfów :P Ale są wyjątki :D
Fajna robota ;)

PostNapisane: 4 maja 2013, 10:15
przez zemoj
l3mur91 napisał(a):Obrazek

Z chłodzeniem nie powinno być problemu :D

Myślę, że będzie z tego fajny prodżekt ;)

Re: VW Golf mk2 2.8 VR6

PostNapisane: 4 maja 2013, 10:40
przez JohnnyB
Czy ja tam widzę dumnie stojące "Waldemary" ? :D

PostNapisane: 4 maja 2013, 20:25
przez l3mur91
Czym u licha jest Waldemar ? <lol>

Re: VW Golf mk2 2.8 VR6

PostNapisane: 4 maja 2013, 21:34
przez Dominator
Waldki to wtryski od podtlenku :D
Kolega kiedys rzezbil "dwojke" z 1.8T, ladnie latalo. Sweter z wysokim kolnierzem to tylko i wylacznie 2 generacji, reszta to.. dziekuje :)

PostNapisane: 4 maja 2013, 21:43
przez l3mur91
Aaaaa "Walki" będą bo to DD i nie uśmiecha mi się latać kilkanaście/dziesiąt km dziennie "3-litrową" benzyną <glupek2>

Jeździłem 1.8T w mk2 i nie podobało mi się. :D

PostNapisane: 4 maja 2013, 23:14
przez loockas
VR <serduszka>

PostNapisane: 5 maja 2013, 09:56
przez jaaco
Szkoda że VW, szkoda że nie mk1 ale i tak jest [tiiit] :)

PostNapisane: 6 maja 2013, 13:22
przez Tubi
Trza było wankla tam montować!

PostNapisane: 6 maja 2013, 21:07
przez l3mur91
Tubi napisał(a):Trza było wankla tam montować!


Spoko spoko, ale ja chce tym autem upalać a nie je remontować :P