Xedos był powiedzmy wygodny, więc następne musiało być niewygodne.

Chciałem coś co będzie sprawiało przyjemność z jazdy, będzie względnie prędkie i względnie "fajne".
W tej kwocie nie udało się znaleźć nic co byłoby równie prędkie, albo źle szukałem.

Opisuje sobie tutaj, bo pewnie kiedyś przy ewentualnej odsprzedaży będzie to ciekawy pamiętnik dla nowego kupującego, mógłbym to oczywiście zrobić na jakimś VAG forum, ale jestem aspołeczny i przywiązany do tego klubu.

Pacjent:
VW Golf
Produkcja: '89
Serce: 1.3 gaźnik 55km
Napęd: FWD / 4 biegi / manual
Hamulce: Przód – Tarcze wielkości płyty CD / Tył – Bębny
Opony: A kto by na to patrzył

Waga: 845 kg
Wyposażenie:

Rarytasy: Emblematy Wolfsburg Edition na błotnikach.
Kolor: Biały
Zdjęcia po kupnie jeszcze z ogłoszenia:




Posiadanie Golfa 1.3 z gaźnikiem mija się z celem i był kupiony tylko i wyłącznie w celu "jakiejś tam" przebudowy. Wizja była oczywiście na 2.8 VR6, potem wpadł pomysł na 1.8t ale wróciliśmy do wizji VR6 z kilku powodów:
– dźwięk który imo urywa pupę w VR6.
– seryjny VR6 jest prędszy niż 1.8T (oczywiście mowa tutaj o 150km)
– VR6 jest tańszy w kupnie i w eksploatacji.
Tak więc kupiliśmy silnik, dokupiliśmy skrzynię i reszte pierdół.
Zaczęliśmy to rozbierać i składać na nowo. Kilka zdjęć z prac:




AKTUALNIE:
Pacjent:
VW Golf
Produkcja: '89
Serce: 2.8 VR6 (AAA) / 174km – Passat B4 '96
Układ dolotowy: 2.5" + stożek GREEN Twister
Układ wydechowy: 2.5" na 2 tłumikach RM-Motors
Napęd: FWD / 5 biegów / manual (EBS)– Seat Toledo 1M 2.3 V5
Hamulce: Przód – 288mm / Tył – 226mm / Zaciski jednotłoczkowe
Felgi: Compotmotive Trackstar RD1570 15" 7J
Opony: Przód – Parada / Tył – T1-R
Waga: 850 – 900 kg (tak szacujemy okaże jak się jak zacznie jeździć)
Wyposażenie:
+ Wspomaganie kierownicy
+ Bimarco Cobra II x2
+ Szelki OMP
+ Kierownica Polo GT
Rarytasy: Emblematy Wolfsburg Edition na błotnikach + kilka w drodze.
Kolor: Biały
Auto miało sporo problemów z elektryką. Tu brak prądu, tam brak masy. Brak zasilania na listwie wtryskowej, a na sam koniec brak komunikacji z immo. Najlepszym rozwiązaniem okazało się kupno emulatora immo. Wczoraj wszystko polutowane i odpala już normalnie.
Dzisiaj może wybiorę się poskładać układ chłodzenia, żeby zobaczyć czy to już normalnie działa nagrzewa się itp. Brakuje jeszcze jednego elementu wybieraka i powinno być już ok, żeby zrobić pierwszy przejazd o własnych siłach.
Stan na chwilę obecną:

Dzisiaj może uda się jeszcze wrzucić jakiś film z odpalania.
KILLE:
Corrado G60 – zgubione.
Q7 – skręcałem w prawo więc nie weryfikowane jak daleko uciekłem.