Opel Speedster Honda K20 2001 " Biała Wdowa"

Witam serdecznie wszechobecnych na forum.
Chciałbym przedstawić mój nowy nabytek, jakim jest "Biała Wdowa" Wczoraj jej dużo starsza siostra została pochlonieta przez morze
co zaaowocowalo miejscem parkingowym, które musiałem szybko wypełnić
Marka i Model:
Opel Speedster 2001r. nr 188 swap na Honde K20
Wyposażenie:
szyby na korby, brak wspomagania, nawiew, fotel, koła, kierownica, zapalniczka, radio
Modyfikacje Silnika:
– Swap na Honde K20 ~ 230KM
Układ Dolotowy:
– Box do stożka, Stożek AEM 3", dolot alu 3", Przepustnica 70mm, Kolektor RBC
Układ Wydechowy:
– Wyspawany na nowo, kolektory hand made 4-2-1, katalizator sportowy, Tłumik hand made z kwasiaka-przelot.
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa:
– EMU wystrojone przez Foresta. Całkowicie nowa wiązka zasilająca.
Układ Napędowy:
– Skrzynia 6-biegowa z krótszym przełożeniem 5,33 z Hondy CRV
– odelżene koło zamachowe na 4,5 kg-w standardzie wykonane przez fabrykę Hondy
– Nowe sprzegło OEM Honda
Układ Hamulcowy:
Przód:
– BREMBO 4-tłoczki 322mm tarcza + przewody w stalowym oplocie
– Tarcze EBC 322mm, klocki Ferrodo DS2000
Tył:
– BREMBO 4-tłoczki 308mm tarcza + przewody w stalowym oplocie
– Tarcze ATE 308mm, klocki ATE
– Hydrauliczny ręczny
– Regulator rozkładu cisnienia przód/tył TILTON
– Większa pompa hamulcowa -główna
– Wywalona pompa ABS
Modyfikacje Zawieszenia:
– Wypiaskowane, pomalowane, wszytskie gumowo-metalowe czesci wymienione na poliuretanowe o
twardości 85Sha. Sworznie wymienione na unibalowe. Regulowany unibalowy łącznik przedniego
stabilizatora.
– Zawieszenie NITRON+wymienione sprężyny EIBACH na twardsze
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio:
– Odchudzone fotele-2 szt , hand made roll bar, 4-pkt pasy z homologacją drogową, zegary (ciśnienie oleju, temp. oleju, temp. cieczy)
Body KIT, Oświetlenie, Felgi, Opony:
– Pakiet od Speedstera Turbo+ tylny spojler Lotus GT3, przedni spojler hand made, tylny dyfuzor
speedster
– Opony/felgi drogowe- Uniroyal Rainsport3 przod-205/45/17, tył-235/45/17 felgi seria Opel.
– Opony/felgi track day'owe- Przód- Michelin S8b 200/600/R17 ATS DTM 8', Tył- Michelin S8C 240/620/R18 ATS DTM 9", Lub Yokohama 240/610/R17' ATS DTM 9".
Fabryczna Moc i Moment:
Seryjnie powinno być:
200hp @ 7400obr
196nm@ 5000
Po modyfikacjach jest::
230hp@ 8000obr
200Nm@ 5800
Chciałbym przedstawić mój nowy nabytek, jakim jest "Biała Wdowa" Wczoraj jej dużo starsza siostra została pochlonieta przez morze

Marka i Model:
Opel Speedster 2001r. nr 188 swap na Honde K20
Wyposażenie:
szyby na korby, brak wspomagania, nawiew, fotel, koła, kierownica, zapalniczka, radio
Modyfikacje Silnika:
– Swap na Honde K20 ~ 230KM
Układ Dolotowy:
– Box do stożka, Stożek AEM 3", dolot alu 3", Przepustnica 70mm, Kolektor RBC
Układ Wydechowy:
– Wyspawany na nowo, kolektory hand made 4-2-1, katalizator sportowy, Tłumik hand made z kwasiaka-przelot.
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa:
– EMU wystrojone przez Foresta. Całkowicie nowa wiązka zasilająca.
Układ Napędowy:
– Skrzynia 6-biegowa z krótszym przełożeniem 5,33 z Hondy CRV
– odelżene koło zamachowe na 4,5 kg-w standardzie wykonane przez fabrykę Hondy
– Nowe sprzegło OEM Honda
Układ Hamulcowy:
Przód:
– BREMBO 4-tłoczki 322mm tarcza + przewody w stalowym oplocie
– Tarcze EBC 322mm, klocki Ferrodo DS2000
Tył:
– BREMBO 4-tłoczki 308mm tarcza + przewody w stalowym oplocie
– Tarcze ATE 308mm, klocki ATE
– Hydrauliczny ręczny
– Regulator rozkładu cisnienia przód/tył TILTON
– Większa pompa hamulcowa -główna
– Wywalona pompa ABS
Modyfikacje Zawieszenia:
– Wypiaskowane, pomalowane, wszytskie gumowo-metalowe czesci wymienione na poliuretanowe o
twardości 85Sha. Sworznie wymienione na unibalowe. Regulowany unibalowy łącznik przedniego
stabilizatora.
– Zawieszenie NITRON+wymienione sprężyny EIBACH na twardsze
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio:
– Odchudzone fotele-2 szt , hand made roll bar, 4-pkt pasy z homologacją drogową, zegary (ciśnienie oleju, temp. oleju, temp. cieczy)
Body KIT, Oświetlenie, Felgi, Opony:
– Pakiet od Speedstera Turbo+ tylny spojler Lotus GT3, przedni spojler hand made, tylny dyfuzor
speedster
– Opony/felgi drogowe- Uniroyal Rainsport3 przod-205/45/17, tył-235/45/17 felgi seria Opel.
– Opony/felgi track day'owe- Przód- Michelin S8b 200/600/R17 ATS DTM 8', Tył- Michelin S8C 240/620/R18 ATS DTM 9", Lub Yokohama 240/610/R17' ATS DTM 9".
Fabryczna Moc i Moment:
Seryjnie powinno być:
200hp @ 7400obr
196nm@ 5000
Po modyfikacjach jest::
230hp@ 8000obr
200Nm@ 5800