Opel Speedster Honda K20 2001 " Biała Wdowa"
Auto na torze spisywało się dobrze, chociaż myślałem, że jak będę miał prawie 100KM więcej to nawet na zwykłych oponkach zrobię chociaż 1:50. Niestety 1:52 przy 235KM to średnio wygląda. Ratuje mnie fakt, że nie siedziałem za kółkiem ponad 6 miesięcy i pewnie to się przyczynia do zbyt wczesnego hamowania i odpuszczania na zakretach, gdzie wcześniej jechałem na wklepanym. Do południa było bardzo pogodnie co jak na super miękkie deszczowe opony nie wróżyło ekstra czasów. Największą frajdę sprawiała mi jazda na mega mokrym torze, bo nigdy nie miałem okazji latać spidem w deszczu. Plan na ten rok to minimum 1:44, jeżeli nie uda mi się ustawić geometrii na taki czas to ciężko będzie cokolwiek zrobić na WSMP. Na razie nie zapowiada się obiecująco. Zobaczymy co wyjdzie w trakcie sezonu:)
Zadowolony jestem bardzo z hamulców, bo są wyczuwalne i można spokojnie przeginać z punktami hamowania. Na pełnym slicku spokojnie o te 10-20m można będzie później hamować. Niestety teraz miałem na tyle tylko 205, dlatego mi tyłeczek myszkował, ale myślę że jak wleci 240 to trochę bardziej się to ustabilizuje. Oczywiście jestem zadowolony z osiągów auta i z faktu, że wszystko działa i to sprawnie. Pomimo że na wejściu w zakręt na prostą startową miałem tylko 140km/h, a na wyjściu 165 to prostą startową kończyłem na 210 i ta prędkość mnie zadowala. Na slicku ostatni zakręt powinienem zaczynać od 160km/h w górę i wtedy na końcu prostej powinno być ciekawie:)
Podsyłam pare fotek klatki SAFETY DEVICES:)
Zadowolony jestem bardzo z hamulców, bo są wyczuwalne i można spokojnie przeginać z punktami hamowania. Na pełnym slicku spokojnie o te 10-20m można będzie później hamować. Niestety teraz miałem na tyle tylko 205, dlatego mi tyłeczek myszkował, ale myślę że jak wleci 240 to trochę bardziej się to ustabilizuje. Oczywiście jestem zadowolony z osiągów auta i z faktu, że wszystko działa i to sprawnie. Pomimo że na wejściu w zakręt na prostą startową miałem tylko 140km/h, a na wyjściu 165 to prostą startową kończyłem na 210 i ta prędkość mnie zadowala. Na slicku ostatni zakręt powinienem zaczynać od 160km/h w górę i wtedy na końcu prostej powinno być ciekawie:)
Podsyłam pare fotek klatki SAFETY DEVICES:)
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
to się montuje zamiast seryjnego palaku?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):to się montuje zamiast seryjnego palaku?
Egzakli
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Filmik z MS na suchym-grupa niebieska...można podpatrzeć linie przejazdu bo jest dość ok:)
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Widzę że nie jest nerwowy na wyjściu z zakrętu, musi dobrze się prowadzić . Czyj to RX8 wciąga olej że aż siwo?
Neonixos666 napisał(a):Widzę że nie jest nerwowy na wyjściu z zakrętu, musi dobrze się prowadzić
Niestety nie wchodziłem w zakręty na 100%, po pierwsze z powodu miękkich opon o szerokości 205mm a nie 240 jak to powinno być, zawieszenie było o 3-4 cm wyżej od ustawień torowych. Ogólnie prowadził się kiepsko. 1:52 z 235KM to mega średnio, na ori silniku 1:50,500. Brakuje jeszcze porządnych ustawień geo i amorów. 16 maja jade ponownie na Poznań z klatką i na slicku na wstępnych ustawieniach geo. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
sporo walki z autem nawet na suchym widac. auto na wyjsciach uslizgiwalo sie i na wejsciach tez w sumie widac ze jak skrecales mocniej to bokiem stawialo. ladnie ladnie. duzo wieksze predkosci napadow na zakrety niz ja mialem. mam nad czym popracowac...
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Jak patrze, gdzie mateusz dawal gazu, to odnosze wrazenie,ze mi dupsko uciekalo duzo mocniej. Ja praktycznie dopiero na prostych kolach moglem odkrecac 100%, inaczej kontra i strata czasu.
Filmik z mokrego toru nagrywany parasolem:)
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
co to za wskaznik ci piszcal?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):co to za wskaznik ci piszcal?
Klocki
nie nie. potrojne pi pi pi. to nie klocki. to autogauge dawal znak o przekroczeniu. pytanie czego. cisnienia oleju temperatury oleju wody?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Min 7:50 sekunda ten prol to na własne życzenie. Jedne kolo na trawie 2 na aswalcie.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
piwo napisał(a):nie nie. potrojne pi pi pi.
hehe oglądałem wyrywkowo i nie słyszałem
DARO MAZDA 323 napisał(a):Min 7:50 sekunda ten prol to na własne życzenie. Jedne kolo na trawie 2 na aswalcie.
Nie wiem na czym oglądasz ale pierwszy jakikolwiek kontakt z trawą nastąpił juz po pierwszej kontrze w poślizgu.. Ładnie wyratowałeś. Banda straszyła
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości