weede napisał(a):piwo napisał(a):dlatego auta z silnikiem z przodu tak fajnie skrecaja
pierwsze słysze – duża masa na przodzie = mega podsterowność w zakręcie. Dlaczego dąży się do balansu 50:50 w autach?
Piwo mial na mysli silnik z przodu naped tyl. Bo napewno nie FWD a najlepszym rozwiazaniem dla sportu z tego co slyszalem to 60 tyl 40 przod. Zreszta w speedzie sie tak dzieje wlasnie. Dodajac gazu masa ucieka na tyl, za miekkie amory. i auto ucieka przez przod. W sobote jade kupic gwint do speeda do poznania bo bylem na badaniu technicznym po 50% sprawnosci amorow mam. Wczoraj polatalem speedem na mokrym- zabawa masakryczna ronda bokiem, full throttle na mega mokrym rowna sie bok:D Wczoraj nawet przeholowalem na jednym rondzie i pierwszy spin juz za mna. A tak pozatym mega zaj... zabawa krzyzoweczka jeden, dwa bok i lece dalej eh.... Jestem ciekaw tylko jak to sie na poznaniu sprawuje. Co do wsiadania i wysiadania opanowane, szacowany czas wejscia do auta 2s wyjscie 2,5s wiec jak do standardu
Dla mnie to najlepsze auto jakie moglem sobie wymarzyc... Tutaj zabawa sie zaczyna juz od 30km/h