Informacje podstawowe:
Nazwa pojazdu: FF1 1.6 RS Collection
Rok produkcji: 2004
Producent: Ford
Model: Focus
Kolor: Dark Navy
Wyposazenie: FX
Modyfikacje
Zewnętrzne:
– przyciemnione szyby +20% by Galeria Tonów.
– ciemne lampy przednie black clear – od sportowej wersji ST170 by Visteon (dodatkowo wymieniony pomarańczowy klosz kierunkowskazów na biały).
– kierunki black clear by Depo.
– tylne lampy black clear by HBM.
– dolna lampa przeciwmgielna zastąpiona lampą z wersji angielskiej (uzyskana symetria oświetlenia z tyłu).
– zderzak przód Focus RS Edition (oryginalnie uzbrojony)
– zderzak tył Focus RS Edition (oryginalnie uzbrojony)
– halogeny z Focus/Escort RS Edition
– listwy w kolor
– klamki w kolor
– tylna listwa w kolor
– progi a'la Focus RS Edition
– lotka
– atrapa Focus RS
– znaczki forda a'la carbon
– ramię wycieraczki tył od Citroena Berlingo
Wnętrza:
– panel nawiewów a'la carbon by Rasta
– osłona drążka zmiany biegów a'la carbon by Rasta
– wymiana manetki wycieraczek na wersję z interwałem + okablowanie
– dodatkowy komputer / termometr wraz z wiązką czujników i wyświetlaczem wkomponowanym w panel (temp in/out, światła, pasy, zmiany pogody, i inne informacje)
– skórzane wnętrze od limitowanej sportowej wersji (pół-kubły elektrycznie regulowane, opcje lędźwiowe, poduszki, podgrzewanie siedzisk, tylna kanapa składana)
– gałka od sportowej wersji Focusa II
– skórzana kierownica a'la RS – wg własnego projektu
– ruchomy podłokietnik w skórze i floku – oferta dla Forda
Audio/Wideo:
– wygłuszenie matami
– własnego pomysłu system bass support na bazie Clariona
– średnie i niskie tony Clarion'a
– zabudowa tweeterów w osłonach lusterek
– stary już hi-end'owy Clarion DXZ748RMP
Co pod maską:
– układ dolotowy zamknięty w carbonie (Simota) (CAI)
– rozpórka kielichów.
– duży chwyt dolotu (custom) podający bezpośrednio powietrze z atrapy poprzez aluminiowe rury 70mm do carbonowej puszki filtra
– nowy software komputera
– nowe mapy paliwowe (98 oct.) i zapłonu
– większa przepustnica od focusa 2.0, lekko splanowana
– rozwiercony kolektor dolotowy (o 9mm)
– metalowe kółeczka rozrządu
– kolektor rurowy 4-1 z nierdzewki + taśma termiczna (El-Tec)
– sportowy katalizator dwukomorowy z nierdzewki (AWG)
– układ wydechowy typu cat-back 2 tłumiki, rury o przekroju 2,25" (firma Jetex-Fortex)
– sportowe sprzęgło SACHS
– lekkie koło zamachowe i docisk (org. miał 7,5 kg – teraz ma 4,4)
– obniżony akumulator
– dodane okablowanie halogenów
Zawieszenie
– sprężyny Eibach Pro-Kit (-30mm).
– amortyzatory Kayaba AGX (regulowana twardość)
Felgi, Opony i Hamulce
– fele 17x7x49 Ford Rally Team od sportowej wersji ST170.
– oponki Continental SportContact 215/45/17 (lato)
– oponki NEXEN SportContact (Grupa Bridgestone) 215/45/17 (zima)
Hamulce przód:
– tarcze Brembo.
– klocki Ferodo Premium
Hamulce tył:
(swap układu hamulcowego tarczowego – dawca focus z wersji 2.0)
– tarcze Brembo.
– klocki Ferodo Premium
Zdjęcia





Jutro zrobię fotkę z pod maski