Mnie w poprzednim saabie padła przepływka(tam był 1,9 JTD 16V). Wywalało błąd od razu na desce, przechodził w tryb awaryjny i za bardzo jechać się nie dało, nie mówiąc o 170
Chmura była za samochodem. Oby, oby bo może turbina nie dawać rady przy większych obciążeniach.
Muszę poszukać jaką suszarkę 2,0 mają. One w serii mają coś koło 170 koni, więc musi być większa.
Alfa Romeo 147 JTD MY07 1,9D
Na desce ni mi nie wywala, zarówno mogą być błędy w kompie. Egr zaślepiony a podobno też wyskakuje błąd. Na turbinę raczej bym nie stawiał bo pompuję na prawdę ładnie i równo, bez żadnych lag. Muszę ogarnąć ten mankament, bo niebawem będę zabierał się za większą ilość źrebaków
z tego co czytałem to zdarzają się awarię przepływek w jtd. Może nie padła ale nie podaje rzeczywistych parametrów.
Co do turbo to jak ktoś już leci na ostro z modami w 1.9 to wstawia z 2.4 210KM
W sumie ciekawie jak jeździ się tym 1.9 biturbo
Co do turbo to jak ktoś już leci na ostro z modami w 1.9 to wstawia z 2.4 210KM
W sumie ciekawie jak jeździ się tym 1.9 biturbo
Neonixos666 napisał(a):W sumie ciekawie jak jeździ się tym 1.9 biturbo
Jak ktoś nie traktuje go jak gokart na 1/4 mili to mega jazda.
Jeździłem saabem 9-3 aero, właśnie z 1,9 TTid(biturbo)
Jedna turbina jest w wersji mini, mini, druga duża. Jedna pracuje od samego dołu, druga przy wysokich obrotach. Od tysiąca obrotów ciągnie jak lokomotywa. Jazda po mieście, wyprzedzanie, niesamowite.
Już prawie go kupiłem, ale w końcu wygrał rozumem, a nie serce.
Koszty w tym silniku mogą być znaczne.
Dwa lata temu jak chciałem go kupić, każdy pisał, że nie nadają się do regeneracji. Koszt używek 3-4 tysiące, koszt nowych z kolektorem 8-9 tysięcy.
Dlatego w garażu stoi 9-3 1,9 JTD 8 V, tylko moc podniesiona do 160 koni
Przepływka nie jest padnięta, dzisiaj na odpiętej te same osiągi co wcześniej. Stawiam na błędy w kompie i chyba gdzieś jest nieszczelność w przewodach.
PS. Nie zaśmiecam tematu
Tam chyba siedzi Garrett M24 ta sama co w wersji 150ps Jakbym miał zamiar, zmieniać turbo to tylko na tą
PS. Nie zaśmiecam tematu
Lukano napisał(a):Muszę poszukać jaką suszarkę 2,0 mają
Tam chyba siedzi Garrett M24 ta sama co w wersji 150ps Jakbym miał zamiar, zmieniać turbo to tylko na tą
Ja mam taką prośbę, chciałbym zobaczy ile w tym aucie jest miejsca na nogi dla pasażerów z tyłu przy normalnym położeniu foteli przednich. Niby są zdjęcia w ogłoszeniach ale nie wiem czy ktoś czasem specjalnie ich nie przesuwa bo coś sporo mi się wydaje tam miejsca.
D@m$on napisał(a):Lukano co nowego w planach?
U mnie to jest na odwrót
najpierw kupiłem następcę, a dopiero po tygodniu wystawiłem ogłoszenie na Alfę.
Za dwa tygodnie będę w Radomiu to zobaczysz na żywo.
poproszę moderatorów o zamknięcie tematu. Alfetta właśnie pojechała do Jasła.
Lukano napisał(a):kupiłem następcę
co kupiłeś?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości