Subaru Legacy 94' EJ20
Witam
Kolejne moje auto, tym razem Subaru. Model Legacy z 1994 roku, z dwu-litrowym silnikiem wolnossącym o wyjściowej mocy 115KM. Samochód do jazdy na codzień – ekonomiczny, pojemny i nie sprawiający wikeszych problemów w eksploatacji. Praktycznie full opcja oprócz skóry. Kupiony na zime i z racji napędu na 4 koła sprawuje sie idealnie. Silnik może na papierze nie za mocny, ale zaskakująco dobrze sie zbiera, w głównej mierze przez krotko zestopniowana skrzynie. Do tego fajnie brzmiący przelotowy uklad wydechowy, zmieniony filtr powietrza i robi sie całkiem przyjemny dupowóz. Poniżej kilka suchych faktów i zdjęć (świeżo po zabezpieczeniu lakieru produktami Turtle Wax'a)
zdjęcie auta świeżo po zakupie i przeglądzie w ASO Subaru Kraków
Dane techniczne:
Pojemność skokowa: 1994 cm3 SOHC 16V
Moc silnika (seryjnie): 115 KM, przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy (seryjnie): 170 Nm
Stopień sprężania: 9,5 : 1
Manualna skrzynia biegów: 5-biegowa
Rodzaj napędu: 4x4 (4WD)
Osiągi
0-100km/h ~ 9s
0-120km/h ~ 11s
max: 205-210km/h
Spalanie (miasto/trasa)
LPG: 9l/100km / 7l/100km
PB: 12l/100km / 9l/100km
Wyposażenie
ABS
Klimatyzacja
2 poduszki
4 el. szyby
2 el. lusterka / składane
Wspomaganie kierownicy
Elektryczna antena
Eksploatacja – wymiany
– swiece
– końcówka wydechu
– klocki tył
– łącznik stabilizatora
– przepustnica z tps'em
– sonda lambda
– tarcze tył
– przepływomierz
– maglownica
– cewka zapłonowa
Dodatkowe modyfikacje:
1. Przelotowy układ wydechowy MGmotorsport
2. Układ dolotowy z filtrem 'ala HKS
3. Radio Alpine CDA 7832R
4. 6 głośników (JVC, Magnat)
Zdjęcia
Kilka fotek z sezonu zimowego 2012/2013
Pozdrawiam
Łukasz
Kolejne moje auto, tym razem Subaru. Model Legacy z 1994 roku, z dwu-litrowym silnikiem wolnossącym o wyjściowej mocy 115KM. Samochód do jazdy na codzień – ekonomiczny, pojemny i nie sprawiający wikeszych problemów w eksploatacji. Praktycznie full opcja oprócz skóry. Kupiony na zime i z racji napędu na 4 koła sprawuje sie idealnie. Silnik może na papierze nie za mocny, ale zaskakująco dobrze sie zbiera, w głównej mierze przez krotko zestopniowana skrzynie. Do tego fajnie brzmiący przelotowy uklad wydechowy, zmieniony filtr powietrza i robi sie całkiem przyjemny dupowóz. Poniżej kilka suchych faktów i zdjęć (świeżo po zabezpieczeniu lakieru produktami Turtle Wax'a)
zdjęcie auta świeżo po zakupie i przeglądzie w ASO Subaru Kraków
Dane techniczne:
Pojemność skokowa: 1994 cm3 SOHC 16V
Moc silnika (seryjnie): 115 KM, przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy (seryjnie): 170 Nm
Stopień sprężania: 9,5 : 1
Manualna skrzynia biegów: 5-biegowa
Rodzaj napędu: 4x4 (4WD)
Osiągi
0-100km/h ~ 9s
0-120km/h ~ 11s
max: 205-210km/h
Spalanie (miasto/trasa)
LPG: 9l/100km / 7l/100km
PB: 12l/100km / 9l/100km
Wyposażenie
ABS
Klimatyzacja
2 poduszki
4 el. szyby
2 el. lusterka / składane
Wspomaganie kierownicy
Elektryczna antena
Eksploatacja – wymiany
– swiece
– końcówka wydechu
– klocki tył
– łącznik stabilizatora
– przepustnica z tps'em
– sonda lambda
– tarcze tył
– przepływomierz
– maglownica
– cewka zapłonowa
Dodatkowe modyfikacje:
1. Przelotowy układ wydechowy MGmotorsport
2. Układ dolotowy z filtrem 'ala HKS
3. Radio Alpine CDA 7832R
4. 6 głośników (JVC, Magnat)
Zdjęcia
Kilka fotek z sezonu zimowego 2012/2013
Pozdrawiam
Łukasz
Ostatnio edytowano 2 maja 2013, 17:45 przez Lukas007, łącznie edytowano 3 razy
Sympatyczne autko, ale strasznie nie pasuje mi ta naklejka. Może jestem przeczulony, ale strasznie nie lubie naklejek typu: "Życie jest za krótke żeby jeździeć dieslem". Ja bym ją usunął, ale możliwe, że Tobie się podoba.
Śmieszna jest zabudować filtra, może warto ją pomalować w kolor komory? Poza tym nie wygląda na zbyt stabilną konstrukcje.
Mam laickie pytanie, z racji tego, że kompletnie nie znam się na silnikach subaru – ten motor jest uturbiony? (Szcze wątpie w turbo w tym motorze, ale postanowiłem zapytać)
Śmieszna jest zabudować filtra, może warto ją pomalować w kolor komory? Poza tym nie wygląda na zbyt stabilną konstrukcje.
Mam laickie pytanie, z racji tego, że kompletnie nie znam się na silnikach subaru – ten motor jest uturbiony? (Szcze wątpie w turbo w tym motorze, ale postanowiłem zapytać)
- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
Naklejka leżała na półce więc pomyślałem, że na aucie bardziej sie przyda. Na wiosne będzie tam oryginalna plakietka z nazwą modelu. Zabudowa filtra robiona przez poprzedniego właściciela, przykręcona na 5 śrub jest stabilna, moze funkcji za wielkiej nie pełni, ale mi nie przeszkadza. Silnik jak napisałem wolnossący, poza tym na zdjęciu widać caly dolot – w turbo troche inaczej to wygląda
Lakier wygląda zacnie Niedługo ten dział będzie się nazywał "zastępcze Subaru"
Gratki.
Gratki.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a): Niedługo ten dział będzie się nazywał "zastępcze Subaru"
może akurat taka moda teraz u nas Nikt chyba nie zmusza.
Bardzo zadbane to Subaru widać ze zdjęć, gratulacje. Lakier i wnętrze aż nieprawdopodobne.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
bardzo dobry zakup i bardzo fajny stan samochodu. Daj jakies media jak chodzi ten silnik na tym wydechu
-
Pyton162
Gdzie Ty zes wypucował tak to auto, jak na dworzu zima
Tak jak zostało wspomniane..cos czuje że to nie będzie zwykły dupowóz Mazda na początku też była "zwyczajna"
Napęd na 4 kółka, super sprawa, tym bardziej w takim solidnym wozidle
Ciasnych zakrętów Łukasz, pozdrawiam
Tak jak zostało wspomniane..cos czuje że to nie będzie zwykły dupowóz Mazda na początku też była "zwyczajna"
Napęd na 4 kółka, super sprawa, tym bardziej w takim solidnym wozidle
Ciasnych zakrętów Łukasz, pozdrawiam
lakier wyglada na zdjeciach jak nowka. i ten japonski styl lat `90. potrafili tworzyc naprawde ladne auta.
ps. MariuS ladny podpis
ps. MariuS ladny podpis
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Super lakier, ogólnie chodzi za mną Legacy, tylko że nawet 2.5 N/A trochę słabo jeździ, a Turbodziadki to moooocno sterane są.
PS. Mam nadzieję że żadne modyfikacje N/A nie wjadą do tego auta i nie będzie szukania 20 KM za 20 tys zł
PS. Mam nadzieję że żadne modyfikacje N/A nie wjadą do tego auta i nie będzie szukania 20 KM za 20 tys zł
Stała pod ścianą prężąc kakao
Dziekuje za opinie. Lakier faktycznie zadbany do tego zdrowe nadwozie i podloga. Na papierze 115km wyglada tragicznie ale w rzeczywistosci jedzie zadziwiajaco dobrze. Na oko cos kolo 9s do setki i bez wiekszego problemu 190-200km/h. Do tego robie 280km za 80zl ... Do turlania sie na codzien idealne auto.
Film wrzuce wieczorem albo jutro rano.
PS. W mazdzie bylo jakies 36KM za 10 000
Film wrzuce wieczorem albo jutro rano.
PS. W mazdzie bylo jakies 36KM za 10 000
To jest w gazie, czy duży samochód ze stałym napędem pali Ci jakieś 5,2 litra PB?
To 9 sekund to też nieźle na oko musi być
To 9 sekund to też nieźle na oko musi być
Troche za stary jestem na powtorke dyskusji z przed 4 lat w moim pierwszym temacie
Wiem za ile tankuje i ile przejezdzam wiec tez nie mam co udowadniac. Na pelnym zbiorniku robie glownie po miescie 310km tankujac przy obecnej cenie za 110zl. Co do osiagow ... jezdzilem 6 roznymi autami przez dluzszy czas i mam jakies porownanie. Moze nagram jakis film z przyspieszenia ale jakos nie bardzo mam na to checi teraz. Znudzilo mi sie udowadnianie ludziom ze faktycznie cos jedzie lepiej niz w danych katalogowych i ze ma 5, 15 czy 40km przyrostu po wymianie tego czy owego. Ma sie tanio sprawnie toczyc i tak jest. Do zabawy w garazu stoii co inngo.
Takze Panowie luz i niech kazdy wierzy w co chce i ma swoje zdanie. Pozdro
Wiem za ile tankuje i ile przejezdzam wiec tez nie mam co udowadniac. Na pelnym zbiorniku robie glownie po miescie 310km tankujac przy obecnej cenie za 110zl. Co do osiagow ... jezdzilem 6 roznymi autami przez dluzszy czas i mam jakies porownanie. Moze nagram jakis film z przyspieszenia ale jakos nie bardzo mam na to checi teraz. Znudzilo mi sie udowadnianie ludziom ze faktycznie cos jedzie lepiej niz w danych katalogowych i ze ma 5, 15 czy 40km przyrostu po wymianie tego czy owego. Ma sie tanio sprawnie toczyc i tak jest. Do zabawy w garazu stoii co inngo.
Takze Panowie luz i niech kazdy wierzy w co chce i ma swoje zdanie. Pozdro
Ostatnio edytowano 30 gru 2012, 19:22 przez Lukas007, łącznie edytowano 2 razy
Czyli LPG? Bo chyba nie masz baku 20 litrów
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości