Udało się myślę ogarnąć temat wpadającego pedału hamulca.
Ale jak zwykle nie obyło się bez przeróbek, mimo, że podstawowe zwymiarowanie zwrotnicy z GH diesel 150KM dawało szansę na montaż P&P. Niestety do adaptacji P&P musiałbym przeszczepić zewnętrzne przeguby z GH (a te wyglądają na sporo słabsze. Sam przegub sporo mniejszy, lżejszy, ma o wiele mniejsze kulki).
Z racji tego, że ja miałem jeszcze oryginalne przeguby zakupiłem nowe przeguby zewnętrzne Metelli i oddałem je do przeróbki (delikatne przetoczenie miejsca styku z łożyskiem koła oraz dogwintowanie 0,5cm dla nakrętki piasty)
Zestaw już od kilku tygodni w aucie i naprawdę ani razu jeszcze nie pojawiła się ta przypadłość z pedałem. Testowałem na lotnisku. Mam nadzieję, że tak zostanie.
W najbliższym czasie wpadną nowe klocki na przód, bo obecne STOPTECH`y Steet Performance na wykończeniu. Udało mi się nabyć w bardzo korzystnej cenie takie jak mam na tyle – czyli Ferodo DS3000
Przy okazji jak co roku nowy płyn – RBF660.
Zamknięta też wreszcie sprawa dyfra. Wpadł całkowicie sprawny kompletny most ze szperą Suretrac`a z dedykowanymi półosiami. Zupełnie inna jazda niż na poprzednim który chyba wogóle już nie spinał i zagłuszał nawet rumot boksera na przelocie.
Naprawiłem także uszkodzenie błotnika po kwietniowym wypadzie poza tor w Poznaniu. Wspawane poszycie tylnego błotnika i pomalowane w kolor błotnik oraz zderzak który wymagał dodatkowo spawania.
No i na koniec gadżet który wpadł mi w ręce – wleci short shifter z nową gałką od biegów (podyepka z Ali ale widizałem u znajomych na żywo i dobrze leży
).