Subaru Impreza GT@STI MY00
Ravo teraz jest moim rzecznikiem prasowym
Nic więcej nie piszę . Rozbieram silnik żeby zajrzeć do prawej głowicy i się okaże. jakby nie patrzeć plan b już czeka na realizację .
Mam nawet foty z postępów ale nie chce mi się wrzucać
w week ruszyłem z robotą, bo dopiero w miarę jasno po pracy jeszcze jest. Niestety week odpadają z racji uczelni, ale w tyg będę grzebał coraz dłużej. Niestety na Kąkolewo przypada mi w h*uj projektów i laborek na polibudzie ale choć na samo lotnisko będę chciał wpaść ale będę kombinował tak, żeby i na noc zostać
Nic więcej nie piszę . Rozbieram silnik żeby zajrzeć do prawej głowicy i się okaże. jakby nie patrzeć plan b już czeka na realizację .
Mam nawet foty z postępów ale nie chce mi się wrzucać
w week ruszyłem z robotą, bo dopiero w miarę jasno po pracy jeszcze jest. Niestety week odpadają z racji uczelni, ale w tyg będę grzebał coraz dłużej. Niestety na Kąkolewo przypada mi w h*uj projektów i laborek na polibudzie ale choć na samo lotnisko będę chciał wpaść ale będę kombinował tak, żeby i na noc zostać
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
na razie to 3 auta w garażu inne robiłem , a subaru tylko siłą mięśni moich, brachola, Xeda albo Reissa przepychana była
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
trzeba było poczekać dozbierać i przytulić takie coś
http://otomoto.pl/nissan-skyline-gt-r-r ... 93723.html
btw jak będziesz dłubał cos przy aucie to daj znać
http://otomoto.pl/nissan-skyline-gt-r-r ... 93723.html
btw jak będziesz dłubał cos przy aucie to daj znać
Chciałem Skay-a zresztą gadaliśmy, ale z rejestracją problem(choć niby już teraz się zarejestruje), ale znów przeglądu w Polsce nie dostaniesz bo stacje nie mają takich uprawnień (to swoją drogą dobre ). Ale może kiedyś jakiegoś R34 GT-R przytulę
Ale koniec OT.
mam tylko jedną fotę, bo gdzieś zgubiłem kartę od aparatu jedna fota z pamięci wewnętrznej.
Pas po zdjęciu wszystkiego wokół myślę, że nie jeden by klepał bo jest w nienajgorszym stanie, ale na wspawanie czeka nowy fabrycznie pas.
Kupiłem zderzak już od GT-ka bo w Poznaniu za 190zł dorwałem srebrny , trzeba pomalować jednak.
Myślałem jakie lampy, bo tanio (420zł) są przednie lekkie angel eyes ale jednak będą lampy takie jak ori – nowe zamienniki oryginałów z czarnym wkładem i lampa postojówki obok reflektora w ten sam deseń.
Dopisano 02 mar 2013 19:19:
Dziś dobrałem się do podejrzanej głowicy. Wiem na razie tyle że organoleptycnzie wszystkie 8 zawory w głowicy są proste, ale w przyszłym tygodniu zawożę głowicę do sprawdzenia szczelności zaworów itp itd, żeby mieć pewność że złożę i będzie wszystko git. I oby było wszystko jak chcę, to będzie gotówka na inwestycje inne. Turbina luzu wzdłużnego nie ma, poprzeczny w normie. Muszę kupić kompletny rozrząd i oleje i to by było na tyle.
Tu jedno foto jak wygląda pas po zdjęciu resztek zderzaka, chłodnicy i lamp. Nie wygląda to źle, uderzenie nie przyniosło większych wizualnych szkód.
Ale koniec OT.
mam tylko jedną fotę, bo gdzieś zgubiłem kartę od aparatu jedna fota z pamięci wewnętrznej.
Pas po zdjęciu wszystkiego wokół myślę, że nie jeden by klepał bo jest w nienajgorszym stanie, ale na wspawanie czeka nowy fabrycznie pas.
Kupiłem zderzak już od GT-ka bo w Poznaniu za 190zł dorwałem srebrny , trzeba pomalować jednak.
Myślałem jakie lampy, bo tanio (420zł) są przednie lekkie angel eyes ale jednak będą lampy takie jak ori – nowe zamienniki oryginałów z czarnym wkładem i lampa postojówki obok reflektora w ten sam deseń.
Dopisano 02 mar 2013 19:19:
Dziś dobrałem się do podejrzanej głowicy. Wiem na razie tyle że organoleptycnzie wszystkie 8 zawory w głowicy są proste, ale w przyszłym tygodniu zawożę głowicę do sprawdzenia szczelności zaworów itp itd, żeby mieć pewność że złożę i będzie wszystko git. I oby było wszystko jak chcę, to będzie gotówka na inwestycje inne. Turbina luzu wzdłużnego nie ma, poprzeczny w normie. Muszę kupić kompletny rozrząd i oleje i to by było na tyle.
Tu jedno foto jak wygląda pas po zdjęciu resztek zderzaka, chłodnicy i lamp. Nie wygląda to źle, uderzenie nie przyniosło większych wizualnych szkód.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Zderzak od MY99 za taką kasę
ravo napisał(a):a jak wygląda denko tłoka ?
w jakim sensie...
bo jeśli chodzi o to czy zawory zostawiły na nich pieczątki, to odpowiadam, że nie
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
To społeczeństwo teraz, do czego to doszło. Każdy czeka tylko aż komuś się noga(korba) potknie (pognie)
i to sam V-ce
i to sam V-ce
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
6 zaworów do wymiany. Zawory OEM subaru, planowanie, szczelność, nowe uszczelniacze, regulacja luzu zaworowego.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości