volvo 850 2.5 93r
1, 2
witam po ciekawych doświadczeniach z xedosem nadszedł czas na kolejną zmianę auta
auto miało być pojemne i w miarę ekonomiczne po dłuższym poszukiwaniu znalazłem
auto. volvo 850
silnik.2.5 20v benzyna 169km chyba
rocznik 1993
wyposażenie
elektryczne szyby x2
klimatyzacja
centralny zamek
abs
podgrzewane fotele
siedzenia welur obszyty skórą
fotelik dla dziecka w podłokietniku
stan na zimę 2013
auto miało być pojemne i w miarę ekonomiczne po dłuższym poszukiwaniu znalazłem
auto. volvo 850
silnik.2.5 20v benzyna 169km chyba
rocznik 1993
wyposażenie
elektryczne szyby x2
klimatyzacja
centralny zamek
abs
podgrzewane fotele
siedzenia welur obszyty skórą
fotelik dla dziecka w podłokietniku
stan na zimę 2013
Ostatnio edytowano 5 lut 2013, 18:14 przez tubus2125, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 27 kwi 2009, 20:42
- Posty: 207
- Skąd: skierniewice
- Auto: volvo 850
Ale karawan
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Wypierz siedzenia – będzie 100* lepiej wnętrze wyglądało i jak gdzieś znajdziesz (a jest tego od cholery) to kup sobie tylne lampy od V70 I gen. są zdecydowanie ładniejsze, a pasują plug & play
Kolejny Łosiek na forum
Kolejny Łosiek na forum
f*ck
Tubi napisał(a):Ale karawan
przez ten czas co mam volvo słyszałem to z 20 razy dziennie jak by każdy dawał po złotówce to bym miał paliwa na cały rok hehe
Wypierz siedzenia – będzie 100* lepiej wnętrze wyglądało i jak gdzieś znajdziesz (a jest tego od cholery) to kup sobie tylne lampy od V70 I gen. są zdecydowanie ładniejsze, a pasują plug & play
Kolejny Łosiek na forum
zdjęcia robione przed dogłębnym wyczyszczeniem akurat chwile czasu miałem to go trochę ogarnąłem i odświeżyłem
a z lampami nie wiedziałem miło sie czegoś nowego dowiedzieć
- Od: 27 kwi 2009, 20:42
- Posty: 207
- Skąd: skierniewice
- Auto: volvo 850
Mev napisał(a): będzie 100* lepiej wnętrze wyglądało
Umówmy się... To wnętrze nie wygląda
Mimo wszystko te samochody są tak paskudne, że aż piękne. Mogą się podobać
Kolega z pracy kupił niedawno 960 3.0. Czołg na kółkach
Kanciak niezły, ale ładowny na pewno jest
Oby służył bezawaryjnie.
Oby służył bezawaryjnie.
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
to nie jest karawan to że jest duże kanciaste i czarne to w prawdzie jest małe auto miejskie z niespotykanie dużą ładownością
ładowny to jest strasznie
po złożeniu tylnych siedzeń i siedzenia pasażera bo i taką funkcje składania oparcia posiada to z 4 trumny wejdą
czasami przewożę kolegą różne rzeczy i są zadowoleni ładownością
z ostatnich to był motor, pralka i zmywarka, silnik i kilka innych drobiazgów
no nie tylko wersje T i R zaskakują golfiarzy jak sie te 170 kuni bujnie to idzie ale problem potem z wyhamowaniem 1500 kilogramowego kloca
ładowny to jest strasznie
po złożeniu tylnych siedzeń i siedzenia pasażera bo i taką funkcje składania oparcia posiada to z 4 trumny wejdą
czasami przewożę kolegą różne rzeczy i są zadowoleni ładownością
z ostatnich to był motor, pralka i zmywarka, silnik i kilka innych drobiazgów
no nie tylko wersje T i R zaskakują golfiarzy jak sie te 170 kuni bujnie to idzie ale problem potem z wyhamowaniem 1500 kilogramowego kloca
- Od: 27 kwi 2009, 20:42
- Posty: 207
- Skąd: skierniewice
- Auto: volvo 850
tubus2125 napisał(a): jak sie te 170 kuni bujnie to idzie ale problem potem z wyhamowaniem 1500 kilogramowego kloca
To samo zauważyłem w swoim, fajnie przyśpiesza ale ogólnie jak dla mnie to słabo hamuje.
Nie wiem czy nie jednym z pierwszych modyfikacji nie będzie modyfikacja hamulców.
Jeszcze nie interesowałem się mocno tematem, ale może wersje R miały jakieś większe zaciski, jeśli tak będę takowe wrzucał do swojego D5
..::Born To Rise Hell::..
JohnnyB napisał(a):Jeszcze nie interesowałem się mocno tematem, ale może wersje R miały jakieś większe zaciski, jeśli tak będę takowe wrzucał do swojego D5
Sprawdź dostępność takich zestawów i ich ceny Powodzenia w poszukiwaniach
A hamulce w volvo takie po prostu są, jak dla mnie brakuje im płynności... Działają jakby w systemie 0/1. W BMW pamiętam, że zawsze czułem auto przy hamowaniu na tyle dobrze, że zawsze wiedziałem, że zatrzymam się tam gdzie ja chcę, a nie auto. A w Volvo traktuję moje przeczucia z dużą rezerwą
f*ck
Ssaki w 850 nie jadą i basta, tanie i ekonomiczne....hmm nie wiem w jakim jest stanie twój egzemplarz ale dopóki nie wrzucisz gazu to ekonomii nie będzie. Natomiast bardzo fajnie się prowadzą te klocki z ameliniowym silnikiem
Stała pod ścianą prężąc kakao
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości