Subaru Impreza WRX MY05
Napisane: 29 lip 2012, 03:09
Subaru Impreza WRX MY05.
Auto kupione w polskim salonie, silnik 2.0 225KM, data produkcji 10.2004, kolor crystal grey.
Aktualny przebieg to 174tys. km, sporo ale auto jest mega doinwestowane i zadbane, książka serwisowa prowadzona od zakupu do dziś , przez ostatnie 4 lata serwisowany w 4 Turbo . Wyposażenie raczej skromne: 2 poduchy, wspomaganie, ABS, klima, elektryczne szyby i lusterka.
Modyfikacje:
Silnik:
– seria 2.0T 225KM 300Nm
– remap ok.270KM
Układ wydechowy:
– uppipe bez kata STI
– downpipe przelot 3"–>2,5"
– centerpipe przelot 2,5" z rezonatorem
– backbox Afterburner Vortex
Elektronika:
– pompa paliwa 255 lph Deatschwerks DW200
– turbo timer Blitz
– radio ALPINE CDE-9870R
Układ napędowy:
– seria
Układ hamulcowy:
– zaciski przód Brembo STI
– tarcze hamulcowe przód OEM STI
– klocki hamulcowe przód CL RC5+
– tarcze hamulcowe tył nacinane CRN Performance
– klocki hamulcowe tył TRW
– płyn hamulcowy Motul RBF 660 DOT4
– przewody hamulcowe w oplocie stalowym Goodridge
Zawieszenie:
– rozpórka przednia Tein
– rozpórka tylna Tein
– stabilizator przedni Whiteline
– stabilizator tylny regulowany Whiteline
– łączniki stabilizatora przód Cusco
– łączniki stabilizatora tył aluminiowe Whiteline
– mocowanie przekładni kierowniczej Whiteline
– śruby pochylenia kół tył Whiteline
– śruby pochylenia kół przód Whiteline
– sprężyny zawieszenia Prodrive STi czerwone
Wnętrze:
– aluminiowa gałka zmiany biegów MOMO Subaru
Body:
– felgi OZ Ultraleggera 8x17 białe
– opony Bridgestone Potenza RE070 225/45/17
– amortyzatory maski Tein
– duży spojler
– przyciemnione szyby
Obecnie wygląda tak:
Z góry odpowiadam na pytania: chlapacze będą
Auto kupione w polskim salonie, silnik 2.0 225KM, data produkcji 10.2004, kolor crystal grey.
Aktualny przebieg to 174tys. km, sporo ale auto jest mega doinwestowane i zadbane, książka serwisowa prowadzona od zakupu do dziś , przez ostatnie 4 lata serwisowany w 4 Turbo . Wyposażenie raczej skromne: 2 poduchy, wspomaganie, ABS, klima, elektryczne szyby i lusterka.
Modyfikacje:
Silnik:
– seria 2.0T 225KM 300Nm
– remap ok.270KM
Układ wydechowy:
– uppipe bez kata STI
– downpipe przelot 3"–>2,5"
– centerpipe przelot 2,5" z rezonatorem
– backbox Afterburner Vortex
Elektronika:
– pompa paliwa 255 lph Deatschwerks DW200
– turbo timer Blitz
– radio ALPINE CDE-9870R
Układ napędowy:
– seria
Układ hamulcowy:
– zaciski przód Brembo STI
– tarcze hamulcowe przód OEM STI
– klocki hamulcowe przód CL RC5+
– tarcze hamulcowe tył nacinane CRN Performance
– klocki hamulcowe tył TRW
– płyn hamulcowy Motul RBF 660 DOT4
– przewody hamulcowe w oplocie stalowym Goodridge
Zawieszenie:
– rozpórka przednia Tein
– rozpórka tylna Tein
– stabilizator przedni Whiteline
– stabilizator tylny regulowany Whiteline
– łączniki stabilizatora przód Cusco
– łączniki stabilizatora tył aluminiowe Whiteline
– mocowanie przekładni kierowniczej Whiteline
– śruby pochylenia kół tył Whiteline
– śruby pochylenia kół przód Whiteline
– sprężyny zawieszenia Prodrive STi czerwone
Wnętrze:
– aluminiowa gałka zmiany biegów MOMO Subaru
Body:
– felgi OZ Ultraleggera 8x17 białe
– opony Bridgestone Potenza RE070 225/45/17
– amortyzatory maski Tein
– duży spojler
– przyciemnione szyby
Obecnie wygląda tak:
Z góry odpowiadam na pytania: chlapacze będą