Strona 1 z 2

Suzuki Swift 1.3 GTi 131KM

PostNapisane: 6 mar 2012, 14:03
przez MKV
Suzuki Swift 1.3 GTi mk2 1990r – 131KM

Silnik (obróbka Krasnobrodzka Silniki Wyścigowe, reszta WZ Serwis)
– nowy komputer z odcinką na 8200obr/min (zamiast 7500)
– kompletny porting głowicy
– komplet nowych zaworów i prowadnic + ich obróbka
– nowe hydrauliczne popychacze zaworowe
– nowe sprężynki zaworowe Cat Cams
– powiększenie + honowanie cylindrów
– tłoki nadwymiarowe ARCO
– nowa pompa olejowa ARCO
– panewki ACL Race
– pierścienie RIK
– cały dół (wał, korbowody, koło zamachowe, docisk sprzęgła i reszta)) dokładnie wyważone
– przepustnica 60mm z Nissana Primery GT (SR20DE)
– świece Denso Irydium
– wałki rozrządu Świątek 260 typ R
– regulowane kółka rozrządu 2101
– świnka Ecumaster DET3 strojona przez Chestera

Tuning
– silnik (szczegóły powyżej)
– dodatkowe zegary AutoGauge Stepper Motor PEAK – temperatura i ciśnienie oleju oraz napięcie w instalacji
– utwardzone poduszki pod silnikiem
– kolektor wydechowy 4-1 (Genie)
– taśma termoizolacyjna kolektora wydechowego (do 1200 stopni)
– wydech o średnicy 2"
– komorowy tłumik końcowy ProCustom robiony na zamówienie
– dedykowany filtr powietrza K&N KIT 57-0102 z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka
– felgi 15x7 OZ Racing Superturismo GT i opony Dunlop SP Sport Fastresponse 195/50R15 (na zimę 14" alufelgi Fondmetal + Goodyear UltraGrip 7+ 185/60R14)
– nacinane tarcze hamulcowe Speedmax
– klocki hamulcowe Ferodo Premiere
– dedykowane silikonowe kable zapłonowe Magnecor Competition 8.5mm
– szyby elektryczne ze Swifta GTi 3 generacji
– centralny zamek na pilota
– wnętrze obszyte skórą naturalną


Wnętrze
– skórzana trójramienna kierownica MOMO
– flokowana deska rozdzielcza oraz boczki i podpórki półki
– aluminiowe nakładki na pedały Jacky
– oryginalne siedzenia Recaro oraz boczki obszyte czerwono-czarną skórą naturalną i szyte czerwonymi nićmi


Zawieszenie
– sprężyny Vogtland -40mm
– amortyzatory Koni Sport (regulowane)

Car Audio
– Jednostka sterująca Pioneer DEH4700
– wzmacniacz Caliber CA-504N
– z przodu głośniczki 10cm z podszybia wymienione na zestaw do drzwi 165mm (średnio tonowe) + tweetery
– skrzynia basowa Sony Xplod XS-LB10S 1200W

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

PostNapisane: 6 mar 2012, 14:07
przez s i w y
fajna zapalniczka :D

PostNapisane: 6 mar 2012, 14:29
przez bury84
taki mały racer-fajny, pozdro <spoko>

PostNapisane: 6 mar 2012, 15:53
przez Radex
piękne autko zrobione ze smakiem! <serduszka>
miejscówa z graffiti do fot też spoko <spoko>

PostNapisane: 6 mar 2012, 16:58
przez MKV
s i w y napisał(a):fajna zapalniczka :D


Jaka znowu zapalniczka? :P
Tam nie ma LPG :P

PostNapisane: 6 mar 2012, 17:59
przez s i w y
chodziło mi o jej gabaryty :D

PostNapisane: 6 mar 2012, 22:19
przez onyx
Fajna wiertarka :) Miałem okazję spotkać parę razy. Gratulację auta – przemyślane mody <spoko>

Re: Suzuki Swift 1.3 GTi 131KM

PostNapisane: 7 mar 2012, 11:09
przez piwo
o kuecze ale wiertarka. jakie czasy na cwierc mili kreci?
schodzi ponizej 15stu?

PostNapisane: 7 mar 2012, 14:17
przez MKV
piwo napisał(a):o kuecze ale wiertarka. jakie czasy na cwierc mili kreci?
schodzi ponizej 15stu?


Jeszcze nie sprawdzałem – może w tym roku jak jeszcze zakręcę odpowiednio regulowanymi kółkami rozrządu to wystartuję na Bemowie – zobaczymy ;)

Re: Suzuki Swift 1.3 GTi 131KM

PostNapisane: 8 mar 2012, 10:39
przez Arkadius 73
Niezła szlifierka stary , gratki .

PostNapisane: 8 mar 2012, 16:53
przez ravo
fajne autko :) niepozorne i już w takim wieku, że zaczyna być rodzynkiem :) trzymaj dbaj i ciesz się :)

Re: Suzuki Swift 1.3 GTi 131KM

PostNapisane: 8 mar 2012, 17:02
przez Gib
Znam to auto od lat. Z tego co wiem auto ma dożywocie, co mnie bardzo cieszy. Ogólnie sentyment do swifta jakiś tam mam mimo że jeździłem zwykłym 1.3 8v ;) Bardzo ładna moc wyszła ile to ma Nm? Na bemowie startuj tak czy siak, nie ma się co wstydzić, startujesz za 60zł a wstęp dla widzów z tego co pamiętam 40 zł. Masz co najmniej 5 pomiarów na profi aparaturze. Same plusy ;)

PS. Moje trzydzieści koni extra wyszły prawie darmo, patrząc na listę modów u Ciebie, tylko mi brakuje do 100/L

PostNapisane: 8 mar 2012, 23:53
przez YaRQ
Fajny gokarcik, zastanawialem się nad takim, ale stanęło na 323 GT (na szczęście :P)
dobry wzrost mocy po modach, ale widać że 'trochę pracy' one kosztowały :D
JAPAN POWER <jupi>

PostNapisane: 9 mar 2012, 00:18
przez MKV
YaRQ napisał(a):Fajny gokarcik, zastanawialem się nad takim, ale stanęło na 323 GT (na szczęście :P)
dobry wzrost mocy po modach, ale widać że 'trochę pracy' one kosztowały :D
JAPAN POWER <jupi>


Właśnie też rozważałem Mazdę 323F GT ale wyszło na Swifta GTi i tez nie żałuję :)

PostNapisane: 9 mar 2012, 00:51
przez cob_ra
ładnie to sie prezenci, pierwsza fota gniecie a potem wykręca suta :D,

Re: Suzuki Swift 1.3 GTi 131KM

PostNapisane: 9 mar 2012, 14:58
przez djakob
Jestem pod wrażeniem :)
Taki Swift to było moje ciche marzenie od zawsze :D

PostNapisane: 11 mar 2012, 10:41
przez Sąsiad
Lubie swifciaki, fajnie skrecaja, a 130km w tej kategorii wagowej robi robote!

Gratuluje <ok>

Re: Suzuki Swift 1.3 GTi 131KM

PostNapisane: 11 mar 2012, 19:29
przez MariuS
po Poznaniu jeździ GTI bardzo podobny optycznie jeśli nie z identycznym body. Kiedyś w nocy za mną jechał. Dawał radę świetnie bo max kilka długości za mną tylko. w środku goła blacha i jeden kubeł, też dłubany ale nie wiem co dokładnie, darł ryja niemiłosiernie, świetne wozidełko :D

Re: Suzuki Swift 1.3 GTi 131KM

PostNapisane: 11 mar 2012, 23:46
przez Gib
Mam dziwne przeczucie że to jest ten samochód ;)
http://www.youtube.com/watch?v=IHSQgEJn ... re=related
wychodzi jakieś 22 sekundy do 160.

Re: Suzuki Swift 1.3 GTi 131KM

PostNapisane: 12 mar 2012, 00:41
przez Porsche911
Świetne autko, chciałbym sobie taką Suzi GTi, albo coś podobnego kiedyś zbudować do OESów, KJSów i tak dalej... :)

Twoja jest śliczna! <czarodziej>