Fiat 500 900cc TwinAir Turbo 2011

Witam
Chciałbym dziś przedstawić moje autko do podróży miejskich. Auto nabyłem 3 miesiące temu w salonie fiata. Jest to jeden z pierwszych egzemplarzy w tej wersji który zjechał z taśm w Bielsku Białej. Stał jako auto demonstracyjne z przebiegiem 750km. Nie chcieli mi go sprzedać bo aby dostać nowego musieliby czekać ok 3 miesięcy. Po dłuższej rozmowie udało mi się wyjechać autkiem do domu.
Jest to najbardziej zbliżona do oryginału 500-tka w nowym wydaniu. 2-cylindrowy silnik daje naprawdę dobre osiągi jak na autko miejskie. Jednak jest i minus. Przy ciężkiej nodze sporo pali. Jest to kolejne autko które wywołuje uśmiech na mojej twarzy tylko tym że jest.
Trochę danych:
Silnik:
Ilość cylindrów: 2
Układ cylindrów: rzędowo poprzecznie z przodu
Średnica x skok (mm): 80,5 x 86
Ilość zaworów na cylinder: 4
Pojemność skokowa (cc) 875
Stopień sprężania:10,0:1
Moc maksymalna (KW): 62,5
Moc maksymalna (KM): 85
Moc (obr./min.): 5500
Moment obrotowy (Nm): 145
Zapłon: Jet Thrust Stochiometric
Wyposażenie:
Elektryczne atermiczne szyby
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Klimatyzacja automatyczna
Wspomaganie kierownicy DualDrive
Skórzana sportowa kierownica z wbudowanym sterowaniem radiem, komputerem i systemem Blue&Me
System Start&Stop
Światła do jazdy dziennej (DRL)
Reflektory przednie z funkcją "Follow Me Home"
komputer pokładowy "My car"
ABS + EBD
ESS
ESP + ASR/MSR + HBA + Hill Holder (zawiera BAS)
8 poduszek powietrznych
System przeciwpożarowy FPS
IsoFix
Radio CD+MP3 + 6 głośników
Bluetooth z portem USB
Dach szklany panoramiczny stały z roletą przeciwsłoneczną
Skórzana gałka skrzyni biegów
Pakiet Chromo (chromowane listwy pod bocznymi oknami, końcówka rury wydechowej, listwy na zderzaki)
Fix&Go – zestaw do naprawy opon ze sprężarką
System Blue&Me z językiem polskim
Kilka fotek:







Oraz filmik:
o i jeszcze jeden filmik jak się buja 170 km/h chociaż udało mi się go bujnąć do 185 km/h ale niestety filmiku nie byłbym w stanie nagrać
Chciałbym dziś przedstawić moje autko do podróży miejskich. Auto nabyłem 3 miesiące temu w salonie fiata. Jest to jeden z pierwszych egzemplarzy w tej wersji który zjechał z taśm w Bielsku Białej. Stał jako auto demonstracyjne z przebiegiem 750km. Nie chcieli mi go sprzedać bo aby dostać nowego musieliby czekać ok 3 miesięcy. Po dłuższej rozmowie udało mi się wyjechać autkiem do domu.
Jest to najbardziej zbliżona do oryginału 500-tka w nowym wydaniu. 2-cylindrowy silnik daje naprawdę dobre osiągi jak na autko miejskie. Jednak jest i minus. Przy ciężkiej nodze sporo pali. Jest to kolejne autko które wywołuje uśmiech na mojej twarzy tylko tym że jest.
Trochę danych:
Silnik:
Ilość cylindrów: 2
Układ cylindrów: rzędowo poprzecznie z przodu
Średnica x skok (mm): 80,5 x 86
Ilość zaworów na cylinder: 4
Pojemność skokowa (cc) 875
Stopień sprężania:10,0:1
Moc maksymalna (KW): 62,5
Moc maksymalna (KM): 85
Moc (obr./min.): 5500
Moment obrotowy (Nm): 145
Zapłon: Jet Thrust Stochiometric
Wyposażenie:
Elektryczne atermiczne szyby
Elektryczne i podgrzewane lusterka
Klimatyzacja automatyczna
Wspomaganie kierownicy DualDrive
Skórzana sportowa kierownica z wbudowanym sterowaniem radiem, komputerem i systemem Blue&Me
System Start&Stop
Światła do jazdy dziennej (DRL)
Reflektory przednie z funkcją "Follow Me Home"
komputer pokładowy "My car"
ABS + EBD
ESS
ESP + ASR/MSR + HBA + Hill Holder (zawiera BAS)
8 poduszek powietrznych
System przeciwpożarowy FPS
IsoFix
Radio CD+MP3 + 6 głośników
Bluetooth z portem USB
Dach szklany panoramiczny stały z roletą przeciwsłoneczną
Skórzana gałka skrzyni biegów
Pakiet Chromo (chromowane listwy pod bocznymi oknami, końcówka rury wydechowej, listwy na zderzaki)
Fix&Go – zestaw do naprawy opon ze sprężarką
System Blue&Me z językiem polskim
Kilka fotek:







Oraz filmik:
o i jeszcze jeden filmik jak się buja 170 km/h chociaż udało mi się go bujnąć do 185 km/h ale niestety filmiku nie byłbym w stanie nagrać