... i przedstawiam nowy nabytek, jakim jest Honda CRX ED9, rocznik 1989 z silnikiem D16Z5. Auto w niezłej kondycji jeżeli chodzi o blachy (nadzwyczaj zdrowa podłoga), zawieszenie i hamulce również bez zarzutu. Silnik świeżo po wymianie pierścieni chodzi idealnie. Po moich pierwszych dwóch projektach to auto ma mi służyć do taniego przemieszczania się na co dzień. A skoro przy zachowaniu doskonałej ekonomii dobrze się odpycha i IMO świetnie wygląda (mam na myśli stylistykę nadwozia) – to tym lepiej.
Póki co schematyczny opis i kilka fotek. Wraz z postępami będzie ich przybywać...
MODEL: CRX ED9
SILNIK: D16Z5
________________
MODYFIKACJE:
UKLAD DOLOTOWY:
–> CAI z filtrem w obudowie
UKLAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria
ZAWIESZENIE: seria
UKLAD HAMULCOWY: seria
BODY-KIT: seria
ŚRODEK:
–> gałka Greddy
CAR-AUDIO:
–> radio Panasonic CQ-RDP
–> przód Helix Dark Blue 6.2
–> wzmacniacz Sony XM 3520
–> wygłuszone drzwi
KOŁA:
–> FELGI : Stal 14"
–> OPONY : Fulda 185/60R14
ZDJĘCIA:













Pozdrawiam
Łukasz