Nissan 350Z VQ35DE 2003r
Witam,
Jakiś czas temu szukałem ciekawego auta, i wybór padł na Zetkę z rocznika 2003 z przebiegiem 50tys km. Mazda nie ma nic ciekawego do zaoferowania, co spełniałoby moje wyśrubowane wymagania, więc wróciłem do Nissana – to już drugie moje auto tej marki, miałem kiedyś 200SX S14, którego można znaleźć w tym dziale
MODEL: 350Z Z33
SILNIK: VQ35DE
MOC: seria 280 KM
UKLAD DOLOTOWY: Fujita Short Ram
UKLAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria (6-biegowa skrzynia, szpera, wał napędowy z włókna węglowego )
ZAWIESZENIE: seria
UKLAD HAMULCOWY: seria – czyli przód 4-tłoczkowe Brembo, tył 2-tłoczkowe Brembo
KOŁA: opcjonalne kute felgi Rays, przód 18x8", tył 18x8,5", opony przód 225/45, tył aktualnie 255/45 (fabrycznie były 245/45)
BODY-KIT: seria
OŚWIETLENIE: seryjne xenony
ŚRODEK: opcjonalna skóra w kolorze Alezan Orange, oryginalne dodatkowe dywaniki 350Z, także w bagażniku
CAR-AUDIO: seria BOSE, czyli wzmacniacz, zmieniarka na 6CD, cztery głośniki + subwoofer za fotelem kierowcy + tweetery, sterowanie z kierownicy. Do tego seryjne Navi i telefon.
WAGA: 1600 Kg
INNE: wersja europejska
Kilka zdjęć z zewnątrz;
I wnętrze:
Kilka nowych fotek z małej sesji z "bliźniakiem"
I zimowy 17-calowy setup
z modów przybyła oryginalna siatka na zakupy do bagażnika ale przynajmniej nie dostane już w głowie słoikiem z ogórkami
kanaliza on board
Róznica? trochę inny dźwięk silnika, słychać otwieranie sie przepustnicy (nie wiem jaka różnica na zewnątrz, tylko w środku słuchałem )co do mocy – przejadę sie może na hamowanie to się dowiem dziś było mokro więc trakcji brak do 100kmh i tak
A tutaj mały gadżet – zakrętki wentyli "Z"
i ciekawa przydatna rzecz, podkładka z czujnikami cofania. Skończy się parkowanie 2m od ściany, bo w zetce do tyłu widoczności brak
Zeta świeci w ciemnościach??!!
na prośbę pdrog'a letni zestaw kółek
Cube Reaction GTC Pro
Specyfikacja:
Rama: GTC Twin Mold Monocoque Technology
Widelec: Fox Evolution 32 Float RL, 100mm, Lockout
Stery: FSA Orbit I-T-R integrated
Przerzutka tył: Shimano Deore XT RD-M780 Shadow 10-speed
Przerzutka przód: Shimano Deore FD-M591 Down Swing 34,9mm, 10-speed
Manetki: Shimano SLX SL-M660-10 Rapidfire-Plus, 10-speed
Hamulce: Formula RX hydr. discbrake (180/160mm)
Korba: Shimano Deore XT FC-M780 Hollowtech II 42x32x24T, 175mm, Press-Fit BB, 10 speed
Koła Sun Ringlé Radium wheelset, 32 spokes
Opony: Schwalbe Rapid Rob Performance 2.25
Siodło Selle Italia X1
Waga: 11,1 kg
Tuning: Koszyk na bidon z włókna węglowego, pedały SPD (oryginalnie nie było żadnych)
Jakiś czas temu szukałem ciekawego auta, i wybór padł na Zetkę z rocznika 2003 z przebiegiem 50tys km. Mazda nie ma nic ciekawego do zaoferowania, co spełniałoby moje wyśrubowane wymagania, więc wróciłem do Nissana – to już drugie moje auto tej marki, miałem kiedyś 200SX S14, którego można znaleźć w tym dziale
MODEL: 350Z Z33
SILNIK: VQ35DE
MOC: seria 280 KM
UKLAD DOLOTOWY: Fujita Short Ram
UKLAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria
UKLAD NAPĘDOWY: seria (6-biegowa skrzynia, szpera, wał napędowy z włókna węglowego )
ZAWIESZENIE: seria
UKLAD HAMULCOWY: seria – czyli przód 4-tłoczkowe Brembo, tył 2-tłoczkowe Brembo
KOŁA: opcjonalne kute felgi Rays, przód 18x8", tył 18x8,5", opony przód 225/45, tył aktualnie 255/45 (fabrycznie były 245/45)
BODY-KIT: seria
OŚWIETLENIE: seryjne xenony
ŚRODEK: opcjonalna skóra w kolorze Alezan Orange, oryginalne dodatkowe dywaniki 350Z, także w bagażniku
CAR-AUDIO: seria BOSE, czyli wzmacniacz, zmieniarka na 6CD, cztery głośniki + subwoofer za fotelem kierowcy + tweetery, sterowanie z kierownicy. Do tego seryjne Navi i telefon.
WAGA: 1600 Kg
INNE: wersja europejska
Kilka zdjęć z zewnątrz;
I wnętrze:
Kilka nowych fotek z małej sesji z "bliźniakiem"
I zimowy 17-calowy setup
z modów przybyła oryginalna siatka na zakupy do bagażnika ale przynajmniej nie dostane już w głowie słoikiem z ogórkami
kanaliza on board
Róznica? trochę inny dźwięk silnika, słychać otwieranie sie przepustnicy (nie wiem jaka różnica na zewnątrz, tylko w środku słuchałem )co do mocy – przejadę sie może na hamowanie to się dowiem dziś było mokro więc trakcji brak do 100kmh i tak
A tutaj mały gadżet – zakrętki wentyli "Z"
i ciekawa przydatna rzecz, podkładka z czujnikami cofania. Skończy się parkowanie 2m od ściany, bo w zetce do tyłu widoczności brak
Zeta świeci w ciemnościach??!!
na prośbę pdrog'a letni zestaw kółek
Cube Reaction GTC Pro
Specyfikacja:
Rama: GTC Twin Mold Monocoque Technology
Widelec: Fox Evolution 32 Float RL, 100mm, Lockout
Stery: FSA Orbit I-T-R integrated
Przerzutka tył: Shimano Deore XT RD-M780 Shadow 10-speed
Przerzutka przód: Shimano Deore FD-M591 Down Swing 34,9mm, 10-speed
Manetki: Shimano SLX SL-M660-10 Rapidfire-Plus, 10-speed
Hamulce: Formula RX hydr. discbrake (180/160mm)
Korba: Shimano Deore XT FC-M780 Hollowtech II 42x32x24T, 175mm, Press-Fit BB, 10 speed
Koła Sun Ringlé Radium wheelset, 32 spokes
Opony: Schwalbe Rapid Rob Performance 2.25
Siodło Selle Italia X1
Waga: 11,1 kg
Tuning: Koszyk na bidon z włókna węglowego, pedały SPD (oryginalnie nie było żadnych)
Ostatnio edytowano 23 mar 2012, 23:07 przez marek, łącznie edytowano 6 razy
pozwoliłem sobie dodać pare info w temacie
a tak pozatym auto jest piekne
a tak pozatym auto jest piekne
Rewelacyjny samochód. Zawsze mi się "Zetki" podobały. Rx-8 się chowa... daleko się chowa...
Przyjechałbyś kiedyś na zlot. Nie widziałem Cię chyba od czasu wyrazowa z metaxą
Przyjechałbyś kiedyś na zlot. Nie widziałem Cię chyba od czasu wyrazowa z metaxą
fajna furka.chyba jeden z lepszych wyborow z aut sportowych.ile za niego dales?byl kiedys taki srebrny na allegro za 35tys zl.brat chcial kupic.ale nei wyszlo.jaqk sie pojawisz we wrocku na rakietowej to sprawdzimy co szybsze opelek czy nissan.jestem ciekaw porownania.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
loockas napisał(a):
Przyjechałbyś kiedyś na zlot. Nie widziałem Cię chyba od czasu wyrazowa z metaxą
miałem jechać do Ryk ale "nie wyszło" A wyrazów to było daaaawno, już nawet brat nie ma tamtego BMW którym tam zajechałem
piwo napisał(a):fajna furka.chyba jeden z lepszych wyborow z aut sportowych.ile za niego dales?byl kiedys taki srebrny na allegro za 35tys zl.brat chcial kupic.ale nei wyszlo.jaqk sie pojawisz we wrocku na rakietowej to sprawdzimy co szybsze opelek czy nissan.jestem ciekaw porownania.
35tys to niezły pasztet i kibel w jednym Bez 50tys do wersji euro nie ma co podchodzić, do amerykańskiej bez 40tys, ale to będzie wersja Base czyli kibel wyposażeniowy (tandetne hamulce, materiałowe fotele i brak szpery, 17 calowe koła) Przy czym ameryka jest często składana z pięciu sztuk, albo po powodzi – a powiem, że z kilku źródeł wiem, ze Zetki US z drzew odwijają równo...
Szczerze mówiąc wersję US lepiej sobie odpuścić, chyba że chce się tylko auto do lansu.
Blade napisał(a):Nie sądziłem że to auto tyle waży
Szczególnie, ze jest dosyć małe – długość tylko 4,31m więc jak kompakt
Ale za to ma mega sztywną budę – tylne amory są połączone metalową belką przyspawaną na stałe o wymiarach jakieś 10x10cm, a za siedzeniami między słupkami też jest poprzeczne usztywnienie sięgające ponad połowy wysokości drzwi.
A dla odciążenia maska jest aluminiowa
To teraz nie pozostaje nic innego jak parę drobnych modyfikacji, aby proporcje masy do mocy były odpowiednie.
Gratulacje Zetki. Brakuje jeszcze zdjęcia spod aluminiowej maski.
Gratulacje Zetki. Brakuje jeszcze zdjęcia spod aluminiowej maski.
Jeżeli ludzie szepczą za twoimi plecami to tylko znaczy że ich wyprzedziłeś. | www.burnwater.pl
- Od: 13 sie 2007, 13:06
- Posty: 865
- Skąd: Białystok
- Auto: EA5A SE
Mhm autko jak dla mnie kompletnie nie jedzie za tą kasę można kupic wiele ciekawszych pojazdów i dużo szybszych prowadzących się lepiej.
Na zewnątrz jest bardzo ładny w środku straszny jak każdy Japoniec
Na zewnątrz jest bardzo ładny w środku straszny jak każdy Japoniec
Bardzo ładne auto Kolega w moim mieście ma Z'tkę (niestety amerykankę) i wyczynia z nią cuda na torze. Jeden z potencjalnych następców MX-6 u mnie, jak ją rdza zeżre. Duży, pięknie brzmiący, wolnossący motor – ideał dla Marzeny do dojazdów do pracy (...) Po raz kolejny ravinek biedactwo nie może poradzić sobie z tak infantylnym odczuciem chorej zazdrości... hehe. Żal mi go znów. Komicznie beznadziejne to już niestety się robi Marek Gratuluję!
Ravo wybacz ale gadasz bzdury xD
jest to szybki i ponoc mega dobrze prowadzacy sie samchód (ponoc bo nim sam nie jezdzilem bazuje na opiniach innych i opiniach z testów)
jest to szybki i ponoc mega dobrze prowadzacy sie samchód (ponoc bo nim sam nie jezdzilem bazuje na opiniach innych i opiniach z testów)
Ravo, jesli auto które jest szybsze od Subaru WRX nie jedzie to jakoś nie chce mi się dyskutowac z Tobą.
Pit – trochę pojeździłem i stwierdzam, 350Z jest idealne na codzień – zaskakująco komfortowe, szybkie a do tego bezawaryjne.
I prowadzi się rewelacyjnie, wbrew temu co Ravo sugeruje
Pit – trochę pojeździłem i stwierdzam, 350Z jest idealne na codzień – zaskakująco komfortowe, szybkie a do tego bezawaryjne.
I prowadzi się rewelacyjnie, wbrew temu co Ravo sugeruje
Chyba każdy ma prawo do własnego zdania, po to wystawiamy tu auta by usłyszeć także opinie innych te lepsze gorsze dla nas no i te mniej i bardziej precyzyjne.
WRX jest dla mnie kompletnym dupowozem i komopletnie nie jedzie poprzednim coupe 20vt bez problemu wygrywałem z taką Zetką i dlatego taka opinia a nie inna. Co do prowadzenia i 50 tyś zł wybrał bym ciekawsze auto za tą kasę.
Tyle bez żadnych uszczypliwości jak Pit myśli jak myśli
p.s
szczerze nigdy bym nie zazdrościł takiego autka bo nigdy bym go nie kupił Pit nie oceniaj ludzi po sobie gdzie liczy się tylko by się pokazać:)
WRX jest dla mnie kompletnym dupowozem i komopletnie nie jedzie poprzednim coupe 20vt bez problemu wygrywałem z taką Zetką i dlatego taka opinia a nie inna. Co do prowadzenia i 50 tyś zł wybrał bym ciekawsze auto za tą kasę.
Tyle bez żadnych uszczypliwości jak Pit myśli jak myśli
p.s
szczerze nigdy bym nie zazdrościł takiego autka bo nigdy bym go nie kupił Pit nie oceniaj ludzi po sobie gdzie liczy się tylko by się pokazać:)
Daj jakieś propozycje tych aut za 50k bo jestem ciekaw. Ja się długo zastanawiałem co kupić. Warunki następujące – tylny napęd, prowadzenie bardziej sportowe niż GT, poniżej 6s do 100 i max 250kmh, niska awaryjność, jak najmłodszy wiek.
Coupe 20VT nie spełniało żadnego z tych warunków – a do tego prowadzenie fatalne, tzn tylko prosto jechało Nie sztuką jest wpakować kasę w mocny silnik, jak auto będzie się nadawalo tylko na 1/4 mili.
Zresztą do Zetki bez problemu wstawiasz kompresor lub turbo i zjadasz takiego zmodowanego 20VT na śniadanie.
Mogłem kupić od xXx-a 200SX i miałbym szybsze auto od tej Z, ale musiałbym kupić drugie do jazdy na codzień.
Coupe 20VT nie spełniało żadnego z tych warunków – a do tego prowadzenie fatalne, tzn tylko prosto jechało Nie sztuką jest wpakować kasę w mocny silnik, jak auto będzie się nadawalo tylko na 1/4 mili.
Zresztą do Zetki bez problemu wstawiasz kompresor lub turbo i zjadasz takiego zmodowanego 20VT na śniadanie.
Mogłem kupić od xXx-a 200SX i miałbym szybsze auto od tej Z, ale musiałbym kupić drugie do jazdy na codzień.
ale tak jak mówię – 4-łapa niie brałem pod uwagę wcale. Zresztą kolega ma Evo X i niezły ponton z niego jest, nie jest tak szybki na zakrętach jakby się tego można było spodziewać. Oczywiście na szutrze czy na mokrym będzie lepiej niż w RWD ale na suchym już szału nie robi.
A z drugiej strony płacic 50tys za auto z wnętrzem z lat 90-tych ? niestety w nim spędza się większość czasu Może i Z ma dużo plastiku w środku, ale chociaż to srebrne to prawdziwe aluminium, i projekt wnętrza pochodzi z obecnego wieku
A z drugiej strony płacic 50tys za auto z wnętrzem z lat 90-tych ? niestety w nim spędza się większość czasu Może i Z ma dużo plastiku w środku, ale chociaż to srebrne to prawdziwe aluminium, i projekt wnętrza pochodzi z obecnego wieku
po 1 subaru i evo nie wyglądają jak samochody sportowe, tylko nieco napakowane sedany
po 2 jedne auta (np. fiat coupe) jeżdżą tylko na wprost, inne (np. 350z) jeżdżą jeszcze w zakrętach, no i przede wszystkim bokiem
dla mnie 350z to jedna z fajniejszych propozycji, jako auto na co dzień w połączeniu z fun car'em
po 2 jedne auta (np. fiat coupe) jeżdżą tylko na wprost, inne (np. 350z) jeżdżą jeszcze w zakrętach, no i przede wszystkim bokiem
dla mnie 350z to jedna z fajniejszych propozycji, jako auto na co dzień w połączeniu z fun car'em
- Od: 8 paź 2009, 11:09
- Posty: 675
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: evo9
ravestation napisał(a): subaru i evo nie wyglądają jak samochody sportowe
nie no tu się nie zgodze szczególnie kiedy mówimy o type R
Racja środki mają straszne ale jak mówiłem dla mnie wszystkie są brzydkie.
Nic pozostaje życzyć Marku zadowolenia i może wpadniesz do Wro na Rakietową pokazać jak to ładnie skręca i się prowadzi no i co najważniejsze pogadać bo już dawno nie mieliśmy okazji
ravo napisał(a):Tyle bez żadnych uszczypliwości jak Pit myśli jak myśli
Nie ma to jak wylać na siebie święconą wodę i zaprzeczyć świętości jedno słowo później Ekran wszystko przyjmie, dzieci neostrady kochają takie zaczepki Ciekawe, czy starczy ballsów na powtórzenie ostatniej frazy w twarz...
marek napisał(a):Pit – trochę pojeździłem i stwierdzam, 350Z jest idealne na codzień – zaskakująco komfortowe, szybkie a do tego bezawaryjne.
Takie właśnie opinie czytuje się najczęściej. GT na miarę naszych czasów. Jeszcze raz gratuluję Z'tki, przecież to auto jest spadkobiercą Fairlady
(...)
Co do wyboru auta i kryteriów, rozważałeś Marku Mustang'a? To chyba też ta liga cenowa.
Pit napisał(a):
Co do wyboru auta i kryteriów, rozważałeś Marku Mustang'a? To chyba też ta liga cenowa.
Rozważałem, ale w tej cenie nie znajdziesz wersji 4,6 V8. Bo wiadomo, ze 4,0 V6 nie jedzie w mustangu wogóle. No a poza tym, jeśli Mustang to trzeba by go samemu ciągnąć z US, żeby nie kupić jakiegoś przeszczepa, a w to mi się nie chciało za bardzo bawić.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości