Subaru Impreza WRX

No i czas się pochwalić, nie wytrzymałem długo i jednak postanowiłem na ogromną uniwersalność jaką prezentuję WRX i przesiadłem się z powrotem do Imprezy z bardzo szybkiej przednionapędówki.
Trochę suchych danych :
– tempomat
– 4 poduszki
– klima
– pełna elektronika
Jest to wersja Amerykańska z 2002 roku z pierwszą rejestracją 2003 z zaledwie 115 tyś przebiegiem, auto wygląda w środku jak nowe i takie ogólnie sprawia wrażenie wszystko w pełni sprawne i zadbane, nic nie trzeszczy i nie puka
Olej motul 15W50, wszystkie płyny zmienione i markowe, Jedyny mankament to zmiana hamulców na nowe bo już powoli się kończą. Trochę za wysoki profil opon na lato ale zima już leży prawie nowa z dobrym rozmiarem i czeka na utęsknioną zmianę.
Pełen przelot na 3 calach od turbo końcowy 2,5 cala, dolot GReddy, no i blow
Co do planów to na pewno wskaźnik doładowania i temperatury oleju i na dniach dobre hamulce. Reszta zmian i planów będzie rozważana w zimie choć nie ukrywam, że w głowie wiele pomysłów którymi będę się chwalił.
Zdjęcia na szybko pod myjnią na pewno zrobię ciekawsze w najbliższym czasie.










Trochę suchych danych :
– tempomat
– 4 poduszki
– klima
– pełna elektronika
Jest to wersja Amerykańska z 2002 roku z pierwszą rejestracją 2003 z zaledwie 115 tyś przebiegiem, auto wygląda w środku jak nowe i takie ogólnie sprawia wrażenie wszystko w pełni sprawne i zadbane, nic nie trzeszczy i nie puka
Pełen przelot na 3 calach od turbo końcowy 2,5 cala, dolot GReddy, no i blow
Co do planów to na pewno wskaźnik doładowania i temperatury oleju i na dniach dobre hamulce. Reszta zmian i planów będzie rozważana w zimie choć nie ukrywam, że w głowie wiele pomysłów którymi będę się chwalił.
Zdjęcia na szybko pod myjnią na pewno zrobię ciekawsze w najbliższym czasie.









