Witajcie!
Po dość długiej nieobecności na forum postanowiłem wrócić i pochwalić się nowym wozidełkiem. Dla tych, którzy mnie nie pamiętają przedstawiam moją byłą Mazdę: viewtopic.php?f=312&t=36415 A autkiem, którym teraz śmigam jest:
Toyota Corolla E12 sedan z silnikiem 1.6 VVT-i E3Z-Y52L z początku produkcji czyli roku 2002. Kupiony dość okazyjnie, bo od rodziców Jest z nami od nowości, ciągle serwisowana w ASO. Na liczniku ma już około 140 000 km, silniczek pracuje idealnie, całkiem żwawo się zbiera. Jedynym mankamentem jest zawieszenie, które jest nastawione na komfort, a ja wolę coś innego
Dodatkowo, ciekawym elementem tego wątku z pewnością będzie testowanie różnych auto kosmetyków na Corolli. W sierpniu prawdopodobnie przeprowadzę kompletny proces detailingu łączne z korektą lakieru w celu eliminacji delikatnych swirli i obtarć lakieru. Oczywiście, jeśli temat zostanie przyjęty bardzo chętnie wszystko dokładnie opiszę i sfotografuję.
Wyposażenie:
– elektryczne szyby z przodu
– elektryczne lusterka
– radio CD
– 2 poduszki powietrzne
– komputer pokładowy
– alarm z centralnym zamkiem
SILNIK:
E3Z-Y52L – 1595cm3 z systemem VVT-i
Moc: 110KM/6000rpm
Moment obrotowy: 150Nm/3800rpm
Modyfikacje:
Seria
ZAWIESZENIE:
Seria
HAMULCE:
Seria
KOŁA:
– felgi TTE 17"
– opony Yokohama Parada Spec-2 205/45/17
STYLING:
Seria
WNĘTRZE:
Seria
AUDIO:
Seria
PLANY:
Planów jest dużo, przede wszystkim poprawa prowadzenia przez montaż jakiegoś lepszego zawieszenia, rozpórek i twardszego stabilizatora belki skrętnej. Następnie delikatne podkręcenie motorowni (w sferze bardzo odległych planów swap na 2zz-fe z TS albo soft turbo). W międzyczasie prawdopodobnie wpadnie kilka smaczków do wnętrza jak i zewnętrza oraz jakaś instalacja audio
FOTKI:
Aktualnie bez szału, obiecuję poprawę
Toyota Corolla E12 – 2002 – 1.6 VVT-i E3Z-Y52L
Strona 1 z 1
- Od: 3 mar 2007, 12:21
- Posty: 655
- Skąd: Lubin
- Auto: Toyota Corolla E12
Gratuluję autka, życzę bezawaryjnej eksploatacji i spełnienia ciekawych planów.
Chyba najlepszym rozwiązaniem byłby swap na 1.8 z TS-a + kompresor z wersji TTE, lub kompresor od Blitz-a (chociaż nie wiem czy czasem to nie to samo). Jeśli chodzi o turbo, to z tego co się tak w klubie Corolli przypadkowo dowiedziałem, to te silniki są zbyt wyżyłowane. Nie piszę, że się nie da, ale kompresor to sprawdzona modyfikacja... i ten dźwięk
Vein napisał(a):w sferze bardzo odległych planów swap na 2zz-fe z TS albo soft turbo
Chyba najlepszym rozwiązaniem byłby swap na 1.8 z TS-a + kompresor z wersji TTE, lub kompresor od Blitz-a (chociaż nie wiem czy czasem to nie to samo). Jeśli chodzi o turbo, to z tego co się tak w klubie Corolli przypadkowo dowiedziałem, to te silniki są zbyt wyżyłowane. Nie piszę, że się nie da, ale kompresor to sprawdzona modyfikacja... i ten dźwięk
Nie liczy się cel, liczy się podróż...
- Od: 4 mar 2006, 17:18
- Posty: 613
- Skąd: Bydgoszcz | Włocławek
Gratulejszyn... ! Jeździłem taką Corolką i nawet fajnie się tym jeździ Szerokości!
Piekna Toyota Alusy wymiataja powodzenia i szerokosci
- Od: 18 sty 2010, 21:32
- Posty: 518
- Skąd: Przyłubsko/Katowice
- Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM
Te Parady wyglądają niesamowicie na feli
Mistrza cechuje spokój i długie ruchy.
letkoletki napisał(a):Chyba najlepszym rozwiązaniem byłby swap na 1.8 z TS-a + kompresor z wersji TTE, lub kompresor od Blitz-a (chociaż nie wiem czy czasem to nie to samo). Jeśli chodzi o turbo, to z tego co się tak w klubie Corolli przypadkowo dowiedziałem, to te silniki są zbyt wyżyłowane. Nie piszę, że się nie da, ale kompresor to sprawdzona modyfikacja... i ten dźwięk
W tym wypadku najlepiej i najprościej byłoby trafić seryjnego TS Compressor i zrobić swap. Ale samo znalezienie tego silnika będzie dość trudne Jeśli zdecyduję się na drugą drogę, to jest w Pl koleś który ogarnia turbo w 3zz-fe i 2zz-fe. Z ciekawostek to podobno 3zz-fe turbo osiąga 170KM/220Nm i objeżdża TSa Koszty swapu lub uturbiania wychodzą podobne.
Co do Corolla Clubu to zdążyłem sobie wyrobić niezbyt pochlebne zdanie na jego temat...
letkoletki napisał(a):Gratuluję autka, życzę bezawaryjnej eksploatacji i spełnienia ciekawych planów.
mckoper napisał(a):Gratulejszyn... ! Jeździłem taką Corolką i nawet fajnie się tym jeździ Szerokości!
Kevin9118 napisał(a):Piekna Toyota Alusy wymiataja powodzenia i szerokosci
megabebzon napisał(a):Te Parady wyglądają niesamowicie na feli
Dzięki za miłe słowo
Z kategorii aktualności, w Rolce zagościła rozpórka przednia górna i twardszy stabilizator belki.
Graty przed montażem:
Seryjny stab:
Wrażenia? Uczucie jakby Corolla jeździła ze zwartymi pośladkami, tyłek zrobił się mniej rozlazły. No i deska przestała trzeszczeć na wrocławskiej kostce. Subiektywne odczucie lepszej pracy amortyzatorów, jakby lepiej tłumiły nierówności.
- Od: 3 mar 2007, 12:21
- Posty: 655
- Skąd: Lubin
- Auto: Toyota Corolla E12
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości