BMW E34 525TD Touring
Lemur, jesteś taki mały, po co ci takie duuuuuże auto
najważniejsze, że śmigasz z nami jeszcze
mam nadzieję,że trafisz na ładną mazdę
najważniejsze, że śmigasz z nami jeszcze
mam nadzieję,że trafisz na ładną mazdę
-
Ania_TM
Oj tam, oj tam.
Duuuże to i wygodne
Nie mógł bym Was opuścić...
A Mazde jak Mazde, ale kierowniczkę Mazdy jakąś chętnie przygarnę
Żeby nie było, że ot tak sobie gadamy.
Jestem właśnie świeżo po wymianie olejów i filtrów...
Duuuże to i wygodne
Nie mógł bym Was opuścić...
A Mazde jak Mazde, ale kierowniczkę Mazdy jakąś chętnie przygarnę
Żeby nie było, że ot tak sobie gadamy.
Jestem właśnie świeżo po wymianie olejów i filtrów...
Bartg napisał(a):Chciałem zauważyc, że drzwi z tyłu od strony pasażera nie działają, pff niemiecka motoryzacja
Oj tam, oj tam. Następnym razem będziesz szedł na pocztę pieszo...
Już Ci mówiłem, że tam tylko spadło, osunęło się, jakiś haczyk czy coś. Coś tam się popsiuka, posmyra śrubaskiem i będzie jak nowe.
Z tego co słyszałem 2.5 TD w bmw/oplu ma pompę wody z plasteliny wzmacnianej papierem i lubi się wysypać, potem leci temperatura a zaraz za nim głowica ale jak się właśnie o chłodzenie zadba to do rany przyłóż. No i opinii więcej że jednak 2.4 lepsze.
Trochę się kącik kills zrobił na poprzedniej stronie. Jak to mówi mój kolega choćby skały srały 524/525td nie pojedzie 16 nawet średniej. Nie ta moc do tej wagi. Aczkolwiek jak każdy turbodiesel w sposób magiczny ciągnie auto do przodu przy dowolnych obrotach sprawiając wrażenie dynamicznego.
Gratulacje zakupu.
Edit ZE mówi 18,3 524td, 17,6 525tds
Trochę się kącik kills zrobił na poprzedniej stronie. Jak to mówi mój kolega choćby skały srały 524/525td nie pojedzie 16 nawet średniej. Nie ta moc do tej wagi. Aczkolwiek jak każdy turbodiesel w sposób magiczny ciągnie auto do przodu przy dowolnych obrotach sprawiając wrażenie dynamicznego.
Gratulacje zakupu.
Edit ZE mówi 18,3 524td, 17,6 525tds
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a):opinii więcej że jednak 2.4 lepsze.
Szczerze nie słyszałem, ani jednej pochlebnej. W 524 głowica pęka najczęściej podobno. Ale to jak ze wszystkim. Jeden powie tak drugi inaczej. Ja nie wiem.
U mnie cały czas patrze na temp, żeby było gitara. Lepiej dmuchać na zimne
Gib napisał(a):Jak to mówi mój kolega choćby skały srały 524/525td nie pojedzie 16 nawet średniej.
Masz na myśli SC 16v ?
W serii na pewno nie. Ale myślę, że po konwersji na TDS'a, chipie i ogarniętym wydechu pojedzie lepiej. Zobaczymy. Autem nikt na zawody śmigać nie będzie więc looz. Jak uda się ogarnąć to co bym chciał to ogarnie się jakieś SC i zobaczymy jak to będzie.
Gib napisał(a):Gratulacje zakupu.
Po modach to różne rzeczy są możliwe, po modyfikacjach wagi to już wogóle. Trzeba pamiętać że te samochody mają zazwyczaj duuuużo nalatane, Diesel w DE = duży przebieg. I nie wiadomo jak zniesie podniesienie mocy o np. 50%.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gib napisał(a):Po modach to różne rzeczy są możliwe, po modyfikacjach wagi to już wogóle. Trzeba pamiętać że te samochody mają zazwyczaj duuuużo nalatane, Diesel w DE = duży przebieg. I nie wiadomo jak zniesie podniesienie mocy o np. 50%.
Wszystko się okaże po sprawdzeniu wirnika w Turbo czy to jeszcze pożyje czy raczej nie.
W TD i TDS są silniki M51 różnią się IC i ECU. Więc to powinien być bezpieczny mod. Zobaczymy.
Póki co czekam aż śnieg sobie pójdzie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości