BMW E34 525TD Touring

Postprzez l3mur91 » 13 sty 2011, 11:52

Jako, że przywiązany jestem do tego forum chciałbym pochwalić się nowym nabytkiem. Dupowozem. <serduszka>

Po sprzedaży E30 wiedziałem, że muszę jeszcze kiedyś mieć BMW :bmw:
Miało być znowu E30 albo E34 w sedanie... Ale trafiło się takie i jest. :ok:
Brałem pod uwagę też inne marki, ale na prawdę nie było nic ciekawego. Chciałem MX-6 ale straszny syf był, więc musiałem sobie darować. <oczy>

Z danych technicznych... Rozkodowany VIN.

Typ 525TD (EUR)
Typoszereg E E34 (2)
Seria 5
Rodzaj konstrukcji TOUR
Układ kierowniczy LL
Drzwi 5
Silnik M51
Pojemność skokowa 2.50
Moc 85
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor OXFORDGRUEN METALLIC (324)
Tapicerka STOFF FLOCK DIAGONAL/ANTHRAZIT (A2AT)
Data prod. 1994-09-02



Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S240A LEATHER STEERING WHEEL Kierownica skórzana z pod.pow.
S243A AIRBAG FOR FRONT PASSENGER Poduszka powietrzna pasażera
S288A LT/ALY WHEELS Obr. BMW, st. le. spr. krz. 29
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu
S339A SATIN CHROME Shadow-Line
S404A DOUBLE SLIDING SUNROOF ELEC DOUBLE COVER-SLIDING LIFTING ROOF
S410A WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT Siłownik szyby elektryczny przedni
S413A LUGGAGE COMPARTMENT NET Siatka oddzielająca bagażnika
S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka
S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł
S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa
S556A EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY Wskaźnik temperatury zewn.
S651A BMW Bavaria C Reverse Radio BMW Reverse RDS
L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria
S900A APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV Elektroniczny immobilizer


Z VINu wychodzi, że to Shadow Line. Nerki w chromie i znaczki niebieskie... Więc mogę chyba podejrzewać, że było uderzone kiedyś. :suchy:
Także na dniach pojawi się black front. Znaczków szukam.

Modyfikacje



1. Silnik i układ wydechowy:
Silnik:
Seria

Plan
Chip

Układ wydechowy:
Seria

Plan:
1.) Wycięcie kata.
2.) Przelot.
3.) Końcowy cięty 2x76 lub 2x86.

2. Koła:
Seria. 15" stalufelgi i ori kołpaki.

Plan:
1.) 18"

3. Wnętrze:
Seria

Plan:

1.) Kierownica z M3 lub M5.
2.) Siakieś inne taborety.
3.) Zegar doładowania i temp. oleju.

4. Car audio:
1.) Pioneer DEH-2000R
2.) 6x Nokia.
3.) Macrom M3W.124 (póki co w domu, czeka na skrzynie)
4.) Crunch P2250 (czeka w domu na Macroma :D )

Plan
1.)Panele pod 16 na przód.

5. Karoseria:
1.) seria

Plan:

1.) Czarne nerki.
2.) Lakier do odnowienia.
3.) Może M-Pakiet jak znajdzie się w dobrych $. :hyhy:


6. Oświetlenie
1.) Seria

Plan:

1.) Na dniach Black Bosh :rotfl:
2.) Fogi smoked.


7. Hamulce:
Seria


8. Zawieszenie:
Seria

Plan:

1.) Gwint trochę za drogi więc pewnie tylko springi. Albo Kit.


9. Skrzynia:
1.) Seria.

Plan:
1.) Skrócony drążek zmiany biegów.


FOTO:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Tak wiem auto brudne, ale zanim wróciłbym z myjni wyglądałoby tak samo więc... :|
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Bart0n » 13 sty 2011, 14:06

Dobrze ,że nie TDS :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 21:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez l3mur91 » 13 sty 2011, 14:31

Bart0n napisał(a):Dobrze ,że nie TDS :P


To ten sam silnik <lol>
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez ravo » 13 sty 2011, 15:47

A czemu dobrze we Wrocławiu jeździ TDS który ma grubo ponad 200KM i sprawuje się świetnie :)

85KW czy KM ? zresztą tak czy siak strasznie to musi być mulnięte da się tym bezpiecznie na trasie wyprzedzać ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez l3mur91 » 13 sty 2011, 15:54

ravo napisał(a):A czemu dobrze we Wrocławiu jeździ TDS który ma grubo ponad 200KM i sprawuje się świetnie :)

85KW czy KM ? zresztą tak czy siak strasznie to musi być mulnięte da się tym bezpiecznie na trasie wyprzedzać ?


85 KW ... 115 km. Generalnie muszę się wybrać na hamownię bo nie wiem czy już nie było chipowane.
Powiem Ci, że też byłem sceptycznie nastawiony do osiągów. Ale generalnie z wyprzedzeniem czegokolwiek nie ma najmniejszego problemu. Turbo późno ciągnie bo dopiero od 2.5k, ale generalnie daje radę.

Wydaje mi się, że 0-100 jedzie podobnie jak SC 1.2 8v. <spoko>
Generalnie koleszka który na co dzień jeździ SC 1.2 16v powiedział, że "jedzie" więc coś musi w tym być. :P
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Bart0n » 13 sty 2011, 17:47

To jest ten sam silnik co w Omegach? Czytałem trochę, że mają problemy z głowicą i układem chłodzenia, chociaż jak to ten sam silnik co w omedze to znajomy w sumie nie narzekał, tylko mówił ,że zimą to worki z piaskiem, cementem albo płyty chodnikowe na tył bo nie da się jeździć u nas w górzystym terenie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 21:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Postprzez l3mur91 » 13 sty 2011, 18:27

No w Omegach były montowane silniki właśnie z BMW. W 524TD był problem z pękającymi głowicami. Co do TDSów też było mnóstwo zastrzeżeń.
Ale wiesz jak jest... tak samo, że Fordy i Fiaty śmierdzą... jakby tak było, że wszystko się tak psuje to nikt by tego nie kupował i byłyby problemy ze sprzedażą. ;)

A tak na prawdę ostatnio TDSów na forach jak grzybów po deszczu. Jestem na etapie zgłębiania wiedzy na temat konwersji TD na TDS. <diabełek>
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Bartg » 13 sty 2011, 19:00


<rotfl> :P
A tak serio dobry dupowóz, może nawet pojeździsz nim dłużej niż 2 tygodnie :P
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
MX5 NC '09
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez andree » 13 sty 2011, 19:56

Bartek Ty się nie nabijaj.. :D , przynajmniej ma teraz duże, wygodne auto <spoko> , na pewno lepsze od poprzedniego pierdolota ;)
Moja (była) Obrazek >>> K l i c k
Pozdrawiam. Obrazekndrzej.
Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie...Obrazek

Kupię stary motocykl; JAWA, CZ, SHL, WSK 175 !!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 16:09
Posty: 1609 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Suzuki Ignis 4x4 ;)
CZ 350, CZ 175 Sport

Postprzez Paweł » 13 sty 2011, 20:21

Bart0n napisał(a):To jest ten sam silnik co w Omegach?

l3mur91 napisał(a):No w Omegach były montowane silniki właśnie z BMW.

A w BMW właśnie ze Steyr'ów. ;)
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/957)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez YaRQ » 13 sty 2011, 21:11

l3mur91 napisał(a):Chciałem MX-6 ale straszny syf był, więc musiałem sobie darować. <oczy>

a ja chciałem bmw, ale straszny syf był hahaha
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2008, 14:40
Posty: 366
Skąd: PL -> SBI
Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6

Postprzez Mev » 13 sty 2011, 22:59

Zrób ją tak jak ta w avatarze i będzie malinka :D

Na dobre forum (bmw5er.pl) już widziałem, że trafiłeś także jest w Tobie nadzieja :D
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez l3mur91 » 13 sty 2011, 23:17

Mev napisał(a):Zrób ją tak jak ta w avatarze i będzie malinka


Panie same LM'y 16k <lol>
Dzisiaj właśnie na 5er zainteresowali mnie konwersją na TDS'a i potem chipowaniem tego. Także wygląd pójdzie chyba na dalszy plan. :D

Chociaż do wtorku powinienem mieć black front. <serduszka>
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Mev » 13 sty 2011, 23:23

l3mur91 napisał(a):Panie same LM'y 16k

Albo replika za niecale 3 :]
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez l3mur91 » 13 sty 2011, 23:27

Mev napisał(a):
l3mur91 napisał(a):Panie same LM'y 16k

Albo replika za niecale 3 :]


Na początku chodziła mi po głowie szeroka stal 17" taka jaką ma u siebie Kamil w 545i e34.
Ale ciężko dostać samą stal... <oczy>

Zobaczymy. Na razie muszę ogarnąć black front'a.

Aaa i Polit z 5er wymodził mi podobne naklejki tylko, że do e34 Touringa <serduszka>
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez KoKo » 13 sty 2011, 23:27

l3mur91 napisał(a):Wydaje mi się, że 0-100 jedzie podobnie jak SC 1.2 8v. <spoko>
Generalnie koleszka który na co dzień jeździ SC 1.2 16v powiedział, że "jedzie" więc coś musi w tym być. :P


Hola Hola :P Gdzieś czytałem, że SC 1.2 8V robi 16 na 1/4 a taki czas to mają KF-y i połowa KL na tym forum, wiec cos mi tutaj nie pasuje.

PS, Podobają mie sie stare piątki i siódemy, troche szkoda ze nie ma V8 pod maską, ale gratuluje autka. Pozdrawiam
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez Bartg » 13 sty 2011, 23:29

E tam stalówki do BMW można dostać, w Łodzi jest koleś co poszerza ;) Dobra opcja, bo lepsze BBS'y osiągają bandyckie ceny.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
MX5 NC '09
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez l3mur91 » 13 sty 2011, 23:36

KoKo napisał(a):Gdzieś czytałem, że SC 1.2 8V robi 16


Ni uja. <lol> Coś Ty... 16v takiego czasu nie pociśnie. 1.2 8v to jakieś 17s. Nie pamiętam. :P
Arturo podłubanym 1.4 16v kręcił niskie 15.



A co do szerokiej.... stalówki w 17" owszem można ogarnąć ale ceny słabe... Nie sztuka wysrać w uj pieniędzy... <faja> Na razie to się nie zapowiada na pogodę więc nie kombinuje. ;P
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez KoKo » 13 sty 2011, 23:41

Na racingforum koles ma 1.2 8V i mowil ze wiekszosc 16V dostawala baty i robil 16.3. A dla 1.4 najlepszy czas to 14.6 a tego to mało które KL-ZE pobije.

Tak sobie pitole co wyczytalem bo w/w fiatami nie jeździlem. Ale też wydaje mi sie ze za dobry ten czas :|
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez l3mur91 » 13 sty 2011, 23:47

To albo ma uturbione albo srogo pomodzone N/A. <spoko>
Innej możliwości nie ma. Ja ja jeździłem 8v a znajomki 16v i lecieliśmy przez miasto to za każdym razem dostawałem baty. :P

Ze świateł nawet koleszka pomodzonym mk2 TDic mnie łykał do jakiejś tam prędkości powiedzmy.
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy