Fiat Coupe 20VT by GT28RS
Podobno w Ułężu pas nie jest szutrowy jak w Koninie i hamować też jest gdzie, więc może być ciężko, po za tym dla pewnego rodzaju opon im cieplej tym się lepiej – lepiej się kleją Obstawiam raczej klęskę Najciekawszy pojedynek to może być L vs P
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Ravo ale której Gen?
chyba że mowisz o integra type r?
chyba że mowisz o integra type r?
chyba chodzi o subaru sti
ale to juz bylo...
ale to juz bylo...
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Cyba tak, ale tamten chyba nie był type-R i to przynajmniej skręcapiwo napisał(a):chyba chodzi o subaru sti
ale to juz bylo...
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
ravo napisał(a):I kompletnie nie jechało
Czy dla Ciebie wszystko, co nie jest Twoim FWD Toi Toi'em, a właściciel robi je sam – nie jedzie? Nie wiem, zazdrościsz każdemu, kto potrafi sam zbudować szybkie auto z niczego, a nie kupić nie rozumiejąc założeń i podstaw tematu? (...) Umiesz skumać, że Piotr silnik włożył "na szybko", ruszał z dwójki, nie miał zegarów, nie wiedział, jak dokręca się motor, turbiny, nie miał wskazań ciśnienia oleju, temperatur, i trzasnął trzynastkę? ? ? ? Dociera to do Ciebie?
ravo napisał(a):Co do fiata mam nadzieję że do Ryk się nie sprzeda a na Wrocław już tak Chcę objechać ponownie jednego cwaniaczka z forum
Synek Nie wiem kogo tam objeżdżałeś w Koninie, ja cały czas nie przypominam sobie momentu, kiedy stawałem Z TOBĄ na kresce Powiedzmy sobie wprost, gdybym wiedział, że będziesz takie brewerie odstawiał później , na prawdę zapakowałbym auto na lawetę pół godziny później i przejechał się z Tobą na przesuszonym gruncie nie bacząc na wynik pomiarów, który umówmy się, najdokładniejszy nie jest. Na czym opierasz więc tezę, że mnie "objechałeś"? Na tym, że udało Ci się wykręcić na przeschniętym lotnisku lepszy czas, niż ja na mokrym, mierzony wątpliwej dokładności urządzeniem? ? ? Joke jakiś? Mam szczerą nadzieję, że będzie Ci dane tak na serio stanąć ze mną na kresce. Mi to generalnie zwisa, nie muszę się dowartościowywać w ten sposób, ale widzę, że Tobie nie Peace
P.S. Andrzej, co się z Tobą stało? Dziecko Neo normalnie
Pit napisał(a):Nie wiem, zazdrościsz każdemu, kto potrafi sam zbudować szybkie auto z niczego, a nie kupić nie rozumiejąc założeń?
Hmm... to jak z pizzą. Jeden woli kupić składniki, pier****ć się pół dnia w kuchni robiąc ciasto, krojąc pieczarki i paprykę, trąc ser, otwierając puszki z groszkiem itp, potem składać to do kupy i włożyć do piekarnika, a czekając aż się upiecze sprzątać uwaloną kuchnię i myć garnki. Drugi natomiast woli iść do pizzerii, dać 20zł i zjeść. Nie musi wiedzieć w jakich proporcjach mieszać wodę mąkę i drożdże.
Pit, bez obrazy dla Ciebie, ale to raczej Twoje zachowanie jest dla mnie bez sensu. Pomijając "kontrowersyjny" wygląd, dłubiesz w tym Rx już od dawien dawna, a końca prac nie widać. Samochód na razie, po kilkunastu miesiącach prac jest tylko mocny. Moim zdaniem większość pracy dalej przed Tobą. Wiem że jesteś jednym z pierwszych, którzy to robią, za to szacun, ale czy ten projekt ma przyszłość i sens? To co robisz już chyba tylko sztuka dla sztuki która nigdy nie będzie miała końca. W tym czasie i za tą kasę moim zdaniem można by zrealizować wiele lepszych projektów. Mając do wyboru seryjną Rx 7 a Twoją, w ciemno biorę serię. Jest ładniejsza, bardziej niezawodna i JEŹDZI.
W czasie gdy Ty siedzisz nad tym samym, samochody zmienili już Five, Ravo, nawet Lukster chce, a Ty się ciągle babrasz w jednym projekcie który i tak według mnie nie będzie miał końca. I kto tu zachowuje się nielogicznie?
Ty ciągle ugniatasz ciasto do swojej pierwszej pizzy, podczas gdy Ravo delektuje się już kolejną...
- Od: 14 wrz 2006, 08:48
- Posty: 228
- Skąd: Żywiec
- Auto: Była Mazda mx3, jest Alfa Romeo 156
Dla każdego coś dobrego nie róbmy OT
Ja po prostu znam dobrze Pita i wiem jak się śmiesznie wkurza na takie teksty ale obiecuje poprawę Zresztą to tylko Fiat na forum mazdy więc z czym do ludzi.
Ja po prostu znam dobrze Pita i wiem jak się śmiesznie wkurza na takie teksty ale obiecuje poprawę Zresztą to tylko Fiat na forum mazdy więc z czym do ludzi.
Grafit napisał(a):Nie musi wiedzieć w jakich proporcjach mieszać wodę mąkę i drożdże.
Gorzej, jak zaczyna wypowiadać się jak szef kuchni, udzielając takowym porad
Grafit napisał(a):Pit, bez obrazy dla Ciebie, ale to raczej Twoje zachowanie jest dla mnie bez sensu. Pomijając "kontrowersyjny" wygląd, dłubiesz w tym Rx już od dawien dawna, a końca prac nie widać. Samochód na razie, po kilkunastu miesiącach prac jest tylko mocny. Moim zdaniem większość pracy dalej przed Tobą.
Cenię Twoje mocno merytoryczne wywody ale...
1) Stwórz SAM od zera projekt, jakiego w tych szerokościach geograficznych wszystkie mega firmy robiące performance boją się tykać, a i na świecie niekoniecznie wielu... potem się wypowiadaj
2) Składam auto kilkadziesiąt miesięcy, nie kilkanaście, mając przy tym życie prywatne i sporo w nim dziejących się rzeczy zupełnie bez związku z motoryzacją. Czasu poświęcam na hobby z 1h tygodniowo. Tak, "dłubię w tym Rx od dawien dawna" Wypowiedzi takie szyj, jak już coś sam zbudujesz, szybko i w stage'u porównywalnym.
3) Tak, C-West jest kontrowersyjny. Tak samo, jak np. skrzydło MS do MX-6. Osoba zainteresowana tematem zauważy jednak tę malutką, ale jakże przyjemną drobnostkę – jest kuźwa nie do zdobycia
Grafit napisał(a):To co robisz już chyba tylko sztuka dla sztuki która nigdy nie będzie miała końca. Mając do wyboru seryjną Rx 7 a Twoją, w ciemno biorę serię. Jest ładniejsza, bardziej niezawodna i JEŹDZI.
Kupuj! Bierz!
Grafit napisał(a):W czasie gdy Ty siedzisz nad tym samym, samochody zmienili już Five, Ravo, nawet Lukster chce, a Ty się ciągle babrasz w jednym projekcie który i tak według mnie nie będzie miał końca.
Haha Co Ty o mnie możesz powiedzieć? Kiedyś ścigałem się MX-6, potem miałem jeszcze ze dwa RX'y, po czym zakupiłem auto docelowe Na co mam zmienić najlepiej wyważoną budę na świecie i jeden z najbardziej kultowych samochodów? Na Fiat'a Coupe czy na MX-3? Zastrzelę Cię jeszcze czymś: projekt zazwyczaj nie ma końca dtatemu właśnie jest projektem
Grafit napisał(a):I kto tu zachowuje się nielogicznie?
lol
Grafit napisał(a):W tym czasie i za tą kasę moim zdaniem można by zrealizować wiele lepszych projektów.
Rób! Jeżeli TWOIM ZDANIEM tak jest – działaj btw. Jak policzyłeś, ile wydałem na auto? Bo skoro piszesz, że "za taką kasę" to z pewnością znasz jej wartość. Oświeć i mnie, bo ja Ci powiem, że no za cholerę nie zapisuję nigdzie ani nie zbieram rachunków...
ravo napisał(a):Ja po prostu znam dobrze Pita i wiem jak się śmiesznie wkurza ...
Mam to zupełnie w pompie. Dziwi mnie tylko, po jaką cholerę piszesz bzdury o "objeżdżaniu"?
Blade napisał(a):
Jak kupisz coś takiego to mnie adoptuj
Perełka Tylko trzaby odpiąć przód, bo z 4x4 powyżej 100 km/h auto staje, podczas, gdy RWD zaczynają poważnie się odpychać. Na szutry niezastąpiony.
Ostatnio edytowano 19 cze 2011, 11:21 przez Pit, łącznie edytowano 1 raz
Grafit napisał(a):Pit napisał(a):Nie wiem, zazdrościsz każdemu, kto potrafi sam zbudować szybkie auto z niczego, a nie kupić nie rozumiejąc założeń?
Hmm... to jak z pizzą. Jeden woli kupić składniki, pier****ć się pół dnia w kuchni robiąc ciasto, krojąc pieczarki i paprykę, trąc ser, otwierając puszki z groszkiem itp, potem składać to do kupy i włożyć do piekarnika, a czekając aż się upiecze sprzątać uwaloną kuchnię i myć garnki. Drugi natomiast woli iść do pizzerii, dać 20zł i zjeść. Nie musi wiedzieć w jakich proporcjach mieszać wodę mąkę i drożdże.
Pit, bez obrazy dla Ciebie, ale to raczej Twoje zachowanie jest dla mnie bez sensu. Pomijając "kontrowersyjny" wygląd, dłubiesz w tym Rx już od dawien dawna, a końca prac nie widać. Samochód na razie, po kilkunastu miesiącach prac jest tylko mocny. Moim zdaniem większość pracy dalej przed Tobą. Wiem że jesteś jednym z pierwszych, którzy to robią, za to szacun, ale czy ten projekt ma przyszłość i sens? To co robisz już chyba tylko sztuka dla sztuki która nigdy nie będzie miała końca. W tym czasie i za tą kasę moim zdaniem można by zrealizować wiele lepszych projektów. Mając do wyboru seryjną Rx 7 a Twoją, w ciemno biorę serię. Jest ładniejsza, bardziej niezawodna i JEŹDZI.
W czasie gdy Ty siedzisz nad tym samym, samochody zmienili już Five, Ravo, nawet Lukster chce, a Ty się ciągle babrasz w jednym projekcie który i tak według mnie nie będzie miał końca. I kto tu zachowuje się nielogicznie?
Ty ciągle ugniatasz ciasto do swojej pierwszej pizzy, podczas gdy Ravo delektuje się już kolejną...
A ja Ci powiem, że ja mam duży szacunek do ludzi którzy robią własnoręcznie przeróbki aut których na codzień raczej dużo nie zobaczysz... Wiadomo, że o wanklach trochę też trzeba wiedzieć... Poza tym jak pewnie wiesz (albo i nie) konkretne części do rx-7 trzeba szukać za granicą a i nie wszystko jest od ręki dostępne / w miarę przystępne cenowo... Poza tym Piotrek o czasu zakupu miał też mniejsze i większe przerwy w dłubaniu przez brak czasu (budowa domu a potem i przeprowadzka do niego i inne sprawy). Wiadomo, że zawsze są obsuwy w czasie których nikt nie planuje (a to lakiernik a to ktoś inny nawali) dlatego nic na siłę. Piotrek auta nie robi żeby je sprzedać, więc pośpiech tu nie jest wskazany. Zresztą nie ma parcia na szkło...
Może i Ravo delektuje się kolejną "pizzą" ale poza tym, że kupił szybkie auto to jest coś do dodania?? To niestety nie jest projekt jego autorstwa więc można tylko pogratulować szybkiego auta które szybko się nudzi (kupił 3 FC? i tak czy siak nie mają tego czegoś że się nudzą i chce zmieniać na coś innego ) No offence Ravo
Co do Five'a i Lukstera... Five sprzedał NA owszem ale autko posiadał parę ładnych latek i trochę własnoręcznych modów przy nim zrobił...
To samo lukster dużo włożonej własnej pracy i to się chwali bo ten projekt garażowy miażdży cyce A że chciałby RWD... To dlaczego nie miałby realizować marzeń??
Żeby nie było OT...
Fiat w miarę ładny, szybki. Poza tym nie mogę na niego patrzeć bo gdzie nie spojrze jest tyle niebieskiego, że aż rzygać się chce... Gdyby to było subaru to mógłbym patrzeć na nie cały dzień... A tak no cóż... Patrzę na auto i chciałbym wsiąść do niego żeby ucieć od tego koloru nadwozia... Wsiadam do środka a tam... o Boże, on mnie prześladuje... do tego niebieskie recaro
Jeśli FC to w czerwieni To tyle
Kupisz Subaru, będzie ok... Niebieskie Subaru jest Niebieski Fiat
Tylko się nie obrażaj
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
BratCukierka napisał(a):Jeśli FC to w czerwieni To tyle
Brać mojego póki jest he
- Od: 18 sty 2010, 21:32
- Posty: 518
- Skąd: Przyłubsko/Katowice
- Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM
Pit napisał(a): Grafit napisał(a):Nie musi wiedzieć w jakich proporcjach mieszać wodę mąkę i drożdże.
Gorzej, jak zaczyna wypowiadać się jak szef kuchni, udzielając takowym porad
Zgadzam się.
Pit napisał(a):Cenię Twoje mocno merytoryczne wywody ale...
1) Stwórz SAM od zera projekt, jakiego w tych szerokościach geograficznych wszystkie mega firmy robiące performance boją się tykać, a i na świecie niekoniecznie wielu... potem się wypowiadaj
2) Składam auto kilkadziesiąt miesięcy, nie kilkanaście, mając przy tym życie prywatne i sporo w nim dziejących się rzeczy zupełnie bez związku z motoryzacją. Czasu poświęcam na hobby z 1h tygodniowo. Tak, "dłubię w tym Rx od dawien dawna" Wypowiedzi takie szyj, jak już coś sam zbudujesz, szybko i w stage'u porównywalnym.
3) Tak, C-West jest kontrowersyjny. Tak samo, jak np. skrzydło MS do MX-6. Osoba zainteresowana tematem zauważy jednak tę malutką, ale jakże przyjemną drobnostkę – jest kuźwa nie do zdobycia
1 i 2. Nie umię, nie kręci mnie to. Ja nie napisałem że nie potrafisz tego zrobić albo że masz za małe kompetencje, a ja jestem mistrzem. Tak jak mówiłem, szacunek za co to robisz mam, ale wydaje mi się że trochę "za trudny" temat ruszyłeś, i JA w coś takiego bym się nie pakował bo moim zdaniem nie ma sensu całe życie robić jednego samochodu.
3. Założyłeś ten pakiet temu że Ci się podoba czy temu że jest unikatowy?
Pit napisał(a):aha Co Ty o mnie możesz powiedzieć? Kiedyś ścigałem się MX-6, potem miałem jeszcze ze dwa RX'y, po czym zakupiłem auto docelowe Na co mam zmienić najlepiej wyważoną budę na świecie i jeden z najbardziej kultowych samochodów? Na Fiat'a Coupe czy na MX-3? Zastrzelę Cię jeszcze czymś: projekt zazwyczaj nie ma końca dtatemu właśnie jest projektem
Pamiętam Mx6, i pamiętam jak mi było żal jej i Ciebie po utopieniu w asfalcie. Jedno z najładniejszych aut na forum.I szczerze? Wolałbym tamtą Mx6 niż obecnego Rx7.
Pit napisał(a): Grafit napisał(a):I kto tu zachowuje się nielogicznie?
lol
Chodzi mi o to, że krytykujesz Ravo za to że Twoim zdaniem idzie na łatwiznę kupując gotowe szybkie samochody. Weź tylko po uwagę że nie każdy lubi dłubać w samochodzie tak jak Ty.
BratCukierka napisał(a):A ja Ci powiem, że ja mam duży szacunek do ludzi którzy robią własnoręcznie przeróbki aut których na codzień raczej dużo nie zobaczysz... Wiadomo, że o wanklach trochę też trzeba wiedzieć... Poza tym jak pewnie wiesz (albo i nie) konkretne części do rx-7 trzeba szukać za granicą a i nie wszystko jest od ręki dostępne / w miarę przystępne cenowo... (...)
Co do Five'a i Lukstera... Five sprzedał NA owszem ale autko posiadał parę ładnych latek i trochę własnoręcznych modów przy nim zrobił...
To samo lukster dużo włożonej własnej pracy i to się chwali bo ten projekt garażowy miażdży cyce
Właśnie to jest to o co mi chodzi. Że Pit wybrał bardzo trudny temat. Nietypowe auto, brak części w Polsce, jest pionierem itp. W czasie Jego zabawy z tym projektem kilka osób na forum zdążyło już zakończyć swoje projekty, kupić nowe auta i robić nowe projekty, podczas gdy Pit dalej jest na początku swojego. Pit i Ravo to dwa przeciwieństwa. Pit wybrał ekstremalnie trudny i długotrwały projekt, natomiast Ravo woli kupowac gotowce.
Teraz podsumowanie:
1. Moim zdaniem projekt Pita nie ma sensu właśnie ze względu na swoją długotrwałość (i wiem czym to jest spowodowane, na pewno nie tym że Pit siedzi i pierdzi w stołek)
2. Jeśli Pit wybrał ekstremalny tuning i chce w to brnąć to ok, nikt mu nie zabroni, jednak niech nie krytykuje osób które robią inaczej niż on.
Edit: Przyznaje Pitowi w 100% rację, że jeśli nie startowali razem to nie można mówić że ktoś kogoś objechał
- Od: 14 wrz 2006, 08:48
- Posty: 228
- Skąd: Żywiec
- Auto: Była Mazda mx3, jest Alfa Romeo 156
Grafit napisał(a):...ale wydaje mi się że trochę "za trudny" temat ruszyłeś, i JA w coś takiego bym się nie pakował bo moim zdaniem nie ma sensu całe życie robić jednego samochodu.
Wierzę, że Ty "byś się w coś takiego nie pakował". Mi sprawia to jednak ogromną przyjemność i jak na razie radzę sobie z performance Wankla całkiem sprawnie. Lubię wyzwania, a jak bardziej od motoryzacji będzie mnie kręciła pielęgnacja ogrodu – RX'a dam synowi bądź sprzedam. Sam natomiast – zacznę OSOBIŚCIE hodować takie drzewka, o których w Polsce jeszcze nikt nie słyszał
Grafit napisał(a):3. Założyłeś ten pakiet temu że Ci się podoba czy temu że jest unikatowy?
Po pierwsze dlatego, że musiałem zrobić ogromny otwór pod intercooler. Cięcie seryjnego zderzaka nie bardzo jest w moim guście a C-West podobał mi się najbardziej ze wszystkiego, co jest do RX z wielką dziurą pod IC (celowo nie używam słowa "dostępne", bo w przypadku tego auta to słowo nie istnieje). Uwierz, to nie jest wzór "Rysio Magic Tuning Plastix z Allegro", a całkiem JDM'owy C-West znany w środowisku na świecie. A to, że jest unikatowy to trzecia pozycja wśród przesłanek, dlaczego go chciałem (choć moje body jest tylko repliką ori C-West'a)... Btw – mała podpowiedź – na jasnych samochodach wszelakie bodykity, przetłoczenia wyglądają bardziej agresywnie niż na ciemnych Radzę brać to pod uwagę przy przyszłym komentowaniu/wyrażaniu zdania...
Pit napisał(a):Wolałbym tamtą Mx6 niż obecnego Rx7.
No nie potnę się z tego powodu, naprawdę MX jest wykorzystywany przez moją drugą połowę obecnie częściej, fenomenalnie i bezawaryjnie służy jako auto po zakupy. Nie sprzedam, póki nie zeżre go rdza Za dobre to jest auto.
Pit napisał(a):Chodzi mi o to, że krytykujesz Ravo za to że Twoim zdaniem idzie na łatwiznę kupując gotowe szybkie samochody. Weź tylko po uwagę że nie każdy lubi dłubać w samochodzie tak jak Ty.
Czytamy ze zrozumieniem. Krytykuję ravo, bo pisze nieprawdę.
Grafit napisał(a):Edit: Przyznaje Pitowi w 100% rację, że jeśli nie startowali razem to nie można mówić że ktoś kogoś objechał
Cieszę się bardzo, że doszliśmy do konsensusu.
Ravo, fajne fotele
koniec zbędnego OT bo bede musiał tu posprzątać.
nastepe posty która sa zbędne będa koszowane.
nastepe posty która sa zbędne będa koszowane.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości