Powitać.
I stało się tak, że jak niektórzy wiedzą, Waluś skuterowy motocyklista, był posiadaczem Burgmana 400. Ale przyszedł czas na zmiany. Po udanej próbie pozbycia się nieszczęśnika spod garażu Suzuki, do którego dołożyłem chyba tyle co za niego zapłaciłem wysłałem go do Ustrzyk Dolnych, niech służy właścicielowi, bo w sumie tam juz chyba nic si.e nie zepsuje skoro jest wszystko nowe
Ale...
W celu dalszego podróżowania na dwóch kołach rozglądałem się za nowym, używanym Burgmanem, tym razem 650. Ale rozglądałem sie do chwili kiedy przejechałem sie znajomego Yamahą FJR. Może i jestem krótki (176cm) ale jakoś ja i Yamaha spodobaliśmy się sobie i na portalach ogłoszeniowych z marki na "S" zacząłem szukać marki na "Y"
I szukałem do dziś. A oto co znalazłem, a właściwie oto czym niedawno przyjechałem do domu:
czyli Yamaha FJR 1300. Nie będe pisał co to bo każdy sobie wygoogluje powiem tylko dla mało zainteresowanych że to taki spory turysta hehe
– pojemność 1300 ccm
– moc chyba 145 HP
– kolor jak na zdjęciach,
– rok wydania 2005
– na wyposażeniu w standardzie tylko elektrycznie podnoszona szyba, bez ABSu i bez regulacji wys. kanapy
– a na wyposażeniu ponadstandardowym: grzane manetki, podgrzewana kanapa kierowcy, wskaźnik biegów, turystyczna szyba, alarm, topcase yamahy i dwa boczne kufry i cos tam jeszcze
– imponuje mi w nim pojemność zbiornika – jak to kolega powiedział "już się zatrzymujemy przecież dopiero tankowałem" – jadąc w grupie sportów
– rewelacyjny komfort jazdy, zbyt duże przyspieszenie
– mimo 260 kilo wagi prowadzi się prawie jak mój poprzedni piździk, tylko juz nie potrafię tyłkiem narzucić tyłu w poślizgu
Ale generalnie jestem zachwycony wygodą, wkurza mnie tylko że jak wciskam lewą klamkę to nie hamuje tylko każe biegi zmieniać hehe, ale jakoś przywyknę, choć dwa razy dzisiaj zaliczyłem zonka, bo standardowo przyhamowanie silnikiem potem lewa klamka z przeświadczeniem że lekko przyhamuje przed łukiem drogi, a on zamiast zwalniać to przyspieszył bo go ze smyczy spuściłem
Troszkę zmęczona po podróży:
A tu juz troszke ogarnięta czystą wodą
Mam nadzieję że zaprzyjaźnię się z koleżanką na kolejne kilka lat.
A teraz mniej miłe rzeczy, Wiem że leżała na lewej stronie, cała strona ma nowy lakier, choć plastiki są poklejone, nie wymieniane, a to myślę świadczy o małej kolizji bo skoro dało sie posklejać to chyba nie było tragedii
Yamaha FJR 1300
Strona 1 z 1
Hehe wiedziałem , że nie wytrzymasz i kupisz coś szybszego niż skuter
Gratuluję bardzo ładna maszyna
Gratuluję bardzo ładna maszyna
- Od: 16 lut 2006, 21:56
- Posty: 470
- Skąd: wlodawa
- Auto: 626 coupe 2.2
mazda 3 2.0 TOPSPORT
audi A4 1.6
Transalp 600
Waluś napisał(a):– imponuje mi w nim pojemność zbiornika – jak to kolega powiedział "już się zatrzymujemy przecież dopiero tankowałem" – jadąc w grupie sportów
Coś o tym wiem – mam podobnie
Jeszcze raz gratulując nabytku
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
ravo napisał(a):tylko uważaj na siebie teraz
spokojna głowa. Nie imponuje mi jazda z kosmiczną prędkością. nauczyłem sie jeździć spokojnie, nie przeszkadzają mi wyprzedzające mnie samochody kiedy ja przekraczam grubo prędkość dozwoloną, nie imponują mi też szaleńcy wyprzedzający mnie z prędkościami takimi że nawet nie jestem wstanie zauważyć marki moto.
Pojemność tego silnika pozwala jechać na ostatnim biegu od 2 tys do końca dlatego wybór padł na duży. Nie lubię tachlować biegami A moc tegoż oto nabytku wykorzystuje przy wyprzedzaniu. Piękna rzecz nie zastanawiać się czy zdążę tylko jechać
choć wczoraj miałem niezłą przeginę. Jadą spokojnie 90km/h za ciężarówką, ale mi sie znudziło więc zabieram się do wyprzedzania, redukcja bieg niżej i szpula, wypadam z za ciężarówki, a tam jeszcze jedna hmmm no to jedziemy , w między czasie pięty bieg i daje i zanim się połapałem zerkam na licznik przed zjazdem na swój pas a tam za jedynką ósemka huhu se myślę, i żeby mi to było przedostatni raz. Jest czym jechać W tym momencie poczułem wielki respekt do tej maszyny. Piękna rzecz.....
Bardzo fajna Yamaszka Nie ma to jak mocny i elastyczny sprzęt . Ja latam V-stromem 650 i troszkę mi brakuje mocy, szczególnie z plecaczkiem i kuframi
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
A teraz mniej miłe rzeczy, Wiem że leżała na lewej stronie, cała strona ma nowy lakier, choć plastiki są poklejone, nie wymieniane, a to myślę świadczy o małej kolizji bo skoro dało sie posklejać to chyba nie było tragedii
Nie żebym Cię straszył, ale chyba toto nie było delikatne skoro szafa zmieniona na europejską, a moto zdaje się import hameryka.
- Od: 13 paź 2007, 17:30
- Posty: 513
- Skąd: żeś się tu wziął ?
to jest wersja na Kanadę, a tam nie wiedzieć czemu wychodziły w km/h Mam wszystkie wlepy na ramie. Lampa jest oryginalna (kanadyjska, prawostronna), tylko jeszcze nie doszedłem i nigdzie nie wyczytałem czy Kanadyjczycy tez mieli symetryczne światła, bo jeszcze w nocy nie jeździłem i jakoś nie zwróciłem uwagi na ściane w garażu
A tak z ciekawości to po czym doszedłeś że jest z poza strefy euro
A tak z ciekawości to po czym doszedłeś że jest z poza strefy euro
Po odcieniu farby
Ma odblaski na widelcach i z tyłu przy błotniku. Zwróciłeś uwagę na to, że masz krzywo zamontowaną szybę ? Może pogięty jest stelaż od czachy ? W każdym razie masz co robić w długie jesienno/zimowe wieczory. Jak wejdziesz w tryb serwisowy licznika to Ci pokaże ile razy leżał (chyba, że sprzedawca skasował błędy). Sprawdziłeś po VINie przed zakupem ?
Ma odblaski na widelcach i z tyłu przy błotniku. Zwróciłeś uwagę na to, że masz krzywo zamontowaną szybę ? Może pogięty jest stelaż od czachy ? W każdym razie masz co robić w długie jesienno/zimowe wieczory. Jak wejdziesz w tryb serwisowy licznika to Ci pokaże ile razy leżał (chyba, że sprzedawca skasował błędy). Sprawdziłeś po VINie przed zakupem ?
- Od: 13 paź 2007, 17:30
- Posty: 513
- Skąd: żeś się tu wziął ?
Kodów gleby brak, są dwa inne błędy, ale nie pamietam czego dotyczą, Szyba jakoś nie widzę aby była krzywa, może fotka tak zrobiona, zresztą nie jest ori tylko akcesoryjna i to nie od Yamahy. Natomiast odblaski FJR maja wszystkie nawet europejskie Wszystkie które oglądałem z tego modelu poliftowego maja odblaski.
Jak z odblaskami to nie były europejskie modele, albo były "trochę europejskie". Chyba, że w jakimś kraju są wymagane odblaski ?
Z tą szybą to faktycznie może być zdjęcie. Wydawało mi się, że masz inny odstęp między szybą a lusterkami.
Jak kodów gleby brak, a moto leżało i to tak, że plastiki się połamały to o co kaman ? Dla świętego spokoju sprawdził bym VIN w Carfax.
Z tą szybą to faktycznie może być zdjęcie. Wydawało mi się, że masz inny odstęp między szybą a lusterkami.
Jak kodów gleby brak, a moto leżało i to tak, że plastiki się połamały to o co kaman ? Dla świętego spokoju sprawdził bym VIN w Carfax.
- Od: 13 paź 2007, 17:30
- Posty: 513
- Skąd: żeś się tu wziął ?
więc tak.
Komputer nie generuje kodu błędu upadku, a jedynie dwa inne kody, których jeszcze nie sprawdziłem w manualu. Pojazd jest w kraju 3 lata, poprzedni właściciel zarzeka się że przewrócił tylko raz na parkingu na co są ślady na tłumiku, jak to w FJR byle pierdnięcie gnie poszycie tłumika. Zarzeka się że nie szlifował asfaltu, co by się zgadzało. Po prostu komp został zresetowany przez gościa który jemu sprzedał (niestety w FJR można zresetować komp bez konieczności wizyty w aso), a w między czasie podczas jego użytkowania wygenerowały sie dwa nowe błędy. Ot cała historia. A mój poprzednik kupił go juz poskładanego i naprawionego, zresztą z gadki z nim wywnioskowałem że chyba nie bardzo miał pojęcie czym jeździł, bo bardzo szeroko mu się gęba otwarła jak powiedziałem że lawa strona jest malowana Sam nic przy nim nie robił zawsze oddawał do ASO na co zresztą miał bogata teczke kwitów, ale zabrałem tylko wszelkie instrukcje obsługi i gwarancje (alarm, opony, manetki i grzane siedzenie)
W Carfaxie nie figuruje
Zresztą naprawiane plastiki w jeździe i czerpaniu z niej przyjemności nie przeszkadzają. Ważne że jeździ prosto i technicznie jest bez zastrzeżeń. A dokładnie zbadam sprawę na wiosnę na serwusie.
Komputer nie generuje kodu błędu upadku, a jedynie dwa inne kody, których jeszcze nie sprawdziłem w manualu. Pojazd jest w kraju 3 lata, poprzedni właściciel zarzeka się że przewrócił tylko raz na parkingu na co są ślady na tłumiku, jak to w FJR byle pierdnięcie gnie poszycie tłumika. Zarzeka się że nie szlifował asfaltu, co by się zgadzało. Po prostu komp został zresetowany przez gościa który jemu sprzedał (niestety w FJR można zresetować komp bez konieczności wizyty w aso), a w między czasie podczas jego użytkowania wygenerowały sie dwa nowe błędy. Ot cała historia. A mój poprzednik kupił go juz poskładanego i naprawionego, zresztą z gadki z nim wywnioskowałem że chyba nie bardzo miał pojęcie czym jeździł, bo bardzo szeroko mu się gęba otwarła jak powiedziałem że lawa strona jest malowana Sam nic przy nim nie robił zawsze oddawał do ASO na co zresztą miał bogata teczke kwitów, ale zabrałem tylko wszelkie instrukcje obsługi i gwarancje (alarm, opony, manetki i grzane siedzenie)
W Carfaxie nie figuruje
Zresztą naprawiane plastiki w jeździe i czerpaniu z niej przyjemności nie przeszkadzają. Ważne że jeździ prosto i technicznie jest bez zastrzeżeń. A dokładnie zbadam sprawę na wiosnę na serwusie.
Wczoraj zczytałem kody błędów.
heh, te o których pisałem wyżej to nie sa błędy tylko parametry silnika, w tym przypadku wyłączonego.
Komputer podaje oprócz błędów między innymi temperature powietrza zasysanego, temperature płynu w chłodnicy, napięcie aku i kilka innych parametrów. Fajny ten komp. Tylko szkoda że zresetowany był
heh, te o których pisałem wyżej to nie sa błędy tylko parametry silnika, w tym przypadku wyłączonego.
Komputer podaje oprócz błędów między innymi temperature powietrza zasysanego, temperature płynu w chłodnicy, napięcie aku i kilka innych parametrów. Fajny ten komp. Tylko szkoda że zresetowany był
może opóźnione ale gratuluje nabytku bo maszyna piękna
no i w końcu Yamaszka
no i w końcu Yamaszka
F1 SOUND –> Najszybszy MX w Krakowie i okolicach :P
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
- Od: 18 mar 2006, 21:19
- Posty: 1549
- Skąd: Nowa Huta /KRK
- Auto: ruski czerwony sapowóz ]:>
włoski gazowóz :P
i japońska hulajnoga :P
sprzedam alu ramki do mx3/323
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości