Nissan Silvia SR20DET GT2871R @ 1.6 bara

Postprzez noucamp » 6 mar 2009, 22:28

Gibsong napisał(a):bo troszki jest, moment już nie wzrośnie. 6 Nm ponad serie to pewnie tyle co błąd pomiaru. Oczywiście mody też nie były grube.


dlatego nie ryczę :) w końcu wydech i FMIC to przygotowanie do podniesienia boosta :)
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez xXx » 7 mar 2009, 03:01

Noucamp, nie baw sie w Swinie, tylko zainwestuje w chip horsham developments stage II, to bardzo dobre programy oraz bezstresowe...

radekkm napisał(a):nie spodziewalbym sie jakis fajerwerkow w nissanie po 6400 obrotow,moze zgubil jakies 2 max 5 km


Radek, powiedz mi prosze, wytlumacz bo nie rozumiem, skad bierzesz takie informacje...


"W tym miejscu miała zostać wyemitowana dalsza część wypowiedzi użytkownika xXx, jednak uznał on że pisanie na w/w temat będzie bezskutczne oraz bezcelowe" ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Gib » 7 mar 2009, 09:31

Pewnie z zazdrości się takie informacje biorą.

SR20DET miały zmienne fazy rozrządu?
Trzeba koniecznie shamować jeszcze raz w pełnym zakresie obrotów, jeszcze lepiej jakby na wykresie pojawił się przebieg boostu.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez radekkm » 7 mar 2009, 10:06

xXx napisał(a):Radek, powiedz mi prosze, wytlumacz bo nie rozumiem, skad bierzesz takie informacje

na podstawie innych wykresow s14 ktore z reguly mialy moc maxymalna przy 6400
xXx napisał(a):W tym miejscu miała zostać wyemitowana dalsza część wypowiedzi użytkownika xXx, jednak uznał on że pisanie na w/w temat będzie bezskutczne oraz bezcelowe

czlowieku odbij wreszcie,nie gadam z toba bo nie widze najmniejszego sensu
Gibsong napisał(a):Pewnie z zazdrości się takie informacje biorą

pozostawie bez komentarza
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez noucamp » 7 mar 2009, 10:21

xXx napisał(a):tylko zainwestuje w chip horsham developments stage II

puki co mbc i strojenie, przez ten kryzys brak funduszy! zresztą i tak 215 koni chce mnie zabić...
kiedyś zmienię turbo to i będę dalej działał ;)


Gibsong napisał(a):Pewnie z zazdrości się takie informacje biorą.

bez przesady... SR jest bardzo fajną jednostka... ale to nie RB26... w końcu 200sx jest to skay dla ubogich ;) lub dla ludzi mieszkających poza Japonia i krajami gdzie kiera jest po stronie pasażera ;)
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez radekkm » 7 mar 2009, 10:39

noucamp wogole gratulejszsyn pieknego autka,ciesze sie ze zdecydowales sie na egzemplarz marka,znam go i wiem ze napewno o niego dbal,co do mocy nie od razu rzym zbudowano,jest potencjal,sa plany i to chodzi
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez noucamp » 7 mar 2009, 11:49

radekkm napisał(a):noucamp wogole gratulejszsyn pieknego autka

Dzieki


radekkm napisał(a):zdecydowales sie na egzemplarz marka

ja tez... oprócz wymiany oleju nic w nim nie zrobiłem :) nie liczę paru gratów tuningowych ;)


radekkm napisał(a):mocy nie od razu rzym zbudowano,jest potencjal,sa plany i to chodzi

wiem, dlatego nie ryczę ;) tak czy siak jestem wkurzony na gościa ze nie dokręcił do końca silnika...
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez ravo » 7 mar 2009, 11:55

pomiar musi byc do odcinki chyba, ze wczesniej moc wyraznie spada. A na jakim biegu Cie hamowali ?

Gratki :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez noucamp » 7 mar 2009, 13:17

ravo napisał(a):pomiar musi byc do odcinki chyba, ze wczesniej moc wyraznie spada.

hmm tak czy siak wykres do odcinki powinien byc


ravo napisał(a):A na jakim biegu Cie hamowali ?

4
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez xXx » 7 mar 2009, 13:30

radekkm napisał(a):xXx napisał:
Radek, powiedz mi prosze, wytlumacz bo nie rozumiem, skad bierzesz takie informacje

na podstawie innych wykresow s14 ktore z reguly mialy moc maxymalna przy 6400


No to nie wiedzialem, ze taki z Ciebie "Nissanowiec"...

Gibsong, VTC to zmienne fazy na wałku ssącym, element który niestety często pada po przebiegach rzędu 180.000km, dolegliwość większości SR20DET, używany 600 PLN i ciężko z dostaniem, nowy w ASO 3200 PLN...


Noucamp hamowanie powinno odbyć się do odcinki, poza tym lepszym wyjsciem jest hamowanie na 5 biegu, zawsze kiedy widzialem auta hamowane na 4 wykresy wychodzily "delikatnie" gorsze.

Inna sprawa, ze koniec 5 biegu w Nismo to pewnie jakieś 260-270 km/h, albo więcej, dlatego obsługujący hamownię mógł obawiać się o Twoje opony, bo rozumiem że to zimówki z indeksem prędkości sporo niższym niż V-MAX na 5 biegu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez radekkm » 7 mar 2009, 13:36

xXx napisał(a):No to nie wiedzialem, ze taki z Ciebie "Nissanowiec"

a ja nie wiedzialem ze ciebie taki <jelen> ,google twoim przyjacielem
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez xXx » 7 mar 2009, 13:56

He He, lepiej byc <jelen> niz <mucka>, która dużo ryczy, a mało mleka daje <lol> <lol> <lol>

Po "Googluj" sobie jeszcze, to moze znajdziesz jeszcze cos rownie banalnego


Noucamp, dla zachęty na PW napisalem Ci, co wczoraj "pękło" po starciu z Nismo....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez radekkm » 7 mar 2009, 14:04

xXx napisał(a):Po "Googluj" sobie jeszcze, to moze znajdziesz jeszcze cos rownie banalnego

widzisz tobie ciezko wpasc na pomysl poszukania czegos w sieci,tylko juz zabierales sie za poematy na temat mojej wypowiedzi <glupek>
jetes leszcz dla mnie jakich malo,kto tu tyle ryczal ze BA zepierd... hahaha
po 36 swapach seri k nie potrafisz wyciagnac z silnika klze podstawowej mocy czyt 198km <lol>
noucamp sorki za OT juz skonczylem pierd....
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez xXx » 7 mar 2009, 14:13

Powiem Ci, ze latwo poznac jaki ktos przedstawia poziom intelektualny po jego wypowiedziach, dlatego uwielbiam od czasu do czasu wdawać się z Tobą w "ciekawe" dyskusje...

Najlepsze jest w tym to, ze ludzie widzą swoje i coraz czesciej obijają mi się o uszy ciekawe opinie na temat "naczelnego bajkopisarza mazdaspeed", dlatego proszę szczerze postępuj tak dalej...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez noucamp » 28 mar 2009, 13:35

Trzeba trochę temacik odświeżyć :)

Ostatnio do nissana doszło parę diwajsów :D

na początku felgi zawsze chciałem mieć 18" :D jako że do MXa było to bez sensu tak do nissana pasują idealnie :D trochę przymiarek i proszę :)

Obrazek[/url]

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Danlop SP SPORT 01 225/40/18

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Natomiast na tył zagościły Michelin Pilot Sport 255/35/18

Progi od s14a
Obrazek

Obrazek

Tylna dokładka od Racing'a
Obrazek

Obrazek


MBC
Obrazek
Obrazek

Byłem u Jarkowego który
-podłączył MBC i ustawił na 0,95 bara (sprawdzane na manometrze) bo przy 1.0 powinno zrobić boostcut'a
-ustawił zapłon lampą (zapłon był strasznie przestawiony)
-sprawdził AFR które trzyma się w okolicy 12

Mierzyłem się G-techem RR ale jakieś kosmiczne czasy wychodziły, dziś podejmę drugą próbę i się pochwale :)

Na hamownie jadę 04.04 wiec wtedy będzie wiadomo co i jak :)

Trochę zabawy na śniegu :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


a Tak Nissan wygląda na nowych felgach i Peugotem 106 s16 :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Nissan dostał strzała parkingowego w najgłupszy sposób... wiem że nie ma tragedii, poza tym oświadczenie spisane wiec coś tam dostane. Najbardziej mnie boli że auto było "cukiereczkiem" bez skazy szpachlowej...

a tak to wygląda

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez People_Hate_Me » 28 mar 2009, 14:06

fajne felgi :–) i gratki założenia MBC.
Pozatym ładne fotki na molo.
szkoda tego strzała. ale da sie to zrobic.
pozdro
Psssssssssssssst
Klubowicz
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Gib » 28 mar 2009, 19:01

IMO powinno się dać zrobić bez szpachli.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez check » 28 mar 2009, 22:32

kupić drugi błotnik pomalować i nie bedzie szpachli :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Mev » 28 mar 2009, 22:51

Tam jest kameleon, więc nie tak hop siup :P
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez check » 28 mar 2009, 22:59

to on już był kiedyś malowany? ja tam widzę zwykły seryjny lakier.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy