SKODA OCTAVIA KOMBI. 1.9 TDI AHF 1999

Postprzez Riki » 4 lis 2008, 13:03

Udesky planowana moc/moment? ;)

to mamy podobne przebiegi :D GFce skoczyła dwójka z przodu ze dwa tyg temu ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Artiks » 4 lis 2008, 13:06

Super to wygląda,nawet kolorystycznie pasuje. Jak z ergonomią ,lepiej ?? Niezłe jest to że sporo elementów można zmieniać w grupie VAG i wszystko to plug&play. Ile auto będzie miało docelowo KM i Nm na mocniejszej dmuchawce i z nowym softem?? Auto oczywiście będzie oddane do DYNOSOFT ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Udesky » 4 lis 2008, 13:21

Troll Bagienny napisał(a):Szkoda tylko, że drzwi nie są obszyte takim materiałem jak fotele

wszystko w swoim czasie :D
Najpierw motorownia, której do pełni szczęścia będzie potrzebne jeszcze nowe IC, ale to w następnym sezonie.

Troll Bagienny napisał(a):Ogólnie napewno lepiej niż było

A jak wygodnie :D

Riki napisał(a):planowana moc/moment

Na forum OCP koleś mający także AHF-a z turbo od ARLa, wyciągnął 153KM i 330NM, ja mysle nad 145KM i 310NM, wszystko zależy od sprzęgła. Ma być bardziej lajtowy soft niż harcorowy :D

Artiks napisał(a):Auto oczywiście będzie oddane do DYNOSOFT

oczywiście :)
Termin rozdziewiczenia, ustalony na 10.11.08 (poniedziałek) :D
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Riki » 4 lis 2008, 13:31

Udesky napisał(a):do pełni szczęścia będzie potrzebne jeszcze nowe IC



Udesky napisał(a):wyciągnął 153KM i 330NM, ja mysle nad 145KM i 310NM


w takim razie liczę na mały sparing na jakimś zlocie... :D jednocześnie zdając sobie oczywiście sprawę z faktu, że..... przegram :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Udesky » 4 lis 2008, 13:51

Riki napisał(a):w takim razie liczę na mały sparing na jakimś zlocie...

jeśli się na jakimś zjawie to nie ma sprawy.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Riki » 5 lis 2008, 00:39

Udesky napisał(a):jeśli się na jakimś zjawie to nie ma sprawy.

<diabełek>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Borys » 5 lis 2008, 14:11

Udesky napisał(a):A więc pękła bariera 200 000km na liczniku

nic się nie przejmuj, mieliśmy w domu taką samą w wersji 110KM zrobioną na 130KM, pękło jej 315 tyś i poszła do znajomych, bo obcym nie chcięliśmy jej oddać ;)
Udanych modyfikacji skodziny :)
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez Udesky » 5 lis 2008, 15:40

Borysss napisał(a):Udesky napisał:
A więc pękła bariera 200 000km na liczniku

nic się nie przejmuj,

ja się nie przejmuje, przecież ten silnik dopiero co się dotarł :D
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Riki » 6 lis 2008, 02:17

Udesky napisał(a):przecież ten silnik dopiero co się dotarł


TeDeI w końcu........... <zeby> ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Artiks » 12 lis 2008, 13:39

Udesky jak tam na nowym sofcie i z dmuchawką od ARLa ?? <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Udesky » 12 lis 2008, 16:04

Artiks napisał(a):jak tam na nowym sofcie i z dmuchawką od ARLa

Pytanie, musiałem czyścić fotel pasażera po przewiezieniu cię :P
A tak w ogóle to zapiernicza, jak będę jechał do domu to na autostradzie go przetestuje. <diabełek>
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Artiks » 12 lis 2008, 16:16

To chyba przez to, że oparłem się o twoje autko <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Riki » 12 lis 2008, 17:39

Udesky <spoko>

Dawaj wykres.... ;) i podaj osiągi... 0-100km/h?? :)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Udesky » 12 lis 2008, 17:57

Riki napisał(a):Dawaj wykres....

wykresy nie ma, bo akurat w ten dzień do reszty urwała mi się prawa strona osłony silnika i strach było jechać szybciej (hamownia drogowa), szorowałem nią po asfalcie, no i przepływka trochę nie domaga na 3800rpm, tak więc poczekam, aż zrobię przepływkę i tą osłonę.
Co do wyników, to myślę że jest coś pomiedzy 145-150KM i 300-320NM, przyspieszenie do setki w okolicach 9-9,5s, ale nie dam głowy.

Co do przebiegu strojenia, niech się Artiks wypowie, bo on siedział sobie z tylu i patrzał na kompa, ja musiałem uważać na zawalidrogi, które jeździły wolniej niż zwykle <lol>
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Riki » 12 lis 2008, 18:01

Udesky to zapraszamy na porządną hamownię obciążeniową do nas :D hehe luknij w mój podpis :P


Udesky napisał(a):145-150KM i 300-320NM, przyspieszenie do setki w okolicach 9-9,5s, ale nie dam głowy.


Rozumiem.... no to jeszcze możemy się ustawiać ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Udesky » 12 lis 2008, 18:27

Riki napisał(a):to zapraszamy na porządną hamownię obciążeniową do nas

w dynosofcie już też budują taką, będzie gotowa za ok 2 tygodnie, ale kiedy ja będę gotowy ze wszystkim, tego nie wiadomo <lol>
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Artiks » 12 lis 2008, 19:31

Udesky napisał(a):wykresu nie ma
Se se se, prawda taka, że Udeskiemu nie działa gniazdo zapalniczki i nie ma jak się wpiąć <diabełek> Program zrobiony oczywiście pod auto, w sumie około trzech godzin strojenia . Na obecnym sofcie ładuje 1,45 bara, będzie korekta po zmianie IC i usunięciu drobnych wad. Frajda z jazdy – niesamowita <faja> i to spalanie <list>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Udesky » 12 lis 2008, 20:35

Artiks napisał(a):nie działa gniazdo zapalniczki i nie ma jak się wpiąć

to co najwyżej może być winne, że Gtecha nie mogę podłączyć.
Artiks napisał(a):Na obecnym sofcie ładuje 1,45 bara,

i co [jakie?] to jest może 60 – 70% możliwości tej turbiny, więc jak na razie to można powiedzieć że sobie odpoczywa, no może truchta. Jej wydajność to jakieś 180KM <diabełek>
A stara ładowała mniej niż 1bar, chyba 0,9 jak dobrze pamiętam.
Artiks napisał(a):Frajda z jazdy – niesamowita

I te miny posiadacza Golfa i Laguny – bezcenna <faja>
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Pyton162 » 12 lis 2008, 21:06

to jest to co lubie w dieslach a w szczególność z palety vw – audi , oj bedzie to zwijać sie zdrowo <jupi>
Pyton162
 

Postprzez ravo » 13 lis 2008, 19:52

Udesky napisał(a):w dynosofcie już też budują taką, będzie gotowa za ok 2 tygodnie, ale kiedy ja będę gotowy ze wszystkim, tego nie wiadomo
_________________

ooo super wiadomosc :) byle by ceny byly tez dobre
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy