SKODA OCTAVIA KOMBI. 1.9 TDI AHF 1999
Super to wygląda,nawet kolorystycznie pasuje. Jak z ergonomią ,lepiej Niezłe jest to że sporo elementów można zmieniać w grupie VAG i wszystko to plug&play. Ile auto będzie miało docelowo KM i Nm na mocniejszej dmuchawce i z nowym softem?? Auto oczywiście będzie oddane do DYNOSOFT
Troll Bagienny napisał(a):Szkoda tylko, że drzwi nie są obszyte takim materiałem jak fotele
wszystko w swoim czasie
Najpierw motorownia, której do pełni szczęścia będzie potrzebne jeszcze nowe IC, ale to w następnym sezonie.
Troll Bagienny napisał(a):Ogólnie napewno lepiej niż było
A jak wygodnie
Riki napisał(a):planowana moc/moment
Na forum OCP koleś mający także AHF-a z turbo od ARLa, wyciągnął 153KM i 330NM, ja mysle nad 145KM i 310NM, wszystko zależy od sprzęgła. Ma być bardziej lajtowy soft niż harcorowy
Artiks napisał(a):Auto oczywiście będzie oddane do DYNOSOFT
oczywiście
Termin rozdziewiczenia, ustalony na 10.11.08 (poniedziałek)
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Udesky napisał(a):do pełni szczęścia będzie potrzebne jeszcze nowe IC
Udesky napisał(a):wyciągnął 153KM i 330NM, ja mysle nad 145KM i 310NM
w takim razie liczę na mały sparing na jakimś zlocie... jednocześnie zdając sobie oczywiście sprawę z faktu, że..... przegram
Udesky napisał(a):A więc pękła bariera 200 000km na liczniku
nic się nie przejmuj, mieliśmy w domu taką samą w wersji 110KM zrobioną na 130KM, pękło jej 315 tyś i poszła do znajomych, bo obcym nie chcięliśmy jej oddać
Udanych modyfikacji skodziny
Artiks napisał(a):jak tam na nowym sofcie i z dmuchawką od ARLa
Pytanie, musiałem czyścić fotel pasażera po przewiezieniu cię
A tak w ogóle to zapiernicza, jak będę jechał do domu to na autostradzie go przetestuje.
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Riki napisał(a):Dawaj wykres....
wykresy nie ma, bo akurat w ten dzień do reszty urwała mi się prawa strona osłony silnika i strach było jechać szybciej (hamownia drogowa), szorowałem nią po asfalcie, no i przepływka trochę nie domaga na 3800rpm, tak więc poczekam, aż zrobię przepływkę i tą osłonę.
Co do wyników, to myślę że jest coś pomiedzy 145-150KM i 300-320NM, przyspieszenie do setki w okolicach 9-9,5s, ale nie dam głowy.
Co do przebiegu strojenia, niech się Artiks wypowie, bo on siedział sobie z tylu i patrzał na kompa, ja musiałem uważać na zawalidrogi, które jeździły wolniej niż zwykle
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Udesky to zapraszamy na porządną hamownię obciążeniową do nas hehe luknij w mój podpis
Rozumiem.... no to jeszcze możemy się ustawiać
Udesky napisał(a):145-150KM i 300-320NM, przyspieszenie do setki w okolicach 9-9,5s, ale nie dam głowy.
Rozumiem.... no to jeszcze możemy się ustawiać
Riki napisał(a):to zapraszamy na porządną hamownię obciążeniową do nas
w dynosofcie już też budują taką, będzie gotowa za ok 2 tygodnie, ale kiedy ja będę gotowy ze wszystkim, tego nie wiadomo
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Se se se, prawda taka, że Udeskiemu nie działa gniazdo zapalniczki i nie ma jak się wpiąć Program zrobiony oczywiście pod auto, w sumie około trzech godzin strojenia . Na obecnym sofcie ładuje 1,45 bara, będzie korekta po zmianie IC i usunięciu drobnych wad. Frajda z jazdy – niesamowita i to spalanieUdesky napisał(a):wykresu nie ma
Artiks napisał(a):nie działa gniazdo zapalniczki i nie ma jak się wpiąć
to co najwyżej może być winne, że Gtecha nie mogę podłączyć.
Artiks napisał(a):Na obecnym sofcie ładuje 1,45 bara,
i co [jakie?] to jest może 60 – 70% możliwości tej turbiny, więc jak na razie to można powiedzieć że sobie odpoczywa, no może truchta. Jej wydajność to jakieś 180KM
A stara ładowała mniej niż 1bar, chyba 0,9 jak dobrze pamiętam.
Artiks napisał(a):Frajda z jazdy – niesamowita
I te miny posiadacza Golfa i Laguny – bezcenna
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
to jest to co lubie w dieslach a w szczególność z palety vw – audi , oj bedzie to zwijać sie zdrowo
-
Pyton162
Udesky napisał(a):w dynosofcie już też budują taką, będzie gotowa za ok 2 tygodnie, ale kiedy ja będę gotowy ze wszystkim, tego nie wiadomo
_________________
ooo super wiadomosc byle by ceny byly tez dobre
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości