Gib napisał(a):Linki były ok? Skrzynię masz krótszą czy znowu długą?
Taką samą wrzucił Pan Bartek z długą trójką, już nie kombinowałem bo auto i tak ponad pół miesiąca przestało w warsztacie. A szczerze czy linki były w porządku to nie wiem. Wszystko jak na razie jest w porządku

Biegi wchodzą płynnie i nie haczą, sprzęgło klei tak jak trzeba
Trochę się pozmieniało w aucie, wpadł sportowy filtr powietrza SIMOTA. Auto zaczęło robić "tsssssss" przy odpuszczaniu gazu co mi się podoba. Oczywiście stożek został odseparowany
Wpadł letni setup, mycie i polerka po zimie.


Zostały przepolerowane lampy, wróciłem do oryginalnego grilla, polakierowałem listwy w czarny mat. I ogólnie całe auto dostało na wielkanoc odświeżenie lakieru pastami
Poorboys SSR2
Poorboys SSR1
Poorboys Black Hole jako politura
Tenzi Ceramic Wax jako wosk



Przed majówką polakierowałem progi i dokładkę, także prawie cały pakiet mam już na aucie, brakuje tylko tylnej lotki klapy bagażnika.
W międzyczasie została też wymieniona osłona przegubu wewnętrznego. Stara się uszkodziła i smarem uwaliło wszystko dookoła.

Zabawy ciąg dalszy. Przyszedł mi interfejs. Korzystając z tego że sprzęgło klei jak trzeba zmodyfikowałem trochę soft. Dołożyłem paliwa, wiatru i zapłonu w środkowym zakresie. Zdjąłem paliwa i wiatru pod odcinką bo i tak turbo nie ładowało tego co zadane było w mapie a auto było przelane, jechało na AFRze-10.5. Obecnie pod odciną jest AFR 11.5, auto daje mocnego kopa od ok 3tys, przyjemniej się teraz jeździ i czuć wreszcie że jedzie

Tak to mniej więcej się prezentuje w programie T8suite.
Granatowa i czerwona kreska to obecna mapka.
Błękitna i żółto-pomarańczowa kreska to stara mapka.
