MariuS napisał(a):Pokaż na aucie koła
A dlaczego właściwie te seryjne hamulce nie dają rady? Z tego co mi się wydaje (jeśli się mylę popraw) to są to niemal identyczne zaciski jak w imprezie gc8 (4tłoczki z tarczą 300mm przód i tył jednotłoczek 266mm). Auta stosunkowo letnie co powoduje, że jeśli zaciski pracują prawidłowo i jest świeży płyn daje to radę
Chyba, że zależy Ci na "look`u" większych tarczy
Zaciski niemal identyczne z tą różnicą, że z przodu obsługują tarcze 280x28 z tyłu natomiast 258x9 na jednotłoczku.
ravo napisał(a):A jakie klocki bo ja bym nie zmieniał na większe tarcze i zaciski to bezsensu kup lepiej dobre klocki i napraw układ by był sprawny
+1, ten zestaw z lepszymi tarczami i klockiem daję radę.
Jeżeli mamy w tym aucie ABS uszkodzony/nie działający, to niestety brak poprawnego rozkładu siły hamowania – jazda z czymś takim jest wręcz niebezpieczna. Zwłaszcza jak jest zakładana taka dysproporcja hamulców jak tu wspomniałeś:
Crenshaw napisał(a):tarcze będą z murano 350mm, do tego adaptery, żeby taka tarcza weszła na zacisk z s14, a opony do PAXARO SUMMER.
btw, chyba w murano było 320 a nie 350
Nie do końca rozumiem idee tego auta... Ma wyglądać i być do tego, jak to tam mówi młodzież, "stansu", czy do jazdy po torze? Bo generalnie, do toczenia się z takim chorym negatywem i naciągami, większy hebel nie potrzebny a poprawnie na torze w takim setupie też nie pojedzie.
Jakaś konsekwencja by się przydała, bo inaczej uzyskamy efekt head&shoulders – do wszystkiego i do niczego