ravo napisał(a):Pewnie na pozostałe duży wpływ miały jeszcze brudne opony
Niestety w temperaturze 10 stopni z dużym wiatrem na pełnym slicku niedogrzanym podczas deszcze nie da się jeździć. Co innego jakby było 20 stopni i przez 20 okrążeń slick by się dogrzał to takie 2-4 okrażenia w deszczu na pewno by tak nie wyglądały:)
Na ten dzień miałem zamontowane z tyłu dystanse 3cm z każdej strony. To co zauważyłem to w granicach trakcji jest większa kontrola nad autem, ale gdy dup...ka ucieknie za daleko to już nie ma odwrotu. Zresztą widać na filmiku jak nie wiele wychyłu trzeba żeby całkowita kontra nie miała najmniejszego sensu. Tak czy siak na nowych oponach była różnica diametralna bo całkowicie inaczej auto hamowało i zachowywało się w zakręcie. Było czuć jak auto podskakuje na zakretach, ale trzyma się twardo asfaltu. Przy takiej liczbie uczestników nie miałem kiedy rozgrzać opon, a jak mi sie już udało to trzeba było hamować bo jechały auta wolniejsze. Optimal lap na RaceChrono w tym dniu pokazał 146,6:) więc na 1:45 jest duża szansa przy dobrych warunkach pogodowych.
Przez sezon zimowy chcę ogarnąć mniejsze hamulce, bo te moje niestety są za duże i nie mogę dozować siły hamowania. Rozgrzany slick i przy 160km/h potrafi zblokować hebel....., a na mokrym nie pytajcie bo w ogóle nie było hamulców co widać na pierwszej sytuacji z ostatniego filmiku jak na babajadze ratowałem się już zewnętrzną
![ysz :|](./images/smilies/ysz.GIF)
No i jeszcze chyba za wolne rączki mam do tego
![faja <faja>](./images/smilies/faja.GIF)